Závoďák
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
no ja uz petku davam vestinou pri 90, jak kdy. to je takovy rozdil mezi skutecnou rychlosti a rychlosti na tachometru?? no to jsem docela prekvapena!jakub píše:mno ja si tedy myslim, ze matiz omezovac rychlostni nema, ma imho otackovy, coz nevim, jestli je ve finale to same. U 0.8 se projevuje tak, ze kdyz 2 vytocis na 70 (mirne nad), trojku na 115, ctyrku 145 a petku az kamsi ke 180, tak ridici jednotka imho zastavi vstrikovani - ucitis to tak, ze auto najednou nepridava - zacne se cukat, podle toho, jak jednotka vypina a zase spousti vstriky - aspon takhle si to vysvetluju ja (lama )viki píše:no nevim, mozna mam omezovac vyplej, co ja vim:) nebo mam skutecne tacho kterej ukazuje blbe, 180 nejezdim! jen jednou, dvakrat kdyz jsem byla skoro sama na dalnici, z mirneho kopecka, rucicka mi skutecne ukazala 180, tak nevim, ale nekecam:) omezovac me jeste nikdy nezaskocil, ani nevim co to s autem udela....
tachometrovych 180 je pri odchylce ca 10% ve finale prave zminovanych 165 realu, takze asi mluvime vsichni o tom samem ..
vetsinou jezdim sama, kdyz si do auta nasadim rodice a nakup, jedu tak 120-140 max:)Robert píše:Je to presne jako rika Jakub. jednou jsem se uz s omezovacem pozdravil a je to sakra neprijemny, kdyz jsem z dvojky tahal nejakejch 80 km/h.
Akorat stejne nechapu, jak je mozny, ze Vam ty auta jezdi tolik. Ve dvou lidech jsem neprekrocil po dalnici rychlost 145 (mozna 150), tak mi sakrys nevykladejte, ze s tim litate 160 nebo 180. To je kec a ja tomu neverim. Jedinna moznost, kterou bych si to mohl vysvetlit je ta, ze mam nejakej spatnej kus, ale to asi tezko !
Viki: Tobe ten tachometr musi merit podle plotu !
ale opravdu nemam zapotrebi si vymyslet ovsem nikomu to nenucuiju. podle me to je kus od kusu, kazdy auto se chova trosku jinak - alespon to je muj nazor.
Me omezovac zasahuje na dvojku tesne pod 70km/h, na petku vetsinou tesne pod 170km/h, ale záleží na momentálních podmínkách, jednou se mi taky povedla rucicka tachometru tesne za 170 - zrejme nejaky hrbol
Jinak kdyz jsem jel ze srazu tak v Havl. Brode je takova ta cedule co ukazuje jak rychle jedete. No a pri tachometrovych cca 59 km/h mi cedule ukazala 54km/h, coz priblizne odpovida tem 10% chyby
Jinak kdyz jsem jel ze srazu tak v Havl. Brode je takova ta cedule co ukazuje jak rychle jedete. No a pri tachometrovych cca 59 km/h mi cedule ukazala 54km/h, coz priblizne odpovida tem 10% chyby
Už bez Matesa
hm zajimavy a ma to nejaky vysvetlitelny duvod proc to tak ukazuje? to maji vsechny auta? to me fakt prekvapilo, 10% je docela hodnepetrm píše:Matiz má otáčkový omezovač a ty otáčky na vypnutí ho zastaví právě ve chvíli když jedete těch 165 a na víc se nerozjedete právě kvůli odporu vzduchu a všemu ostatnímu jakmile mu přestanete dodávat energii v téhle rychlosti začne okamžitě zpomalovat . K proměřování tachometru každý tachometr kecá ve váš neprospěch a je to kolem 10 % z toho co ukazuje takže když jedete tachometrových 160 tak ve skutečnosti je to kolem 145 a to je taky hodnota napsaná v techničáku jako maximální
no 70km na dvojku, top je docela sila, ja dvojku radim hned jak se rozjedu, dyt to musi hrozne rvat? chudinka matysekzabijec píše:Me omezovac zasahuje na dvojku tesne pod 70km/h, na petku vetsinou tesne pod 170km/h, ale záleží na momentálních podmínkách, jednou se mi taky povedla rucicka tachometru tesne za 170 - zrejme nejaky hrbol
Jinak kdyz jsem jel ze srazu tak v Havl. Brode je takova ta cedule co ukazuje jak rychle jedete. No a pri tachometrovych cca 59 km/h mi cedule ukazala 54km/h, coz priblizne odpovida tem 10% chyby
No rve to, ale ten zatah, pak za tri (ta je v nejlepsim) a tak dal az na max. Tam uz to tolik nerve protoze to prehlusuje aerodynamicky hlukviki píše:no 70km na dvojku, top je docela sila, ja dvojku radim hned jak se rozjedu, dyt to musi hrozne rvat? chudinka matysek
ale to jen vyjimecne, normalne jezdim od 70km/h uz na petku
Už bez Matesa
Kdyz to nerve, tak to nejede
Ale ted vazne. Matizek je maloobsahovy auto a pokud si chcete uzit sviznou jizdu, tak se hold musi tocit, jinak to nejde.
