Chevrolet Lacetti SW 1,6
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Poobzeraj sa tu trochu do minulosti, v tejto sekcii (Lacetti) aj v sekcii Kalos (uvedeny problem sa tyka najma motorov 1.4 16V, ktore su aj v Kalosoch), a hladaj to pod nazvom Check.
Inac spravidla na dlhsiu dobu pomoze, ked to nechas v servise vyresetovat, kupis nejake dobre aditivum do benzinu a preplachnes to ostrou jazdou, cca 25-30 km, na vyssie otacky (4.000 - 4.500). Napriklad pojdes cely cas na trojke 90-100 km/h (ale najskor sa porad so servisom, ci tam nie je aj iny problem). Kolegovi v praci na Lacetti to vzdy pomoze minimalne na 1 rok.
Inac spravidla na dlhsiu dobu pomoze, ked to nechas v servise vyresetovat, kupis nejake dobre aditivum do benzinu a preplachnes to ostrou jazdou, cca 25-30 km, na vyssie otacky (4.000 - 4.500). Napriklad pojdes cely cas na trojke 90-100 km/h (ale najskor sa porad so servisom, ci tam nie je aj iny problem). Kolegovi v praci na Lacetti to vzdy pomoze minimalne na 1 rok.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
další s EGR ventilem. Mi připadá že na to trpí celej koncern GM.
jezdi ostřejš, netoč pod 2 tisíce a snad ho nebudeš muset měnit.
jezdi ostřejš, netoč pod 2 tisíce a snad ho nebudeš muset měnit.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
U nepřeplňovaných motorů zvýšení výkonu o +/- 0 kW. Event. snížení spotřeby nikdy nevynahradí vloženou investici. Je to nejspíš jen drahá pocitologie. Žádná tuningová firma u atm. benzínu neukáže grafy z mot. brzdy naměřené před a po chipu. Proč asi?Kessler píše: Záleží co od toho kdo očekává a kdo to dělá...
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím...kdo očekává nárůst výkonu, bude zklamán...nicméně jak už jsem tu někde psal, pokud je ten program kvalitní, dochází ke zlepšení průběhu točivého momentu a ke zkrácení odezvy na plyn (která je speciálně u Lacetti 1.6 nechutně dlouhá)...díky tomu prvnímu může dojít ke snížení spotřeby asi o 0,5 l/100 km a díky tomu druhému člověk získává pocit většího výkonu a celkově se s tím příjemněji jezdí...takže abych to shrnul, určité plusy tu jsou...a každý si musí zvážit, zda mu to za ten peníz stojí...podle mého názoru to za ty peníze nestojí...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Jasně, já pomalou odezvu na plyn u 1.8 neznám a nemám potřebu to vylepšovat. A spotřeba? Považuju za lepší investici zástavbu LPG. A asi nelze očekávat, že někdo bude investovat do vývoje a odzkoušení softwaru pro řídící jednotku aut kterých tu jezdí ve srovnání s např. auty z koncernu VW pouze "několik". Navíc, ŘJ nejdou přepsat, musely by se měnit celé. Tři benzínové motory (myslím jen u Nibira III / Lacetti), tři různé ŘJ... Následný kšeft z těch několika dobrodruhů, kteří si ten chiptuning nechají udělat a kochají se "lepším pocitem" by investici tuningové firmě asi určitě nesplatil. Takže moje resué: dobrý a kvalitní chiptuning v případě našich aut asi t.č. neexistuje a ani nikdy nebude.