SACIA KLAPKA SERVO
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
SACIA KLAPKA SERVO
Servo na sacej klapke je motor alebo elektromagnet ? Hriadel sa má krútit alebo vyskakovat ? mne sa to nehybe ziadnym smerom. Poprosim znalcov o odpoved. Dakujem
- Reklama
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
je to elektromotor, ridi ho ridici jednotka, a vyjizdi, je to spirala, mel by se hybat obema smery, urcite se pohne kdyz otocis klickem zapalovani kdyz ne tak je nejspis po nom, uz nekdo tu vzpominal ze tam byli uterzene kabely vevnitr
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Presnejšie, je to jednofázový krokový motor s dvoma cievkami. Počítač do neho posiela len impulzy aj to len vtedy ked nastavuje otáčky voľnobehu. Po zapnutí zapaľovania by sa mal vysunúť do štartovacej polohy takže laicky sa dá len vtedy odkontrolovať či funguje. Samozrejme sa dá aj odmerať alebo napojiť na zdroj napätia a tak odskúšať ak sa nemýlim.
Az ta netrafi z ceny novehoAdro píše:Dakujem za odpovede. Kedze ten moj aj tak nefunguje rozhodol som sa pre sudnoznalecku pitvu. Je to fakt motor z dvojitym vynutím , mne sa "vyhlodalo" vrchne lôžko a rotor sa oprel o stator cim sa znemoznil pohyb v magnetickom poli.Oprava vylucena. Záver: ---kúpim novy.---