Jiskření od rozdělovače
Moderátor: Blue Lanos
Cau Keegan,
pozri v nasich fotoalbumoch http://picasaweb.google.com/daewoomatiz ... Rozdelovac , je tam vidno vnutro viecka atd... Kontakty mozu byt zoxidovane, a zdroj toho piskania uvidis napr. na stredovom predratom kontakte palca al. viecka... Prip. na plaste uvidis vydranu drazku...
pozri v nasich fotoalbumoch http://picasaweb.google.com/daewoomatiz ... Rozdelovac , je tam vidno vnutro viecka atd... Kontakty mozu byt zoxidovane, a zdroj toho piskania uvidis napr. na stredovom predratom kontakte palca al. viecka... Prip. na plaste uvidis vydranu drazku...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
- Reklama
takže riadna drážka odmontil som vrátil a prestalo pískať.. zoxidované boli kontakty dosť tak to veka a palec vymením čoskoro.. inak ako dloho by mali vydržať sviečkové káble?? prvy krát som menil pred rokom a pol a to tam boli este povodné... odvtedy sa menili este raz a neche sa mi veriť že by bol problém zasa v kábloch.... myslím nepravidelný chod a za tepla nestartovanie...
Matiz I 0.8 r.v. 98 moje od 05 teraz 157000 km
Ozivujem temu - aj vy pocujete vnutri tukanie, ako cievka pali iskry? Ked mam hlavu rovno dopredu, nepocut to moc, ale ked ju pootocim, pocujem tukanie, ako cievka pali. Je to OK, alebo mi v nej iskri, kde by nemalo? Zvonku v tme nic nevidno, ze by to iskrkilo von z cievky, VN kable nove.
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Cau -Peha- , veko rozdelovaca s palcom menene nedavno. Auto jazdi OK, dobry tah ma vsetko, len pocujem tie iskry furt. Ide to zhora, priamo od cievky a pravidelne, meni sa priamo s otackami motora. Ja len ci je to standard, alebo nieco odchadza v cievke...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Indukční cívka je v podstatě transformátor, tedy elektrický stroj, kde se nic nepohybuje,/viditelně/ pouze elektromagnetické vlnění. Nemá tam co cvakat. Pokud jsi jistý, že ty zvuky jdou z VN cívky, mohl by to být vnitřní mezizávitový zkrat. To je stav, kdy se cívka mění, protože se vinutí může přerušit prakticky kdykoliv. Bez problémů dojedeš, vypneš motor a už jej nenastartuješ.
Zkontroluj, zda nemáš povytažený VN kabel z konektoru. Pokud by tam byla vzduchová mezera a přeskakuje tam jiskra, mohlo by to být slyšet.
Zkontroluj, zda nemáš povytažený VN kabel z konektoru. Pokud by tam byla vzduchová mezera a přeskakuje tam jiskra, mohlo by to být slyšet.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
Kable su dotlacene OK, robi mi to uz rel. dlhu dobu (dajme tomu 2 ci 3 roky), aj na straych kabloch to robilo. Aj sviecky mam nove (stare inak vyzerali ok), a ked dam ucho k cievke, je to jasne ona. Ale ako hovorim, auto jazdi dobre, tak teraz neviem, ci radsej menit (tiez to tusim nieje moc lacna vec...).
Este dodatok - ako je cievka vlastne napajana? Tam ide prud rovno z baterie, a dalsim drotom este informacia z ECM, kedy ma palit ? V Service Manuali je tusim aj popis konektorov, ale nechce sa mi to vcul hladat... A na co je tam ten drat pripojeny zospodu pod hlavnym konektorom? Sorry ze sa pytam take hovadiny, ale do elektriky som nikdy moc nebol (slaboprud). Napr. elektriku doma som si robil komplet sam, ale take hovadinky ako cievka, rezistor ci kondenzator a neviem co este mi moc nehovoria
Este dodatok - ako je cievka vlastne napajana? Tam ide prud rovno z baterie, a dalsim drotom este informacia z ECM, kedy ma palit ? V Service Manuali je tusim aj popis konektorov, ale nechce sa mi to vcul hladat... A na co je tam ten drat pripojeny zospodu pod hlavnym konektorom? Sorry ze sa pytam take hovadiny, ale do elektriky som nikdy moc nebol (slaboprud). Napr. elektriku doma som si robil komplet sam, ale take hovadinky ako cievka, rezistor ci kondenzator a neviem co este mi moc nehovoria
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Tak som precistil kontakty cievky, na VN kabli som mierne srobovakom rozsiril konektor. Zapojil s5, nastartujem - a hla, zvuk iskrenia je prec Taka banalita - az sa hambim Vzdy som totizto kontakty len dotlacil na cievku, ale nejaky ten bordel sa tam zrejme casom dostavil Uvidim este na teplom motore, ako sa to bude tvarit...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Este tam budem musiet davat ucho Piskoce mi totizto daco, spolu s otackami motora. Ide to od pravej casti pri pohlade na motor, a bud to bude v rozdelovaci (nedavno to tu ktosi riesil), alebo je to silentblok prevodovky. Narychlo som aspon pritlacil rukou viecko rozdelovaca, ale piskotanie ostalo. Aj tukanie tam teraz pocut, a to zase budem musiet vypojit PCV (ktore hrkoce soma o sebe, teda aspon moje ???) a identifikovat, ci to niesu vstreky.
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu