Pouzivate nejake vylepsenia do oleja or benzinu???
Moderátor: Blue Lanos
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Pouzivate nejake vylepsenia do oleja or benzinu???
Myslim nieco ako tie Motor Up v Te*cu to je za 1390sk alebo od BPS alebo ako sa to vola? Skratka nieco do benzinu na cistenie trisiek alebo do oleja (osobne moc nesympatizujem)??
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Reklama
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Ja davam aditiva STP ale iba do benzinu,zatial nemam negativnu skusenost. Skor neuznavam aditiva do motoroveho oleja,tie by mali obsahovat vsetky kvalitne oleje. Inym aditivom by sa kvalitny olej urcite znehodnotil. Ale ked budem mat 250.000 km,pouvazujem o keramickej prisade,lenze to je zatial hudba buducnosti a dufam,ze Daewoo motor to potrebovat nebude vobec.
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Presne to si myslim aj ja ze do oleja by sa nemalo liat hocico! Vyrobca oleja vie aky je ale vyrobcy napr. toho motor upu urcite nepozna a ni nemoze zarucit kompatibilitu na vsetky oleje.
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Prísady
Ja som už dve výmeny absolvoval s prísadou METABOND a je to OK, neregistrujem rozdiel medzi letným a zimným štartovaním a to mám ešte origo baterku/korejčanku (1996 ročník). Tak neviem. Olej používam TOTAL QUARTZ 7000. Ten METABOND nieje všeliek, ale používajú ho amíci aj v armáde. Je tam nejaká zaručená prevádzka pri vytečení oleja (asi 200Km), poznám chlapa, čo to nechtiac skúsil a išlo to. Ale to nemal motor s hydraulickými zdvihátkami... Takže nás sa táto vlastnosť netýkaBlue Lanos píše:Presne to si myslim aj ja ze do oleja by sa nemalo liat hocico! Vyrobca oleja vie aky je ale vyrobcy napr. toho motor upu urcite nepozna a ni nemoze zarucit kompatibilitu na vsetky oleje.
A ešte pri dokázanom spôsobení škody ich prípravkom, hradia náklady na odstránenie závady. Aj to som už počul, nejaký maník to nalial do motorky, kde mal nejak mastenú spojku (moc tomu nerozumiem), pýtal sa či to môže použiť, oni že áno a mašina sa už nerozbehla, tak to dobre maže a nakoniec mu uhradili náklady (2 krát, lebo sa mu to vraj ešte zopakovalo, boli tam nejaké zbytky). Ale pozor nieje to slick, ktorý tu bol po revolúcii taký populárny, ten je fakt len pred generálkuo motora, ale poslednou. Potom to už môžte pustiť dolu kopcom, všetko to zagrcia tak, že to už nerozoberieš...
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Do motoru k mazání patří jen motorový olej a nic jiného.
Do benzínu lít nic nemusím, páč jezdím výhradně na Shell V-Power (výjimka je jen zahraničí, kde nejsou pumpy Shell)
Do převodovky leju olej pro automaty, ale to je specifická věc pro Matizy...
Do benzínu lít nic nemusím, páč jezdím výhradně na Shell V-Power (výjimka je jen zahraničí, kde nejsou pumpy Shell)
Do převodovky leju olej pro automaty, ale to je specifická věc pro Matizy...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
- Ondrej Rapčan
- Příspěvky: 46
- Registrován: sob říj 02, 2004 16:11
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
No raketa zrovna ne, ale určitě jede líp než na std. 95. Hlavně se to pozná, když musím vzít obyč. Pak je chod motoru tvrdší a je línější. U nás na Ostravsku jsou ceny V-Poweru jen maličko nad průměrnou cenou obyč. 95 ve zbytku republiky a je určitě levnější než obyč. 95 v Praze
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Ondrej Rapčan
- Příspěvky: 46
- Registrován: sob říj 02, 2004 16:11
Ondras píše:Do motoru k mazání patří jen motorový olej a nic jiného.
Do benzínu lít nic nemusím, páč jezdím výhradně na Shell V-Power (výjimka je jen zahraničí, kde nejsou pumpy Shell)
Do převodovky leju olej pro automaty, ale to je specifická věc pro Matizy...
Videl si to (Metabond) v akcii???
A never každej reklame...
Do benzínu občas Valvoline čistič palivové soustavy a do všeho kde je olej Militec http://www.militec1.cz/cz/index.html Nikdy to nic nepoškodilo a na starým Porsche kde teklo čerpadlo serva a bylo strašně hlučný a totálně na výměnu po nalití 150 ml to servo naběhalo dalších 80 000 km než bylo na stejné úrovni hluku a to jezdilo neustále bez oleje protože majitel kašlal na to že mu teče a doléval ho jen občas
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
- Blue storm
- Příspěvky: 33
- Registrován: ned led 04, 2004 23:01
- Bydliště: Piestany
- Kontaktovat uživatele: