Motor a spojka
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Motor a spojka
No mam jednu otazku...uz dlhsie sledujem auto ze ked sa pohnem z jednotky zaradim dvojku a ked pustam spojku z dvojky tak motor je v otackach ako ma bit aj dostatok ma pridane plynom a stale pred vrchom spojky uz ked ju skoro celu pustim z nicoho nic dusi auto vyda neake zvuky drr drr ako keby isiel na tri valce a stale to robi vsade ale iba na dojke na vrchu spojky ked uz ju mam skoro pustenu vyriesim to tak ze opätovne ju stlacim a pridam poriadne plyn ako je nezdravo..a este ked mam motor vypnuty a len tak stlacam spojku naprazdno stale ked stlacim pedal nieco klepne pri motoru :?auto mam 1.5 16V
Naposledy upravil(a) Dark69 dne pát led 04, 2008 20:13, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
V prvé řadě zkontroluj seřízení spojky. To klepání při zastaveném motoru a mačkání spojky asi způsobuje vidlice spojky, která "tlačí" na spojkové ložisko. Může mít velkou vůli a tím potažmu i spojku špatně vypínat. Pokud je vše v normě, bude na vině spojkové ložisko , které bude asi dost opotřebované. Nenecháváš nohu na spojkovém pedálu? Je to nešvar dost rozšířený mezi řidiči.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
praveze setrim co najviac spojku no ale auto mam kratko ktovie ako jazdil ten predo mnou....a teraz ked mi to tak blbne tak dost nicom si tym spojku musim viac pridat a dlhsie ju drzat a pustat aby auto nedusilo a nekapalo ale iba na vrchu spojku uz ked ju mam skoro pustenuHynek píše:V prvé řadě zkontroluj seřízení spojky. To klepání při zastaveném motoru a mačkání spojky asi způsobuje vidlice spojky, která "tlačí" na spojkové ložisko. Může mít velkou vůli a tím potažmu i spojku špatně vypínat. Pokud je vše v normě, bude na vině spojkové ložisko , které bude asi dost opotřebované. Nenecháváš nohu na spojkovém pedálu? Je to nešvar dost rozšířený mezi řidiči.
Samozřejmě, že se dá nastavit. Jenže každá se nastavuje a seřizuje jinak! Mechanická spojke je spojka ovládaná pedálem a lankem, nebo táhlem přímo ke spojce. Hydraulická spojka je taková, kde pedálem ovládáš "váleček" , podobný jako u brzdy a tento váleček pak ovládá lano nebo táhlo spojky. Rozdíl je v tom, že pro hydraulické ovládání potřebuješ daleko menší sílu, když spojku "mačkáš".
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
jaaasne uz viem tak potom mam hydraulicku spojku pri prevodovke je taky valcek spojkovy...Hynek píše:Samozřejmě, že se dá nastavit. Jenže každá se nastavuje a seřizuje jinak! Mechanická spojke je spojka ovládaná pedálem a lankem, nebo táhlem přímo ke spojce. Hydraulická spojka je taková, kde pedálem ovládáš "váleček" , podobný jako u brzdy a tento váleček pak ovládá lano nebo táhlo spojky. Rozdíl je v tom, že pro hydraulické ovládání potřebuješ daleko menší sílu, když spojku "mačkáš".