klinový remeň
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Cau Keegan,
da sa to aj priamo zhora, ako kukas do motora. Altik je chyteny jednym srobom (ked kukas na altik, tak ho musis nad nim vidiet). Proste povol ten srob, a pohni altikom smerom k sebe. Klinak sa uvolni a mozes ho dat dole. Nasad novy remen, potlac altik spet a srob zatiahni. Skontroluj napnutie remena, v strede by mal ist prehnut prstom max 1 cm.
da sa to aj priamo zhora, ako kukas do motora. Altik je chyteny jednym srobom (ked kukas na altik, tak ho musis nad nim vidiet). Proste povol ten srob, a pohni altikom smerom k sebe. Klinak sa uvolni a mozes ho dat dole. Nasad novy remen, potlac altik spet a srob zatiahni. Skontroluj napnutie remena, v strede by mal ist prehnut prstom max 1 cm.
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
On je ešte ďalší zo spodu,ale neviem z voleja povedať,či na prístup k nemu treba demontovať koleso,alebo stačí len vytočiť,videl som to na obrázku,ale ešte nerobil. Rado bude vedieť presne.
P.S. Tu je ten Radov obrázok. url http://imajr.com/Original.aspx?Id=Pod-p ... esa-613736
P.S. Tu je ten Radov obrázok. url http://imajr.com/Original.aspx?Id=Pod-p ... esa-613736
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Jasne, ak to nejde, zo spodu je este 1 ci 2 sroby, ktory(e) staci povolit. Ja som mal ten plastovy kryt za kolesom dole, ale da sa aj dvihnut auto a zospodu. Mne to ale islo aj bez poodtiahnutia toho spodneho sroba(ov). Kuk sem: http://imajr.com/Capture-664319
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
tak sa to staloooo... vymenil som... len musim ešte dosponovať. lebo ked som tam remen dal napol som ho na ten jeden centimeter ako si Rado pisal... lenže ked som presiel cca 100km a pozrel potom tak asi od tepla sa prehýbal o dosť viac... niečo som aj nafotil tak sa to pokusim dať do tvojho alba....
Matiz I 0.8 r.v. 98 moje od 05 teraz 157000 km
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Ja ho už tiež mám vymenený,bol veru chudák rozpráskaný,ale priznám sa bez bitky ,robil mi to mechanil na servisnej prehliadke.
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Ja som maval tiez nervy, ked som nieco robil cez tyzden a auto muselo byt rano funkcne A inak ozaj - piskanie uz prestalo ?
Naposledy upravil(a) Rado77 dne ned led 27, 2008 13:19, celkem upraveno 1 x.
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
A este jedna vec, tu na fotke: http://picasaweb.google.com/daewoomatiz ... 4180866274 , netecie ti aj spod sacieho chladiaca kvap. trochu?
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Ak tecie ten olej cez gufero klukovky, pravdepodobne budu aj rozvody cele od oleja. Skus potom zhodit ten horny plast. kryt, ak si to este nerobil. Co sa tyka oleja, nemusel som dolievat nikdy medzi vymenami (po 10tkm), az teraz na zaciatku zimy mi zrazu po najazdenych 2000 zmizlo asi pol litra. Ale dolial som a uz zase drzi ok. Neviem si to vysvetlit, snad len velmi kratkymi studenymi trasami. Ale drzi, a to je hlavne. A co sa tyka toho tesnenia pod saciem potrubim, urcite si videl fotky, ako sa to zvykne zozozrat...Podla tej fotky to vyzera, ze ta cast a pod nou je zatecena, ale ked vravis, ze sa voda nestraca, tak ok. Mne to z nicoho-nic zacalo tiect tak, ze hned ako som dolial do expanzky, cicerkom mi vytiekla spod toho potrubia.
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu