Zapojení subwofru do kufru Matíska
Moderátor: Blue Lanos
Zapojení subwofru do kufru Matíska
Na srazu v Hlinsku jsem viděl u jednoho kolegy zapojenou subwofrovou tubu. Muže se tu ozvat? Chtěl bych vědět, jak to bylo zapojené
Vlastní takového Matízka https://www.chevroletclub.cz/album_thumbnail.php?pic_id=65
Děkuji
Vlastní takového Matízka https://www.chevroletclub.cz/album_thumbnail.php?pic_id=65
Děkuji
New Spark LS 2011 oranž.metla 1000km :-))[
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Svého času jsem vozil v kufru toto:
http://dexon.602portal.cz/cgi-bin/wbcgi ... dkud_det=M
Zabíralo to úplně celý kufr a bylo to napojeno nasprosto na zadní výstupy z rádia (originálníma tenoučkýma káblama). Na to, že to krmilo rádio, to hrálo skvěle. Do budoucna uvažuju o nějakém hranatém potvorovi se zesíkem, ale ještě před tím je na řadě jiné rádio.
http://dexon.602portal.cz/cgi-bin/wbcgi ... dkud_det=M
Zabíralo to úplně celý kufr a bylo to napojeno nasprosto na zadní výstupy z rádia (originálníma tenoučkýma káblama). Na to, že to krmilo rádio, to hrálo skvěle. Do budoucna uvažuju o nějakém hranatém potvorovi se zesíkem, ale ještě před tím je na řadě jiné rádio.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Presne tak...ja mam v kufru taky tubu zn. CAT SOUND, napojenou taky jen na koncaky z radia a nemuzu si stezovat, ale bez zesiku to neni ono.
Precejenom kdyz je hudba pustena na max. a otevru kufr, tak to chrci, protoze tam nemam vyhybku, ale na co vyhybku, kdyz uz je nainstalovana v kazdym zesiku, ze? Takze na jare prijde cela zastavba kufru s dvema bass. repro JL AUDIO, do plata ovaly Boston 6x9", dopredu komponentni repro HELIX BLUE a nejspis 2x zesilovac Kobalt (nebo 1x Audison) a samozrejme novy radio ///ALPINE
Tot moje plany na jaro
Precejenom kdyz je hudba pustena na max. a otevru kufr, tak to chrci, protoze tam nemam vyhybku, ale na co vyhybku, kdyz uz je nainstalovana v kazdym zesiku, ze? Takze na jare prijde cela zastavba kufru s dvema bass. repro JL AUDIO, do plata ovaly Boston 6x9", dopredu komponentni repro HELIX BLUE a nejspis 2x zesilovac Kobalt (nebo 1x Audison) a samozrejme novy radio ///ALPINE
Tot moje plany na jaro
Zapojení subwofrové tuby do zadních repro beru, ale jak? Můžete to popsat blíže. Chtěl bych připojit na radio Sony 4x45W na tu to
http://www.conrad.cz/Foto/id6/obr/3xxxxx/377579_kat.gif
Ty vaše subwofry jsou pasívní?
Děkuji
http://www.conrad.cz/Foto/id6/obr/3xxxxx/377579_kat.gif
Ty vaše subwofry jsou pasívní?
Děkuji
New Spark LS 2011 oranž.metla 1000km :-))[
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Pasivní subwoofer je v podstatě repro jako každé jiné, tudíž zapojíš na svorky subu dráty ze zadního výstupu rádia. Pokud je SW stereofonní (má 4 svorky), zapojíš 4 dráty na ně, pokud je mono (2 sovrky), skratuješ levý a pravý plus a levý a pravý minus. Pozor, rádiu se to nemusí líbit, ale přežít by to mělo .
Může se hodit propojení přes subwooferovou výhybku, aby do něj zbytečně nelezly výšky.
Aktviní SW je pasivní SW se zesilovačem. Připojuje se na zesilovačový výstup rádia, nebo přes převodník úrovně na reproduktorové výstupy rádia.
Může se hodit propojení přes subwooferovou výhybku, aby do něj zbytečně nelezly výšky.
