Akumulátor v Nexii
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Akumulátor v Nexii
Chlapci. Může mi prosím někdo "prozradit", jak velký, myslím kolik amperhodin, má původní akumulátor v Nexii?
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
- Reklama
Silene malo? Mal som staru A100, motor 2.0i , 5-valec a baterku 46 AH a nikdy som nemal problem s startom a to u nas byvaju "poctive" zimy (- 22°C), zapnes zapalovanie, pocujes ako ti zoplo p. ceroadlo a startujes, ak mas vsetko v poriadku tak max. po celej otake ti motor musi slapat.Goose píše:55 ma i Leganza...zda se mi to silene malo na takove auto...kamos mel Galanta a ten by na 55 ani nenastartoval... Musel tam mit 72Ah...
Naposledy upravil(a) ferino28 dne pát led 11, 2008 23:10, celkem upraveno 1 x.
No me se to zda malo no...to co si mel u tej audiny je jeste horsi...to bych mel strach...ale jak koukam...slapalo to v pohode...asi se taky prestanu bat...ale stejne bych do budoucna koupil silnejsi...ferino28 píše:Silene malo? Mal som staru A100, motor 2.0i , 5-valec a baterku 46 AH a nikdy som nemal problem s startom a to u nas byvaju "poctive" zimy (- 22°C), zapnes zapalovanie, poujes ako ti zoplo p. eroadlo a startujes, ak mas vsetko v tak max. po celej otake ti motor musi slapat.Goose píše:55 ma i Leganza...zda se mi to silene malo na takove auto...kamos mel Galanta a ten by na 55 ani nenastartoval... Musel tam mit 72Ah...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
On se akumulátor posuzuje podle dvou základních kriterií.Goose píše:55 ma i Leganza...zda se mi to silene malo na takove auto...kamos mel Galanta a ten by na 55 ani nenastartoval... Musel tam mit 72Ah...
Prvni je počet Ah . To je údaj, jak dlouho, kolik hodin, vydrží akumulátor dodávat proud o velikosti 1 A.
Druhé kriterium je schopnost akumulátoru "dodat" krátkodobě potřebný startovací proud. Na př. 360 A. Tento proud určuje síla starteru,jeho převodový poměr k věnci a samozřejmě obsah motoru, potažmo kompresní poměry.
Je tam ještě pár zanedbatelných položek, ale tyto jsou hlavní.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
Ony se posuzují většinou extrémní podmínky, zatuhnutí oleje při -30 st.,nebo zase opačně +55 st. Uvažuje se v extrémech.Ve velké většině motorů pro Evropu jsou ale tak příhodné převodové poměry mezi pastorkem starteru a věncem setrvačníku, že to lehce zvládnou i podstatně "slabší" akumulátory než doporučuje dodavatel.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
Hynku v Tescu na Zličíně mají Vartu Black Power 56Ah za 1799kč. Já jí tam taky koupil a max spokojenost.Hynek píše:Ony se posuzují většinou extrémní podmínky, zatuhnutí oleje při -30 st.,nebo zase opačně +55 st. Uvažuje se v extrémech.Ve velké většině motorů pro Evropu jsou ale tak příhodné převodové poměry mezi pastorkem starteru a věncem setrvačníku, že to lehce zvládnou i podstatně "slabší" akumulátory než doporučuje dodavatel.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz