vzduchovy filter - aky je zaver?

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Granko
Příspěvky: 430
Registrován: stř črc 02, 2003 09:55
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Granko »

no to jo, ale spotrebu mas vyssiu, aj ked sa zahreje. napr. na dlhsie trate...
Reklama
 

Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Hmm to mas pravdu....ale nic lepsiho me nenapada...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Jo spotřeba skutečně roste protože jednak je motor více ochlazován (neustále bežící ventilátor topení ,výrazně chladnější vzduch okolo motoru a chladiče studený nasávaný vzduch ),jednak čidla teplot motoru v důsledku hlásí že je chladno a tak je motor nucen pro dosažení správné teploty dodávat více paliva které jej ohřeje an správnou teplotu při spalování 8) .Tepelné odstínění sání je o něčem jiném tam je využíváno z fyziky všem jistě známého zákona o teplotní roztažnosti látek.Studený vzduch má menší objem a tak se ho nasaje do motoru více a kyslík podporuje hoření a tím dochází k lepšímu spálení směsy a tím i vyššímu výkonu stejně jako když požijete Nos to je taky jen o podchlazení nasávaného vzduchu jinak nic a nebo chladič turba u dieselů při stlačování turbem je vzduch zahříván a tím by došlo ke ztrátě výhody přeplňování tak je již stlačený vzduch opět ochlazen aby se ho do motoru dostalo co nejvíce 8)
Uživatelský avatar
Petr II
Příspěvky: 56
Registrován: čtv bře 11, 2004 07:54
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Petr II »

Nevíte někdo jestli se dá přes internet sehnat filtr K&N i jinde než RIEGGER, tam zvedli cenu z 2088Kč na 2330Kč - vůbec mě nepotěšili :cry: !!!!

To už se dá sehnat GREEN za 1500Kč - trochu rozdíl

A nebo v okolí Zlína :twisted:
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

No a nebo Eufab za 900,-
Vypada stejne jako KN a moc velky rozdil v nich nebude..krom ceny...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6644
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

I kdyz jsem fanousek KN :lol: tak bych doporucil ten eufab neznackovy filtr, kterych maj dost druhu zde. A jde to objednat samozrejme i pres web :)

http://www.tuning-centrum.cz

No jinak pokud chces vlozku, ber ten green, oni jsou v podstate vsechny stejny - ale jen K&N vydrzi 1 000 000 mil :lol:
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Petr II
Příspěvky: 56
Registrován: čtv bře 11, 2004 07:54
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Petr II »

No a kolik vydrží ten Green ?
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

500 000 km
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6644
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

zivotnost greenu nebo KN je urcite vyssi nez zivotnost auta :lol:
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Marek
Příspěvky: 132
Registrován: čtv srp 21, 2003 21:02

Příspěvek od Marek »

Já sem namontoval ten eufab. Mám ho zatím jen krátce. Jinak osobně si myslím, že za spotřebu může spíše těžká noha než filtr, protože po montáži filtru sem se přistihl jak na to daleko víc šlapu :lol: hlavně kvůli tomu zvuku, protože takovou změnu sem ani nečekal 8) Spotřebu změřím zase až pojedu někam dál např. na dovolenou, protože jinak jezdím spíše po městě a netankuju do plna.
Uživatelský avatar
Petr II
Příspěvky: 56
Registrován: čtv bře 11, 2004 07:54
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Petr II »

>> milosh
Tak to mi bude stačit :P
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6644
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“