Únik oleje!!!Zvýšená spotřeba oleje?
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Únik oleje!!!Zvýšená spotřeba oleje?
Prosím o radu!!!!!
Asi před třemi týdny jsem si všiml,že mi ubyl na rysce olej.Tak jsem dokoupil,a dolil,a myslel,že je to v pohodě.Dnes jsem se podíval jen tak ze zvědavosti a z hrůzou jsem zjistil,že mi zase ubyl olej(odhaden 1/2 litru).Pod autem není ani kapka a tak jsem jen tak mrkl do nádržky s vodou a k mýmu zděšení je tam jakási tmavá směs,na omak mastná.(voda je asi půlroku kompletně vypuštěná a vyměněná za novou).Za ty tři týdny jsem najel asi 200km.Prosím o radu co to může být a hlavně co s tím a alespoň hrubý odhad co to může stát.
DÍKY MOC ZA JAKÉKOLIV REAKCE A RADY !!!!!!!!
Asi před třemi týdny jsem si všiml,že mi ubyl na rysce olej.Tak jsem dokoupil,a dolil,a myslel,že je to v pohodě.Dnes jsem se podíval jen tak ze zvědavosti a z hrůzou jsem zjistil,že mi zase ubyl olej(odhaden 1/2 litru).Pod autem není ani kapka a tak jsem jen tak mrkl do nádržky s vodou a k mýmu zděšení je tam jakási tmavá směs,na omak mastná.(voda je asi půlroku kompletně vypuštěná a vyměněná za novou).Za ty tři týdny jsem najel asi 200km.Prosím o radu co to může být a hlavně co s tím a alespoň hrubý odhad co to může stát.
DÍKY MOC ZA JAKÉKOLIV REAKCE A RADY !!!!!!!!
Naposledy upravil(a) Picasso dne stř kvě 07, 2008 10:10, celkem upraveno 2 x.
Daewoo Nubira II combi 09/2000 - 1,6DOHC 16V,78kW - radio CD,ABS,2xAirbag,klima,el.okna+zrcátka,Alu Platin,červená 70U
Momentálně bez vozidla
Momentálně bez vozidla
- Reklama
nubira
...to Picasso - nechci oponovat kolegům, ale podívej se do nádržky na kapalinu pokud tam není bílá emulze, tak nejde olej do vody - s největší pravděpodobností ti odešly gufera dříků ventilů, vystárnou a unaví se...no a teď k tomu podstatnému, kdo umí tak ti " gufera " vymění bez sundání hlavy motoru...jinak je cena přibližně stejná jedno gufero 24 - 34 Kč...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Opravdu na tom v servisu stráví +/- 8 hodin práce??? A proč by rovnali hlavu, pokud nebude křivá? A proč 1000 za olej? Tam přijde 10W40, ne? Sory, nerozumím tomu příliš, ale tyto částky mi připadají přestřelené.Habron píše:V servisu si vezmou cca 3000 za práci, 1000 za srovnání hlavy, 1000 olej, 600 těsnění pod hlavou + další drobný materiál ...
Cena tak kolem 6000,-
Sem tam to někdo udělá i levněji, dá se dostat na tu 1000 za práci, materiál se moc srazit nedá.
Kdyby se měl spálit,tak v tomto množství by to asi docela solidně kouřilo,ne?A to nijak nemůžu říct.Téměř to nekouří.
A k té vodě.Když ta namočím prst a utřu si ho,tak ty prsty jsou pořád dost mastný.Ale je fakt že není mléčná.
A k té vodě.Když ta namočím prst a utřu si ho,tak ty prsty jsou pořád dost mastný.Ale je fakt že není mléčná.
Daewoo Nubira II combi 09/2000 - 1,6DOHC 16V,78kW - radio CD,ABS,2xAirbag,klima,el.okna+zrcátka,Alu Platin,červená 70U
Momentálně bez vozidla
Momentálně bez vozidla
Když začnu logicky uvažovat, jdou mé myšlenky takto: Tlak oleje v motoru je tak od 1-do 4 atm. Tlak v nádržce vody je tak asi 1 atm. Pokud by bylo prdlé těsnění pod hlavou mezi olejem a vodou během jízdy by se olej dostával do vody, ale po zastavení je voda v chlazení natlakovaná a samo by se stejnou dírou cpala do oleje motoru. Teda olej by musel přibývat a stala by se z něho emulze (taková hnědá pěna). Zkus malinko odpustit výpustným šroubem na vaně motoru a pokud poteče voda je to jasný, pokud poteče ihned jen olej, asi není příčina těsnění pod hlavou. Voda by měla za každých okolností ubývat. Pokud se nic takového neděje, viděl bych příčinu té "ošklivé hnědé vody" v nádržce spíš ložisko a gufero na vodní pumpě a jeho mazivo ve vodě.
Olej muže ubývat kolem těch gufer ventilů a nemusí to být tolik vidět při jízdě. Nejlépe to poznáš při jízdě z kopce bez plynu a pak pod kopcm přidat plyn. Pokud se trochu zakouří je to těma ventilama nebo kroužkama Zlom vaz
Olej muže ubývat kolem těch gufer ventilů a nemusí to být tolik vidět při jízdě. Nejlépe to poznáš při jízdě z kopce bez plynu a pak pod kopcm přidat plyn. Pokud se trochu zakouří je to těma ventilama nebo kroužkama Zlom vaz
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
No teď mě něco napadlo.Asi před měsícem mi dělaly komplet rozvody a to včetně vodní pumpy.Nemohla by tu být možnost,že tam něco neudělaly správně a teď to teče?V podstatě před tím než se dělaly ty rozvody,tak jsem s olejem problém neměl.
Daewoo Nubira II combi 09/2000 - 1,6DOHC 16V,78kW - radio CD,ABS,2xAirbag,klima,el.okna+zrcátka,Alu Platin,červená 70U
Momentálně bez vozidla
Momentálně bez vozidla
No ta pumpa mohla být zaolejovaná a zapatlaný vazelínou, tedy pokud byla nová a do tý vody stačí jen trochu oleje nebo vazelíny a hned je to špína.
Nevím jak by se rozvody mohly projevit na žraní oleje, při výměně kladek a řemene se nikam neleze! To by jen musel olej někde téct (okolo víka ventilů atd.), ale to bys viděl na zemi nebo na motoru.
Nevím jak by se rozvody mohly projevit na žraní oleje, při výměně kladek a řemene se nikam neleze! To by jen musel olej někde téct (okolo víka ventilů atd.), ale to bys viděl na zemi nebo na motoru.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
No uvidím,asi zítra s tím zajedu(opatrně a krokem) do servisu a doufám že si s tím poradí a hlavně doufám že to nebude moc drahý.V každým případě díky za typy a ozvu se co s tím vlastně bylo.
Díky moc všem!
Díky moc všem!
Daewoo Nubira II combi 09/2000 - 1,6DOHC 16V,78kW - radio CD,ABS,2xAirbag,klima,el.okna+zrcátka,Alu Platin,červená 70U
Momentálně bez vozidla
Momentálně bez vozidla
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Jo, dej vědět, jistě jsme všichni zvědaví a rádi se výsledkem trochu poučíme. Zlom vaz!Picasso píše:No uvidím,asi zítra s tím zajedu(opatrně a krokem) do servisu a doufám že si s tím poradí a hlavně doufám že to nebude moc drahý.V každým případě díky za typy a ozvu se co s tím vlastně bylo.
Díky moc všem!