HELP!!! brzdy...
Moderátor: Blue Lanos
To palikx: asi se to nedozvíme, ale odhaduji, že závada byla v brzdiči a né v hadičce. Protože jak jsi již psal ty a já s tebou souhlasím, tato závada by se mohla vyskytnout tak 1:100000.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- Reklama
Ani mne sa to nezda, od zaciatku som tipoval na vacek & tesnenie, prip. brzdovy valec. A kedze su brzdy do kriza a bol by to dlho-trvajuci problem, bolo by zrejme aj po kontrole zadnych celusi vidno, ze su viac al. menej "sjete" ako na druhej strane... Preto som odporucal radsej dokladnu kontrolu celej sustavy...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
no uvidime.
ale pokud mu neslo tlacit valecek dovnitr mohlo tam neco byt.jen mi neni jasne kde by se to tam vzalo.(mozna se rozleptala nebo popraskala hadicka )
je to divny.
ale pokud mu neslo tlacit valecek dovnitr mohlo tam neco byt.jen mi neni jasne kde by se to tam vzalo.(mozna se rozleptala nebo popraskala hadicka )
je to divny.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
no chalani neviem.. mna debila to nenapadlo tie hadičky napr rozrezať alebo niečo. prefukol som ju vtedy, sice ťazko ale išlo to.. este tolko že ked som sa do nej pozrel tak jedna strana bola hrdzava.. tak neviem.. ale odvtedy mi zatial funguje ta brzda bez problémov a presiel som cca 500 km.. tak vážne neviem, možno som bol ten jeden pripad z miliona.... RADO len tolko vraviš že su brzdy do križa ale mne pravá zadná nebrzdila. len lavá predná... a + pikoška ked mi to este nebrzdilo tak extrem že by som si to všimol a tych niekolko kilometrov ked to už bolo brzdilo velmi spotreba matizka bola okolo 9 litrov
Matiz I 0.8 r.v. 98 moje od 05 teraz 157000 km
No bol to zahadny problem, ale 3 x klopme, ze to brzdi OK Mne uz predne nebrzdili skoro vobec a cca mesiac som sa pripravoval, kym som isiel menit platnicky a zadne celuste A aj napriek pripravam som vtedy zistil, ze PZ celuste su takmer ako nove, pricom LZ boli uz ulpne na doraz...a hla, vadny zadny PZ brzdovy valcek, cez ktory veselo presakovala kvapalinka von.Tak som si nacvicil aj vymenu valceka, vymenu zadnych celusti, prednych platniciek, dostelovanie rucnej a odvzdusnovanie... Na stare kolena (30) sa clovek nauci vselico
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Ja som potom este na zaver urobil inspekciooo podtlaku posilovaca, ze som z neho pri nastart. motore vytiahol tu hadicu, co vedie do sacieho potrubia a skusil rukou, mala by nacucavat vzduch (vcelku dost silno). Na tej hadici je cca v strede taky biely ventil.
Dodatok k posilovacu - jednoduchy test laika...pri vypnutom motore 3 x slapnut na brzdu (vypumpovat podtlak) a drzat. Nastartovat motor. Pedal musi klesnut
Dodatok k posilovacu - jednoduchy test laika...pri vypnutom motore 3 x slapnut na brzdu (vypumpovat podtlak) a drzat. Nastartovat motor. Pedal musi klesnut
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Uvaha o tom, ako mi moze zly posilovac brzd sposobovat rozne problemy:
Takze poporiadku: Davnejsie som pisal o sycani, ktore pocujem z oblasti sacieho potrubia (niekde nad/za motorom). Dalsia vec - vymenil som komplet brzdove oblozenia, X-krat odvzdusnoval, ale ucinok brzd nieje taky, ako som ocakaval. Dalej uz dlsiu dobu badam, ze spotreba akosik stupla. A teraz ta uvaha - co ak prepusta (resp. nasava) zvonku trochu vzduchu posilovac brzd? To by vysvetlovalo:
1, slabsiu ucinnost brzd
2, sycanie v oblasti sacieho potrubia
3, vyssiu spotrebu, lebo motor dostava vela vzduchu, a k tomu musi pridavat viac paliva
Co vy na to? Znie to real?
Takze poporiadku: Davnejsie som pisal o sycani, ktore pocujem z oblasti sacieho potrubia (niekde nad/za motorom). Dalsia vec - vymenil som komplet brzdove oblozenia, X-krat odvzdusnoval, ale ucinok brzd nieje taky, ako som ocakaval. Dalej uz dlsiu dobu badam, ze spotreba akosik stupla. A teraz ta uvaha - co ak prepusta (resp. nasava) zvonku trochu vzduchu posilovac brzd? To by vysvetlovalo:
1, slabsiu ucinnost brzd
2, sycanie v oblasti sacieho potrubia
3, vyssiu spotrebu, lebo motor dostava vela vzduchu, a k tomu musi pridavat viac paliva
Co vy na to? Znie to real?
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Chválím
Zdravim všechny kluky řešící - problémy s bržděním - jsem přesvědčen o tom - že i tací " fachmani jakými jsou kolegáčci " Palix - Václav - aj ti ostatní mně musejí dát za pravdu že nejlépe a nejfundovaněji v tomto případě radil - mladík " Rado77 "velice odborně a dle vlastních zkušeností. Fandím Ti " Rado77 " co se sledovaných akcí demontáže ale i zpětné montáže " Matízka " jsi jednička - to musí uznat i kolega " Ondráš "
a ten v době kdy vlastnil Matize - byl rovněž jednička ve svých odborných
posudcích a fundovaných radách - nám začátečníkům Matízkářům .
Není to poprve co zde na foru zjištuji že " Rado77 " pochválit - před rozbaleným bandalírem opravdu zasluhuje - jen tak dál nakonec i ta fotodokumentace jím založená tomu nasvědčuje . Zdraví " Vazoun " a těším se na další vyřešený problém - sleduji vše velice pozorně.
-------------------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20
a ten v době kdy vlastnil Matize - byl rovněž jednička ve svých odborných
posudcích a fundovaných radách - nám začátečníkům Matízkářům .
Není to poprve co zde na foru zjištuji že " Rado77 " pochválit - před rozbaleným bandalírem opravdu zasluhuje - jen tak dál nakonec i ta fotodokumentace jím založená tomu nasvědčuje . Zdraví " Vazoun " a těším se na další vyřešený problém - sleduji vše velice pozorně.
-------------------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20