problemy s volnobehom

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
SV-STORM
Příspěvky: 46
Registrován: úte úno 19, 2008 10:12
Bydliště: Bela nad Cirochou, Slovensko

problemy s volnobehom

Příspěvek od SV-STORM »

zdravim vas vsetkych, zistil som zaujimavu vec... ked natankujem full az po okraj hrdla nadrze tak sa deje nieco take ze afto tazko startuje...teda nastartuje az ked mu pridam plyn...a ako nahle pustim plynovy pedal motor skape...nedrzi volnobeh... neviete niekto kde moze byt chyba? za reakcie vopred dakujem ;)
SV-STORM
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

Čerpadlo "dává" hodně paliva a nepracuje regulace tlaku, jinými slovy , nezavírá dobře nebo vůbec ventil regulující tlak.Vyčistit, nastavit ev. seřídit.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

akdyz mas pulku tak se to nedeje????
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

Hynku myslis si ze to ma na svedomi zpetny ventil na obrate paliva???
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
SV-STORM
Příspěvky: 46
Registrován: úte úno 19, 2008 10:12
Bydliště: Bela nad Cirochou, Slovensko

Re

Příspěvek od SV-STORM »

nie, ak je tam hocico okolo plnej tak sa to nedeje.... teda aby som to spravne povedal.... ked natankujem az po okraj hrdla, teda ked je palivo aj v hadici co vedie do nadrze tak to blbne...ako nahle vyjazdim to palivo co je v tej hadici tak to prestane...teda aspon podla mna, lebo staci ked najazdim par km a potom to uz nerobi...
SV-STORM
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Tankuj iba do prvého vypnutia pištole.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Uživatelský avatar
vladimir fodor
Příspěvky: 275
Registrován: ned led 27, 2008 11:04
Bydliště: Selce pri BB

Příspěvek od vladimir fodor »

Moze to sposobovat podtlak ktori vznika v nrdle.Kedze benzin je az za vyvodom odvzdusnovacej hadicky alebo ventilu.netecie ti benzin von ked tak vela naladujes?
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

je to mozne jelikoz se nodvzdusnuje nadrz a je plna zpetna hadice co vede do uhlikoveho filtru tak v prave teato hadice a vlastne vsecky odvzdusnovaci zpusobi pravdepodobne spatny podtlak v sani a ten je pro start a volnobeh docela dulezity.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
SV-STORM
Příspěvky: 46
Registrován: úte úno 19, 2008 10:12
Bydliště: Bela nad Cirochou, Slovensko

re

Příspěvek od SV-STORM »

no myslel som si ze to bude nieco s tymi odvzdusnovacimi trubkami...tankoval som len po prve vyskocenie pistole a nerobi to uz... dakujem za odpovede ;)
SV-STORM
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“