Tlakovanie vyrovnávacej nádržky.

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

Hmmm - to, že je bílé víčko pěnou, ještě nemusí znamenat defekt na těsnění hlavy.
Stačí jet párkrát na kratší vzdálenost, neprohřát motor a ta pěna se tam objeví i když máte těsnění pod hlavou v naprostém pořádku. ;)
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

olej

Příspěvek od Serpico »

...to Hynku a co " měrka oleje ", každopádně bych to nechal natlakovat v servisu nebo u známýho, když se mi už snažíš zviklat, ale víš tyhle rady na dálku prostě mají svoje úskalí...sám jsem se po opravě hlavy setkal s tzv. malým neznatelným únikem kapaliny - prostě jenom umytá svíčka na posledním válci...nesrovnali hlavu a jenom naúčtovali...ale to je prostě život a přečti si soukromý zprávy...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
martinko
Příspěvky: 215
Registrován: pon lis 19, 2007 20:39
Bydliště: HC

Příspěvek od martinko »

diky za rady ale este by som chcel vedet ako je to s tou rucickou teplomera
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Ak je ta biela suspenzia mastna tak nie je co riesit. Bud je v haji tesnenie alebo hlava (co je menej pravdepodobne). Na Nexii sa nema ako inak dostat olej do vody. Inak, ak je zmes uz v oleji, tak to urcite aj zle maze. Ja osobne som este nikdy nespozoroval v expanzke (pokial je vsetko v poriadku) ziadnu penu a ani neviem preco by sa tam mala tvorit a to na nijakom aute. Ale to je moja skusenost, mozno ma niekto aj inu. Mat taketo problemy, tak by som si to dal urcite pretlakovat a mozno by som to dal aj preventivne vymenit. Lepsie je vymenit tesnenie ako ostat niekde vysiet s zavarenym motorom. Ak sa motor niekolko krat zavari tak uz asi nebude stacit vymenit to tesnenie, zrejma bude treba tu hlavu zrovnat co uz je o niecom inom (myslim financne), nehovoriac, ze moze ta hlava aj prasknut, co uz je zlozitejsie na opravu. Inak ak by tu hlavu neskontrolovali aspon tym sprejom na praskliny (moc servisov ho nema) este pred montazou, tak sa ta oprava moze znacne predrazit (vlastna skusenost).
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

To ale není olej ve vodě! Jedná se pouze o vzdušnou vlhkost, která zkondensuje a motor , pokud se dokonale neprohřeje, nedokáže tuto vlhkost "odpařit" a ta se pak sráží na chladných místech, jako je víčko nebo měrka.
Proto se také doporučuje dřívější výměna oleje, pokud se jezdí na krátké vzdálenosti, tuším pod 15 km.
V případě proniknutí vody do oleje se z něj stává emulze, která se dá velmi lehce i laikem poznat. Olej je buďto čirý nebo tmavý, podle toho, jak dlouho v motoru je. Jakmile dostane mléčný nádech je to průser, který je nutno řešit, ale pěna na víčku je normální projev prostředí vzdušné vlhkosti, oleje a teploty.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Taky jsem byl vodník :D nádržka mě syčela trvale i po zastavení.
Obrázek
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Jazdim denne 4 x 2 km + sem tam nieco dlhsie (napr. 7 km), parkujem vonku asi 3 metre od rieky, leto, zima a nikdy som nic nespozoroval na oleji, ale menim ho pravidelne napr. po kazdych 6000-8000 km. Inak som pisal o tej suspenzii pri studenom motore a na vycku expanzky, tam urcite nema byt preco mastna. Uz ma to necham tak, nech si robi kto chce co chce.
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Ručička teploměru se musí začít hýbat, když se teplota kapaliny v motoru ohřeje na teplotu, kdy otevírá termostat, nebo tak nějak přibližně by to mělo být (neberte mě přliš za slova, ale takhle nějak to funguje prakticky na všech benzínových autech, co jsem možnost kdy vyzkoušet - prostě hadice od motoru k chladiči se začne ohřívat a přibližně v tu chvíli se začne zvedat ručička teploty).
Při současných ranních teplotách kolem 10°C tak přibližně po třech až pěti km běžné jízdy.
... nikdy v životě bych nechtěl hondu ...
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“