Ja s tim mel dost velkej problem, kdyz jsem presedlal z dvoulitru na 0,8.
Ten si jen tak pobrukoval kolem 3500 otacek a valil to, co Matizek pri 6000 ot. No jo, chtelo by to do Matizka motor aspon 1.4 nebo 1.6 a byla by to pekna RAKETA
Ale ted vazne. Matizek je maloobsahovy auto a pokud si chcete uzit sviznou jizdu, tak se hold musi tocit, jinak to nejde.
Ja s tim mel dost velkej problem, kdyz jsem presedlal z dvoulitru na 0,8.
Ten si jen tak pobrukoval kolem 3500 otacek a valil to, co Matizek pri 6000 ot. No jo, chtelo by to do Matizka motor aspon 1.4 nebo 1.6 a byla by to pekna RAKETA
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Jak vás tu tak čtu malý bráškové, co litrovej Mates, ten už může ject líp ne ? Máte někdo zkušennosti ? Možná budem nějakýho časem pro mladou pořizovat tak by se zkušennosti hodily.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
pohoda, spravne zajet a pohoda, vzhledem k tomu, ze ho mame fungl novyho, tak to jeste netyram, ale obecne tam, kde osmistovka mela konec, tak litru evidentne jeste neco zbyva pod pedalem, cili lze s tim jezdit svizne jako s osmistovkou aniz by to muselo byt na hrot. Uz jsem to tady nekde popisoval, takze uz jen opravdu v rychlosti - vykon 52 vs. 64 koni pri stejne vaze, znatelne vyssi kroutak, pak dorbnosti - uz nechci psat znovu, vice-mene nic podstatneho ... (a valej navic )Krtek píše:Jak vás tu tak čtu malý bráškové, co litrovej Mates, ten už může ject líp ne ? Máte někdo zkušennosti ? Možná budem nějakýho časem pro mladou pořizovat tak by se zkušennosti hodily.
Max. výkon ( kW/k/otáčky)zabijec píše:Drobná oprava - osmistovka má 50 koníkůjakub píše:vykon 52 vs. 64
38/52/5900
47/64/5400
tak ti nevim ..., jakoze fakt je, ze primo v prirucce jsou hodnoty v kW tyto
37,5 a 45,6, cili asi zaokrouhlenim vzniklo todle
mno ale ve finale, kdyz jinak nedas ... nicmene ted jsem hledal a pomer kone:kw je 1,36, takze 37,5*1,36 = 51
mno a litr tudiz 63,92
ted vazne, jaky je vlastne pomer mezi konema a kw, ja to odvodil z udaju, pro audi a8 quattro, kde pisou 331/450 koni, ale existuje nejaky presny koeficient?
aha, takze pro blbecky (ja) je to polpatisticky tady http://www.autorevue.cz/Magazin/AR.asp?ARI=2825, cili 51 koni a 64 (mohu-li si pricist 7 setin k dobru ) jsou vykony matezu, ve finale je to uplne jedno (dopredu uznavam), jen ze jsem si vzdy pamatoval padesat a neco malo, tak me to zarazilo. Zase treba nekdo muze mit 52,5 (to mel udajne pridavat Laser vyfuk, co jsem mel na matezovi) a pak treba i 54 (to by mohl pridat filtr, svicky , nebo 50, kdyz na to nasadite siroky kolajakub píše:ted vazne, jaky je vlastne pomer mezi konema a kw, ja to odvodil z udaju, pro audi a8 quattro, kde pisou 331/450 koni, ale existuje nejaky presny koeficient?