Kolísají otáčky
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Kolísají otáčky
Nazdar kolegové. jak tak koukám že když se moje nexie blíží ke 300 tis najeto tak se začíná prostě srát. Od té doby co sem měl problém ze startováním tak nexia:
1. Nastartuju za studena a motor jde nerovnoměrně.
2. Když se rozjíždím za studena musim dát víc plynu, s citem mi to chcípne.
3. Za studena nastartuju a na volnoběh rozsvítím světla motor se přidusí pak třeba zapnu vyhřívání zadního skla a motor normálně chcípne.
4. za jízdy i když je motor teplý třeba např při 90km/h nemůžu mít lehce s citem sešlápnutý plyn auto cuká jako blázen musim prostě držet víc plynu.
5. pořád mi kolísají otáčky na volnoběh tak 900 - 1200 ale za jízdy taky !!!když mám puštěný jen motor tak trochu když zapnu světla tak víc. a zkoušel sem zapnout vše mlhovky blinkry vyhřívání dálhové větrák na plno a otáčkoměr se mohl zbláznit. za studena to chcípne a zatepla moc kolísají otáčky tak o jeden stupen a víc.
co stim prosim vás???
1. Nastartuju za studena a motor jde nerovnoměrně.
2. Když se rozjíždím za studena musim dát víc plynu, s citem mi to chcípne.
3. Za studena nastartuju a na volnoběh rozsvítím světla motor se přidusí pak třeba zapnu vyhřívání zadního skla a motor normálně chcípne.
4. za jízdy i když je motor teplý třeba např při 90km/h nemůžu mít lehce s citem sešlápnutý plyn auto cuká jako blázen musim prostě držet víc plynu.
5. pořád mi kolísají otáčky na volnoběh tak 900 - 1200 ale za jízdy taky !!!když mám puštěný jen motor tak trochu když zapnu světla tak víc. a zkoušel sem zapnout vše mlhovky blinkry vyhřívání dálhové větrák na plno a otáčkoměr se mohl zbláznit. za studena to chcípne a zatepla moc kolísají otáčky tak o jeden stupen a víc.
co stim prosim vás???
- Reklama
zatuhly krokovy motorek.nejlepe vymenit
cukani za tepla poskozeny egr ventil.nejlepe zaslepit a hlavne i tu hadicku co ho ovlada(nebo zacit tim)
cukani za tepla poskozeny egr ventil.nejlepe zaslepit a hlavne i tu hadicku co ho ovlada(nebo zacit tim)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
nexia
...to Franta P kabely změříš bězným voltmetrem z OBI za pá šupů, hodnoty jsou podle délky ( uhlíkové ), ale nesmí mít proměnlivé hodnoty udává se na 1 metr asi 40 ohmů ale v praxi od 7 do 11...toť vše, a palikx ti poskytl tu nejlepší možnou radu na dálku...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
No este je tam vzduchovy filter a tiez by to mohla robit klapka (ako pisal Palix - krokovy motorcek, ale snad to nim nebude, neni to zrovna najlacnejsie). Ten EGR ventil asi nemas (teda ja to neviem, ale malo ho len velmi malo nexii, a to mam taky dojem, ze iba tie z konca produkcie). Zacni tymi najjednoduchsimi vecami, teda to popozeraj (filtre a pod.) a potom zacni z meranim, a nakoniec kupuj diely. Ale aj tak by bolo najjednoduchsie to dat niekomu urobit (jedine komu veris) . Usetril by si cas a cas su peniaze, ktore das tomu mechanikovy. Ono aj mala chybicka dokaze dat poriadne zabrat (casovo).Franta P. píše:Vyzkoušim vše ale nejprve si dojdu na diagnostiku.
A ted mi někdo vysvětlete kde ty věci co mi palikx napsal jsou???
Ja před chvilkou nastartoval auto a chvilku sem poslouchal. to je jako by se to dusilo nebude taky někde problém v přívodu vzduchu???
pokud se to dusi a cuka tak me jeste napadl tlak paliva ten ale zmeris asi tezko.
krokovy motorek je na saci klapce cerny valecek s konektorem se 4 mi draty.
egr ventil je na sacim potubi takovy hribek ale mozna ho tam nemas to je pravda.
vahu vzduchu to nema ale ma to MAP senzor ten je na zadni stene motoru (prepazka mezi motorem a kabinou)a vede do nej hadicka a konektor se 3 mi draty.merit ho ale nevim jak nemam hodnoty.
a pokud to auto rusi radio bude neco poskozeneho na zapalovani(asi)
krokovy motorek je na saci klapce cerny valecek s konektorem se 4 mi draty.
egr ventil je na sacim potubi takovy hribek ale mozna ho tam nemas to je pravda.
vahu vzduchu to nema ale ma to MAP senzor ten je na zadni stene motoru (prepazka mezi motorem a kabinou)a vede do nej hadicka a konektor se 3 mi draty.merit ho ale nevim jak nemam hodnoty.
a pokud to auto rusi radio bude neco poskozeneho na zapalovani(asi)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
tak kolegove, po dlouhém dumání problém vyřešen. byylo špatné víčko rozdělovače a kabel od cívky k rozdělovači. hotovo vyměněno a auto jde jak švýcary.
Jenom se po odpojeni baterky rozsvítil airbag. Nevíte jak to doma nějak smazat? V knížce Jak na to, se dají propojením kontaktu v zásuvce říd. jednotky zjistit různé závady podle blikání žluté kontrolky. ale nepíšou jakých kontaktů. tak jestli by se nějak nedala takhle smazat chyba airbagu...
Jenom se po odpojeni baterky rozsvítil airbag. Nevíte jak to doma nějak smazat? V knížce Jak na to, se dají propojením kontaktu v zásuvce říd. jednotky zjistit různé závady podle blikání žluté kontrolky. ale nepíšou jakých kontaktů. tak jestli by se nějak nedala takhle smazat chyba airbagu...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele: