motor Opel Omega 2.5i V6

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
cukrar
Příspěvky: 283
Registrován: ned led 27, 2008 13:15
Bydliště: BRNO

motor Opel Omega 2.5i V6

Příspěvek od cukrar »

Máte někdo zkušenosti s tímhle motorem v Nessii? :-)

Myslíte že by to šlo, předělat do Nexie.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Technicky to nebude problém...ale auto pak nebude způsobilé k provozu se vším co z toho vyplývá...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
cukrar
Příspěvky: 283
Registrován: ned led 27, 2008 13:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od cukrar »

Kessler píše:Technicky to nebude problém...ale auto pak nebude způsobilé k provozu se vším co z toho vyplývá...
Jak to myslíš?
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

No hlavne je ten motor tezkej...takze budes muset komplet predelat cely auto aby si to pak vubec uderzel na silnici a ubrzdil... ;) Ale jinak myslim,ze by nemel byt problem...ale radeji bych volil dvoulitr z Calibry... ;)
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

cukrar píše:
Kessler píše:Technicky to nebude problém...ale auto pak nebude způsobilé k provozu se vším co z toho vyplývá...
Jak to myslíš?
Myslím to jako z hlediska papírování...například neprojdeš na STK, můžeš dostat flastr od policajta a když způsobíš nehodu, tak pojišťovna může odmítnout plnit z povinného ručení...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Myslim ze jeden nas polsky kolega to do Nexie narval...
ze.. Ivane.. ...tusim Sando to tam maaa...

mne osobne sa V6ka od Oplu moc konstrukcne nepozdava..
hlavne mi vadi to priecne ulozenie...

pokial ti ide o vykon, (a nie o "lubozvucny" chod V6ky), tak C20LET je to prave
ale namontovat to tam ide...samozrejme si to bude vyzadovat upravy na prednych nosnikoch
pretoze tie by boli na takuto vahu prislabe..a casom by sa to zacalo prejavovat ...
teda leda ze by si mal komplet "predok" aj s motorom prevodovkou zo SAABu..
predne napravy, urobene zadne kotuce..a pod..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
cukrar
Příspěvky: 283
Registrován: ned led 27, 2008 13:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od cukrar »

JRD McLAREN píše:Myslim ze jeden nas polsky kolega to do Nexie narval...
ze.. Ivane.. ...tusim Sando to tam maaa...

mne osobne sa V6ka od Oplu moc konstrukcne nepozdava..
hlavne mi vadi to priecne ulozenie...

pokial ti ide o vykon, (a nie o "lubozvucny" chod V6ky), tak C20LET je to prave
ale namontovat to tam ide...samozrejme si to bude vyzadovat upravy na prednych nosnikoch
pretoze tie by boli na takuto vahu prislabe..a casom by sa to zacalo prejavovat ...
teda leda ze by si mal komplet "predok" aj s motorom prevodovkou zo SAABu..
predne napravy, urobene zadne kotuce..a pod..
technickou moc neřeším protože půlka lidí co sem chodí by taky neprošla, když to vezmeš jen od kol, max. na Nexii je 185/60/R14.. způsobíš nehodu a je to....

ale když říkáš že je to moc těžké tak to potom ano, to jsem nevěděl, rád se vždy dozvím něco nového od znalců.
Protože co si budeme nalhávat ja tomu stále moc nerozumím, tak proto se na vše ptám a vždy jsem rád, když mi někdo odpoví.
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Ano, jak píše JRD, SANDo z Polska tam ten motor má. Osobně to nepovažuju za vhodný nápad, ale jestli jsi dobrodruh, tak hurá do toho.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
cukrar
Příspěvky: 283
Registrován: ned led 27, 2008 13:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od cukrar »

Ivan píše:Ano, jak píše JRD, SANDo z Polska tam ten motor má. Osobně to nepovažuju za vhodný nápad, ale jestli jsi dobrodruh, tak hurá do toho.
Dobrodruh ano, ale otázka je o kolik moc je těžší, a jaké by to mělo jízdní vlastnosti.
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

cukrar píše:
Ivan píše:Ano, jak píše JRD, SANDo z Polska tam ten motor má. Osobně to nepovažuju za vhodný nápad, ale jestli jsi dobrodruh, tak hurá do toho.
Dobrodruh ano, ale otázka je o kolik moc je těžší, a jaké by to mělo jízdní vlastnosti.
Chceš kontakt na SANDa?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

cukrar píše:
Ivan píše:Ano, jak píše JRD, SANDo z Polska tam ten motor má. Osobně to nepovažuju za vhodný nápad, ale jestli jsi dobrodruh, tak hurá do toho.
Dobrodruh ano, ale otázka je o kolik moc je těžší, a jaké by to mělo jízdní vlastnosti.
Jazdne vlastnosti? Nexia ma jednoduche napravy a uz z toho sa da usudit ake su jazdne vlastnosti (este aj to seriove odpruzenie). Ty si predstav nakupny kosik v ktorom mas nalozene napr. vrece zemiakov (avsak uplne vpredu toho kosika) a skus sa s nim rozbehnut a potom prudko zatocit. Hmm? Asi dost blbe, ze? Trocha mi to pripada ako napr. VW Pasat TDI, ale ten ma aspon uplne ine napravy (a ani to mu celkom nestaci eliminovat motor ulozeny moc vpredu). Ake potom taka Nexia moze mat jazdne vlastnosti? Rozbehnut sa dokaze urcite skvelo, ale ...
Uživatelský avatar
cukrar
Příspěvky: 283
Registrován: ned led 27, 2008 13:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od cukrar »

Ivan píše:
cukrar píše:
Ivan píše:Ano, jak píše JRD, SANDo z Polska tam ten motor má. Osobně to nepovažuju za vhodný nápad, ale jestli jsi dobrodruh, tak hurá do toho.
Dobrodruh ano, ale otázka je o kolik moc je těžší, a jaké by to mělo jízdní vlastnosti.
Chceš kontakt na SANDa?
Ne díky asi to nemá cenu, patrně je nejlepší to co tu mají všichni,
motor z kadetta 2.0gsi 16V r.1988 tam je to prý nejvíce bez problému, co se týče motoru (Cosworth) C20XE.
Ale je to běh na dlouhou trať, protože když seženu motor tak bude mít nejmíň 200tisíc nalítaný, a bude se muset udělat komplet generálka, jen největší problém vydím v technické je tu někdo v Brně schopen aby to prošlo, jo a jaké jsou první projíždky v nexii s tímto motorem? :-) ty by si motl říct ne? jen bych to nějak nenavyšoval myslím že max.160-170PS musí bohatě stačit nechtěl bych to nějak odkroutit...
Uživatelský avatar
cukrar
Příspěvky: 283
Registrován: ned led 27, 2008 13:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od cukrar »

ferino28 píše:
cukrar píše:
Ivan píše:Ano, jak píše JRD, SANDo z Polska tam ten motor má. Osobně to nepovažuju za vhodný nápad, ale jestli jsi dobrodruh, tak hurá do toho.
Dobrodruh ano, ale otázka je o kolik moc je těžší, a jaké by to mělo jízdní vlastnosti.
Jazdne vlastnosti? Nexia ma jednoduche napravy a uz z toho sa da usudit ake su jazdne vlastnosti (este aj to seriove odpruzenie). Ty si predstav nakupny kosik v ktorom mas nalozene napr. vrece zemiakov (avsak uplne vpredu toho kosika) a skus sa s nim rozbehnut a potom prudko zatocit. Hmm? Asi dost blbe, ze? Trocha mi to pripada ako napr. VW Pasat TDI, ale ten ma aspon uplne ine napravy (a ani to mu celkom nestaci eliminovat motor ulozeny moc vpredu). Ake potom taka Nexia moze mat jazdne vlastnosti? Rozbehnut sa dokaze urcite skvelo, ale ...
tak to tam budu muset naložit asi jen peří, když jsou brambory těžký:-)

ne teď vážně dávám za pravdu, jinak by to měl každý a nedával tam motor z kadetta.
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

cukrar píše:
Ivan píše:
cukrar píše: Dobrodruh ano, ale otázka je o kolik moc je těžší, a jaké by to mělo jízdní vlastnosti.
Chceš kontakt na SANDa?
Ne díky asi to nemá cenu, patrně je nejlepší to co tu mají všichni,
motor z kadetta 2.0gsi 16V r.1988 tam je to prý nejvíce bez problému, co se týče motoru (Cosworth) C20XE.
Ale je to běh na dlouhou trať, protože když seženu motor tak bude mít nejmíň 200tisíc nalítaný, a bude se muset udělat komplet generálka, jen největší problém vydím v technické je tu někdo v Brně schopen aby to prošlo, jo a jaké jsou první projíždky v nexii s tímto motorem? :-) ty by si motl říct ne? jen bych to nějak nenavyšoval myslím že max.160-170PS musí bohatě stačit nechtěl bych to nějak odkroutit...
1) "co tu mají všichni" = 1 člověk, a to Svobik

2) generálka bude potřeba

3) dojmy jsou úžasné, ale turbo je turbo. c20xe mi nyní připadne jako pomalý bratr :-)

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
cukrar
Příspěvky: 283
Registrován: ned led 27, 2008 13:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od cukrar »

počkej a to jde c20XE s přídavkem turba?
nebo jak si to myslel.?.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“