Brzdy GSi
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Brzdy GSi
Zdravim kolegovia..dnes mi dosli brzdi z Opel Astry F Gsi 2.0 8V...zajtra ich idem menit a chcem sa opytat narazil som na jeden malinky problem...ak vymenim strmen a pojdem montovat hadicku brzdovej kvapaliny do strmena vsimol som si ze na tej srubke je dierka pre kvapalinu z boku a vyvod zo spodu...takze sa chcem opytat aka je istota ze ked dotiahnem tu srubu ze ten otvor na tej srube na kvapalinu bude presne sediet s otvorom na kvapalinu v tej hadicke??alebo to mam hrat hadanku???dotahovat odtahovat a slapat na brzdu kym netrafim???hmm
- Reklama
ved jasne cital som to ale nie je tam napisane ako dotiahnut brzdovu hadicku aby ta sruba mala otvor pre kvapalinu presne s otvorom tej hadicky....aby strmen aj fungoval aby mal prisun brzdovej kvapaliny po tom otvore do nhoDede píše:DARk: mrkni na nexiaclub.com a tam máš podrobný popis výmeny originál strmenov za GSI !!!
JRD - porad dakujem
Tak si na tom šroubu označ polohu té dírky a až to namontuješ, tak to musíš utahovat tak dlouho, až ta dírka bude proti hadici. Pokud to utáhneš málo, bude to týct, pokud to budeš utahovat moc, tak ten šroub urveš a můžeš to vyhodit.
Ale teď vážně:
v té kostce na brzdové hadici je vyrobena drážka, takže na poloze dirky ve šroubu nezáleží.
Podívej se napřed na ty hadice, co jsi měl namontované brzdiči. Pokud je to z vrakáče, nebo od Vauxhalla z Plzně (což je taky vrakáč), tak tam se moc nezalamují s odmontování hadic a prostě je uříznou.
Ale teď vážně:
v té kostce na brzdové hadici je vyrobena drážka, takže na poloze dirky ve šroubu nezáleží.
Podívej se napřed na ty hadice, co jsi měl namontované brzdiči. Pokud je to z vrakáče, nebo od Vauxhalla z Plzně (což je taky vrakáč), tak tam se moc nezalamují s odmontování hadic a prostě je uříznou.
... nikdy v životě bych nechtěl hondu ...
no pozrel som na to a praveze naopak ziadna drazka tam nie je takze na tej polohe dierky v srube a hadici fakt zalezi ! musi to byt presne zasrubovane...jedine asi ze si poznacim ao si pisal a budem to doladovatHabron píše:Tak si na tom šroubu označ polohu té dírky a až to namontuješ, tak to musíš utahovat tak dlouho, až ta dírka bude proti hadici. Pokud to utáhneš málo, bude to týct, pokud to budeš utahovat moc, tak ten šroub urveš a můžeš to vyhodit.
Ale teď vážně:
v té kostce na brzdové hadici je vyrobena drážka, takže na poloze dirky ve šroubu nezáleží.
Podívej se napřed na ty hadice, co jsi měl namontované brzdiči. Pokud je to z vrakáče, nebo od Vauxhalla z Plzně (což je taky vrakáč), tak tam se moc nezalamují s odmontování hadic a prostě je uříznou.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
... CO TO TU RIESITE ..?? ...
je uuuplne jedno.. kde ostane ta dierka z boku srubku stat..
pretoze sa to uz roky rokuce vyraba tak...
ze bud je v oku na hadici v strede oka vacsi priemer nez na krajoch oka..
alebo srubok ma v mieste dierky mensi priemer nez pri hlave ci zavite..
..su tak urobene vsetky priepustne skrutky,hadice, trubky..
a skrutky na nexii by mali byt M10x1 .. (alebo to je M8x1)
co je standard takmer na vsetkych brzdach..
a hlavne nezabudni dat nove tie tesniace medenne podlozky..
EDITED:
Na tejto fotke je trochu vidiet to zuzenie na srube..
je uuuplne jedno.. kde ostane ta dierka z boku srubku stat..
pretoze sa to uz roky rokuce vyraba tak...
ze bud je v oku na hadici v strede oka vacsi priemer nez na krajoch oka..
alebo srubok ma v mieste dierky mensi priemer nez pri hlave ci zavite..
..su tak urobene vsetky priepustne skrutky,hadice, trubky..
a skrutky na nexii by mali byt M10x1 .. (alebo to je M8x1)
co je standard takmer na vsetkych brzdach..
a hlavne nezabudni dat nove tie tesniace medenne podlozky..
EDITED:
Na tejto fotke je trochu vidiet to zuzenie na srube..
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne stř led 30, 2008 19:47, celkem upraveno 3 x.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
JRDa dakujem!!!! vyriesil si moju dilemu kvoli ktorej som ani nespal ako to dotiahnut! inak este jedna otazka uz ked mam tie strmene doma tak viem ze neboli isty cas pouzivane takze chcem premezat tie valceky po ktorych strmen plave..viem ze sa mazu tie dva krajne a chcem sa opytat maze sa aj ten velky stredny nejako??co pritlaca oblozenie o kotuc..si myslim ze nie asi ho len staci kusok rozhybat hore dole?dakujem
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
no kdyz dlouho lezel a byl nekde ve vlhku tak je docela problem, tam staci i mensi rez a pak se to nebude vracet, doporucil bych ho vyndat poradne vycistit, jen to neskrabej a nepouzivej brousici veci, nejlepsi cistit je benzin nebo technyckej benzin, a proplachni i tu gumicku, pak by si to moh i namazar, vecinou WDečkem
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
noo vymenil som brzdy odvzdusnil...brzdia skvelo ale jeden hacik to ma pedal mam strasne tvrdy!!a neviem preco ale ked trosku silnejsie pritlacim pedal tak prudko zastavim az pocujem vzadu vsetky plechy ako sa ohnu od tlaku ...takze brzdi to skvelo...ale pedal je neskutocne tvrdy neviete mi poradit???inak sem tam pocujem este ako zapiska oblozenie este nesadlo poriadne od vymeny spravil som cca 150 km ...ak pritlacim nohu trocha silnejsie brzdi to skvelo ale pedal je dost tvrdy ...pomozte mi vyriest tuto dilemu
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele: