tady je to Ivane popsane...petrm píše:Tak sem se konečně dostal k hloubější analíze Nexie a našel sem ten konektor je lehce přístupný po demontování krytu počítače motoru na pravém sloupku u spolujezdce najdete diagnostickou zásuvku a když se kouknete po kabeláži dál směrem k motoru objevíte po asi 5 cm zásuvku která asi nebude zapojená to znamená že váš motor má základní nastavení 91 Oct . Při pohledu zepředu tak aby ste se koukali jako by ste chtěli do té zásuvky něco zapojit a budete mít výstupek na zajištění nahoru tak když propojíte prostřední konektor a z vašeho pohledu levý tak se základní nastavení přepne na 95 octanů a když to propojíte doprava tak se nastaví na 87 octanů
Octan konektor
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Re: Octan konektor
- Reklama
a tady je i obrazek...petrm píše:podle mě se nemění nic výrazného ale na diagnostice když to propojuješ tak to ukazuje právě tyhle hodnoty a podle toho na co má octanové číslo vliv se asi bude lehce měnit předstih a možná dávka paliva ale myslím že to bude naprosto zanedbatelná a nevýrazná změna tak sem to zkusil namalovat snad to z toho pochopíte
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Díky, Peco-detektive, takže když propojím prostřední a pravý, tak mám 87, jo?
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem to dneska propojil, natankoval plnou nádrž a uvidíme, co se bude dít. Subjektivní dojem: zatím beze změny.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Nebolo by od veci opytat sa na to prepojenie v original Daewoo servise. Alebo zeby to v r. 96/97 v servise nevedeli? Preco by to potom pred predajom auta neprepajali dodatocne? Vyrobcu chapem,ten to ponechal v zakladnom nastaveni ale predajcu? To znamena,ze vsetci jazdime uz 8 rokov so zle nastavenym korektorom? Potom sme vsetci zbytocne tankovali V-POWER a V-POWER RACING
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Vsetci nieee Ja len tak 2x do rokaRadoslav Hološka píše:Potom sme vsetci zbytocne tankovali V-POWER a V-POWER RACING
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- richiprofi
- Příspěvky: 760
- Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nikde přeci není psaný že 95 Oktanový benzín je u nás standartem naopak je napsaný že minimální benzín je 91 a tím je to daný nikdo to přeci nebude předělávat jen proto , že většina lidí jezdí na 95 hned na všech autech i když je pravda že třeba Tacumy s tím měli problém a pak měli velkou spotřebu ale tam už to bylo tak že tam byla zásuvka zaplněná a jen se prohazovali piny
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
nas Petr vie vsetko
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01