Klepání motoru-odtah

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Klepání motoru-odtah

Příspěvek od kitt2002 »

Tak dnes me tedy Nubi I nechala ve stychu vzdalenem 240km. Behem chvilky se zacalo ozyvat dost vyrazne klepání v motoru, volnobeh byl tissi...Vypadá to, ze to nebude klikovka, ale klepání se ozyva z horni casti motoru asi u hydrostelu. Oleje tam je dost akorat na rysku, byl menen nedavno cca pred 1000km stejne viskozity jako pred tim... Behem zacinajiciho klepani se jeste rozsvitila kontrolka oleje, ale pak zhasla, mozna souvisi s vymenou oleje, nevim.. Je najeto cca 140.000km....

Momentalne je auto odstaveno u me doma po umornych 10 hodinach cekani a odtahu pres znameho na tyci( super jizda a jeste v noci samozrejme bez posilovacu atd)

Po sundani horniho vika to vypada, ze pumpa je ok a ze to maze

Pokud mate nekdo zkusenost co by to mohlo byt, tak radte...
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Zaráží mě ta probliknutá kontrolka .........člověče nevím , ale ze zkušenosti ti můžu říct , že ne vždy se to ozývá zvrchu a je to slyšet navrchu . Nechci tě strašit , ale já bych typoval na protočenou šálu na klice , ztratilo to nachvíli tlak , proto ta kontrolka , a teď to klepe . No , vpodstatě se s tím dá i opatrně jet , tak do 2000 ot. ......
Opravit se to dá odspodu , celkem v pohodě , pokud se nemusí přebrousit klika .

To je moje domněnka , sám jsem zvědav , co to bude .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

ono je mozny, ze kontrolka oleje problikla kvuli novymu oleji celkem nahodne, ikdyz by to byla zajimava souhra nahod. Je jasny, ze kdyby to byla sala klikovce, tak bych chapal i ten pokles tlaku.

Jet s tim moc nechci, nerad bych, kdyby to byla preci jen klikovka aby po ceste nekde vybehla ven

navic, ja nejsem servisak, tohle je uz asi na me moc, holt to odvezu znamymu do servisu, ale varoval me, ze nez se s tim srat, tak je lepsi sehnat novej motor. Samozrejme se na to podiva, ale tak za 14 dni...Takze pokud mate nekdo zkusenosti, tak piste, co a jak rozebrat a vyndat
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

S výměnou oleje by to mít souvislost nemělo , pokud jsi zachoval podobný druh .
Měnit hned motor je větší pakárna . Pokud by to bylo zadřené , tak ano , ale když si vyměníš všecny šály , necháš přebrousit kliku a vršek to nebude , nemusíš ani sundavat hlavu , je to práce na několik hodin , ale záleží na tom , kde seženeš přebroušení a pak podle toho objednat šály ...

Ale to jsme uplně odbočili , co když je to opravdu zvrchu , nebo to může být pístní čep , což ale nepředpokládám ....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

Zacneme necim, co bych mohl zvladnout - vrsek, jak na to a co jak a kde zkouknout, pripadne rozebrat beznym naradim ..:)
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

no , můžeš sice sundat víko ventilů , ale moc tam jen tak okem nepoznáš .Jedině jestli nemáš drážky na nějaké vačce , ale to asi ne , pokud ti to opravdu klepe nahoře bude nejspíš přidřený hydroštel , ale to se zjišťuje blbě , který to je .

Tady je radit těžký , ale já bych vypustil olej a šel bych odspodu - sundat vanu a otáčet klíčem za šroub na řemenici klikovky a zkoušet hýbat ojnicema ...... ( bez zapnutého zapalování , samozřejmě )

Chtělo by to radu od Palixe .....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Dneska jsem zaznamenal (resp. už v včera a předevčírem) lehký klepání za studena...jakmile se motor ohřeje, tak to přestane...možná hydroštely...i podle místa zvuku to tak vypadá....ale znepokojuje mě mnohem víc jinej zvuk a to je jak za studena, tak i po zahřáti....je to jak kdyby něco (možná klikovka) v jenom místě klepla do nějakého kusu železa....na volnoběh v pravidelných intervalech asi po půl vteřině....čím víc přidám plyn, tím se interval samozřejmě zkracuje....mám hrůzu z toho co to může být...a hlavně oprava za kolik...už teď by oprava různých věcí stála okolo 25 000 Kč...(silentbloky, myslím i tlumiče atd....)...chápu, že po netu se zvuk identifikovat nedá, ale nevěděl byste někdo? Případně i částku za kterou by se to dalo opravit...v servisu.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

To samy ceka me plus ted asi klikovka. Pokud bude dobra, sla by prebrousit, ale kde sehnat na tu prebrousenou saly...to nevim. Ted se toho hrozim ja...Me obcas v motoru klepalo, ale pak se to odmlcelo a zase obcas spatne, respektivne dlouho startovalo a ten motor nejel nic moc. Az kdyz se trohu ohral, takzase jel...

Zajimavy to ale bylo, kdyz sem prave ted jel na Slovensko. Nekde u Brna jakoby motor jel najednou nejlip ve svem zivote. Jel zlehka a vykon byl taky super. Tak sem byl ok, ze se to vse vyresilo samo. Az kdyz sem se vracel a byl prave uz za Brnemna uz spatecni ceste , tak se z niceho nic ohlasilo silne klepani a vedel sem, ze je to v pr..li...Bohuzel, ale co ted

Podle miry poskozeni se rozhodnu, zda nema smysl shanet jinej motor, ale po cca 140.000km to neni moc dobra vizitka motoru

Zacinam, at to rikam nerad, nadavat na to tezitko, co mi ted stoji pod okny bez zivota...Dost se toho desim. V nedeli se do ni pustim a uvidim
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Já z toho mám taky strach...ten motor nám táhne perfektně...nežere olej, je krásně tichej, ale něco tam prostě nebude v pohodě....v servisu mi snad řeknou co to je a hlavně nechám prohlédnou sakum prásk celý auto od spoda nahoru, aby mi udělali kalkulaci, kolik by to celý stálo....prodej bohužel nemá smysl, jelikož bychom za to dostali skoro stejně jako za opravu....čím dál tím víc si myslím, že auto bylo bouraný na motor....pdo SPZ přední se loupe lak (na těch žebrech úplně vespod) a je vidět červená barva....původně tam byla 1,6...teď je tam 2,0...docela dobrý indicie si myslím....až budu mluvit s Ing. Kleinerem z KoreCaru, kterej nám to prodával, tak se na to narovinu zeptám....tohle mě se*e :( Obě naše auta miluju...Kombik jsme koupili novej a jak novej pořád je...i po 8 letech provozu a 101 000 km....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání motoru-odtah

Příspěvek od Brainman »

kitt2002 píše:Tak dnes me tedy Nubi I nechala ve stychu vzdalenem 240km. Behem chvilky se zacalo ozyvat dost vyrazne klepání v motoru, volnobeh byl tissi...Vypadá to, ze to nebude klikovka, ale klepání se ozyva z horni casti motoru asi u hydrostelu. Oleje tam je dost akorat na rysku, byl menen nedavno cca pred 1000km stejne viskozity jako pred tim... Behem zacinajiciho klepani se jeste rozsvitila kontrolka oleje, ale pak zhasla, mozna souvisi s vymenou oleje, nevim.. Je najeto cca 140.000km....

Momentalne je auto odstaveno u me doma po umornych 10 hodinach cekani a odtahu pres znameho na tyci( super jizda a jeste v noci samozrejme bez posilovacu atd)

Po sundani horniho vika to vypada, ze pumpa je ok a ze to maze

Pokud mate nekdo zkusenost co by to mohlo byt, tak radte...
To znam:(. A ja te strasit nebudu
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

kitt2002 píše:ono je mozny, ze kontrolka oleje problikla kvuli novymu oleji celkem nahodne, ikdyz by to byla zajimava souhra nahod. Je jasny, ze kdyby to byla sala klikovce, tak bych chapal i ten pokles tlaku.

Jet s tim moc nechci, nerad bych, kdyby to byla preci jen klikovka aby po ceste nekde vybehla ven

navic, ja nejsem servisak, tohle je uz asi na me moc, holt to odvezu znamymu do servisu, ale varoval me, ze nez se s tim srat, tak je lepsi sehnat novej motor. Samozrejme se na to podiva, ale tak za 14 dni...Takze pokud mate nekdo zkusenosti, tak piste, co a jak rozebrat a vyndat
Motor nesezenes, me ho shanelo asi 5 lidi a jeste servis. Me odesla po jedne nepodarene oprave sala na 1 valci, bohuzel na dalnici pri vyssich otackach, takze s tim uz neslo jet. Nechci te strasit ale oprava je to dost nakladna protoze se pri tom musi jeste ( alespon me museli) delat vybrus.
Pral bych ti uprime, aby to byl ten hydrostos.
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Vít, Jiří
Příspěvky: 756
Registrován: ned bře 21, 2004 08:32
Bydliště: Roždalovice 380

Příspěvek od Vít, Jiří »

Ivoš píše:Dneska jsem zaznamenal (resp. už v včera a předevčírem) lehký klepání za studena...jakmile se motor ohřeje, tak to přestane...možná hydroštely...i podle místa zvuku to tak vypadá....ale znepokojuje mě mnohem víc jinej zvuk a to je jak za studena, tak i po zahřáti....je to jak kdyby něco (možná klikovka) v jenom místě klepla do nějakého kusu železa....na volnoběh v pravidelných intervalech asi po půl vteřině....čím víc přidám plyn, tím se interval samozřejmě zkracuje....mám hrůzu z toho co to může být...a hlavně oprava za kolik...už teď by oprava různých věcí stála okolo 25 000 Kč...(silentbloky, myslím i tlumiče atd....)...chápu, že po netu se zvuk identifikovat nedá, ale nevěděl byste někdo? Případně i částku za kterou by se to dalo opravit...v servisu.
ivoši - dolej si olej - stojíá to pár korun :lol: :lol: :lol: :lol:
ŘEZNÍK
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

Vít, Jiří píše:[ivoši - dolej si olej - stojíá to pár korun :lol: :lol: :lol: :lol:
koukni kdy jsem tu zpravu psal :lol: :lol: az me pak nekdo bude rikat ze nic nedelam :lol:
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Jirko, dneska už to nedělalo, ale když jsem prošel pár témat, tak si taky myslím, že je to olej ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Příspěvek od Hanzy »

Brainman píše:
kitt2002 píše:ono je mozny, ze kontrolka oleje problikla kvuli novymu oleji celkem nahodne, ikdyz by to byla zajimava souhra nahod. Je jasny, ze kdyby to byla sala klikovce, tak bych chapal i ten pokles tlaku.

Jet s tim moc nechci, nerad bych, kdyby to byla preci jen klikovka aby po ceste nekde vybehla ven

navic, ja nejsem servisak, tohle je uz asi na me moc, holt to odvezu znamymu do servisu, ale varoval me, ze nez se s tim srat, tak je lepsi sehnat novej motor. Samozrejme se na to podiva, ale tak za 14 dni...Takze pokud mate nekdo zkusenosti, tak piste, co a jak rozebrat a vyndat
Motor nesezenes, me ho shanelo asi 5 lidi a jeste servis. Me odesla po jedne nepodarene oprave sala na 1 valci, bohuzel na dalnici pri vyssich otackach, takze s tim uz neslo jet. Nechci te strasit ale oprava je to dost nakladna protoze se pri tom musi jeste ( alespon me museli) delat vybrus.
Pral bych ti uprime, aby to byl ten hydrostos.
Motor by mel jit sehnat kazdou chvili se nejake to auto rozstreli je jen otazka casu pokud neni hned,s tom bych byl optimista.... ;)
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“