Aktviní SW je pasivní SW se zesilovačem. Připojuje se na zesilovačový výstup rádia, nebo přes převodník úrovně na reproduktorové výstupy rádia.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- martin
- Příspěvky: 240
- Registrován: čtv bře 18, 2004 20:38
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
za 500,- bych ti nechal tenhle zesik http://www.guenstiger.de/gt-preisvergle ... r_2000.htm , to bys mel akorat k ty tubeMiloš píše:Zapojení subwofrové tuby do zadních repro beru, ale jak? Můžete to popsat blíže. Chtěl bych připojit na radio Sony 4x45W na tu to
http://www.conrad.cz/Foto/id6/obr/3xxxxx/377579_kat.gif
Ty vaše subwofry jsou pasívní?
Děkuji
Lanos SE 1.5l 63kw, výfuk Remus,Green kit, posilovač, 2xAirbag,Tlumiče Cobra Rally,Pružiny Enzo -40mm,15" Alutec Zero+195/50 Kumho Ecsta Supra, střešní okno,rozpěrka tlumičů
Pokud se pasivni tuba pripojuje jen na koncaky, tak radiu je to uplne jedno, akorat nektery radia treba nejdou zmustkovat (vetsina). Treba moje radio Panasonic na kazety 4x40W zmustkovat nejde, takze do tuby leze nejakych (ted placnu) 10W RMS a hraje to celkem slusne. Jedina nevyhoda bez zesiku je ta, ze do toho opravdu lezou stredy a vysky a kdyz otevres kufr a mas to pusteny na max, tak se akorat muzes stydet, protoze to silene chrci a je to neprijemny zvuk, ALE pokud kufr zavres, sednes do auta, tak neuveris vlastnim usim => peknej cistej zvuk bez chrasteni atd...
BTW: Je to tim, ze jak do tuby lezou vysky a stredy a otevres kufr, zacne se to rozlihat a ten bass reprak proste ty stredy a hlavne vysky nepropousti
Doufam, ze jsem to napsal srozumitelne
BTW: Je to tim, ze jak do tuby lezou vysky a stredy a otevres kufr, zacne se to rozlihat a ten bass reprak proste ty stredy a hlavne vysky nepropousti
Doufam, ze jsem to napsal srozumitelne
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Pokud už máš osazené zadní repro a chceš je zachovat, tak doporučuji připojit SW přes zesík. Při zapojení paralelně k jednomu z kanálů totiž snížíš jeho impedanci a to se vůbec nebude líbit zesilovači v rádiu .Miloš píše:Takže pasivní mono SW připojím třeba paralerně k levýmu zadnímu reproduktoru, nebo stávající zadní levý musím odpojit.
Děkuji
Bez zesíku by se to muselo zapojit přes výhybku - do řekněme 100Hz by to lezlo do SW a zbytek do zadních repráků. Co jsem ale nevěděl, je to, co píše Robert, že málo rádií umožňuje zapojení do můstku ("skrat" kanálů), takže to taky nahrává řešení se zesíkem. Nebo stereo SW, příp. SW osazený 2 cívkovým reprákem.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Sice je to trošku vedle ale včera sem viděl jak se dávali do předních dveří Matízka 16 cm repráky a bylo to jen o výměně těch původních a montáží jiné té plastové redukce ve které je přidělaný reprák práce na 5 minut i s rozebráním a opětovným složením ty repráky se tam v pohodě vešli na rozdíl od mého Lanose
Nám ho přivezl náš dvorní dodavatel elektroniky co dělá takový ty montáže za 300 000 Kč a tak skusím zjistit jestli je to běžně k dostání ale myslím že jo zkus poslat dotaz na tuhle firmu http://www.stualarm.cz tam mají spoustu takovejch vychytávek cena by měla být mírná bylo to i s 80 W běžnýma reprákama SWING za 1 600 i když je to špička v jejich nabídce
O.K. me jde hlavne o tu redukci...repro chcu na 100 procent HELIX BLUEpetrm píše:Nám ho přivezl náš dvorní dodavatel elektroniky co dělá takový ty montáže za 300 000 Kč a tak skusím zjistit jestli je to běžně k dostání ale myslím že jo zkus poslat dotaz na tuhle firmu http://www.stualarm.cz tam mají spoustu takovejch vychytávek cena by měla být mírná bylo to i s 80 W běžnýma reprákama SWING za 1 600 i když je to špička v jejich nabídce