Skrtiaca klapka
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No taq aby ste tu nepolemizovali o blbostiach..
..taaaaqze..
klapka na 8V a na 16V je ina..
ale priincip je rovnaky...spina takisto..
a pri 8V klapke netreba vyrabat tesnenicko z kartona ci klingeritu,..
lebo "komora volnobehu" je riesena trosku inac..
a toto tesnenie tam netreba..
jedine musish dat nove tesnenie k prirube..
pasuje aj z Oplou..8Ventilov...
odmotujesh dva sruby 8mm a teba mat srubovaky TORX..
a hlavnee...
NESKUSAJ TAM NIKDE DAVAT NIJAKY SILIKON..
LEBO TI HO CASOM MOTOR VCUCNE...
..keby si moc xcel, tak ti nafotim aj 8V klapku..
(nejaky motor "na vodu" sa mi este flaka v garazi)
..taaaaqze..
klapka na 8V a na 16V je ina..
ale priincip je rovnaky...spina takisto..
a pri 8V klapke netreba vyrabat tesnenicko z kartona ci klingeritu,..
lebo "komora volnobehu" je riesena trosku inac..
a toto tesnenie tam netreba..
jedine musish dat nove tesnenie k prirube..
pasuje aj z Oplou..8Ventilov...
odmotujesh dva sruby 8mm a teba mat srubovaky TORX..
a hlavnee...
NESKUSAJ TAM NIKDE DAVAT NIJAKY SILIKON..
LEBO TI HO CASOM MOTOR VCUCNE...
..keby si moc xcel, tak ti nafotim aj 8V klapku..
(nejaky motor "na vodu" sa mi este flaka v garazi)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
JRD McLAREN píše:No taq aby ste tu nepolemizovali o blbostiach..
..taaaaqze..
klapka na 8V a na 16V je ina..
ale priincip je rovnaky...spina takisto..
a pri 8V klapke netreba vyrabat tesnenicko z kartona ci klingeritu,..
lebo "komora volnobehu" je riesena trosku inac..
a toto tesnenie tam netreba..
jedine musish dat nove tesnenie k prirube..
pasuje aj z Oplou..8Ventilov...
odmotujesh dva sruby 8mm a teba mat srubovaky TORX..
a hlavnee...
NESKUSAJ TAM NIKDE DAVAT NIJAKY SILIKON..
LEBO TI HO CASOM MOTOR VCUCNE...
..keby si moc xcel, tak ti nafotim aj 8V klapku..
(nejaky motor "na vodu" sa mi este flaka v garazi)
no to by si ma fakt potesil, vopred diky,
a este taky detail, cim tu chrontu dam dole , asi by som nemal pouzivat mechanicke prostriedky ako drotena kefa a spol.
JRD McLAREN píše:No taq aby ste tu nepolemizovali o blbostiach..
..taaaaqze..
klapka na 8V a na 16V je ina..
ale priincip je rovnaky...spina takisto..
a pri 8V klapke netreba vyrabat tesnenicko z kartona ci klingeritu,..
lebo "komora volnobehu" je riesena trosku inac..
a toto tesnenie tam netreba..
jedine musish dat nove tesnenie k prirube..
pasuje aj z Oplou..8Ventilov...
odmotujesh dva sruby 8mm a teba mat srubovaky TORX..
a hlavnee...
NESKUSAJ TAM NIKDE DAVAT NIJAKY SILIKON..
LEBO TI HO CASOM MOTOR VCUCNE...
..keby si moc xcel, tak ti nafotim aj 8V klapku..
(nejaky motor "na vodu" sa mi este flaka v garazi)
JRD sorry ze otravujem ,ale len tak aby som mohol spavat, lebo do noci tu cumim ci je nieco new, nafotis tu klapku? ak ne, nic sa nestane, v pohode, len pre pokoj duse...