Predstih zapalovania
Moderátor: Blue Lanos
Predstih zapalovania
Caute,
predstih by mal byt 10 stupnov by manual. Je mozne, ze by sa predstih zapalovania rozsteloval? Predpokladam situaciu, ze rozvody su nastavene spravne a nebolo hybane rozdelovacom. Mam najazdene 93 teraz a takuto kontrolu som este nemal robenu...tak ci sa tym vobec mam zaoberat. Je na to nutna strobo-lampa napojena na VN prveho valca...
Diki
predstih by mal byt 10 stupnov by manual. Je mozne, ze by sa predstih zapalovania rozsteloval? Predpokladam situaciu, ze rozvody su nastavene spravne a nebolo hybane rozdelovacom. Mam najazdene 93 teraz a takuto kontrolu som este nemal robenu...tak ci sa tym vobec mam zaoberat. Je na to nutna strobo-lampa napojena na VN prveho valca...
Diki
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
- Reklama
Proč Rado77, tobě to nejezdí ? Předstih se sám o sobě roštelovat nemůže a nějaká desetina sem tam, nemá význam. Mám najeto 78000 km a pouze čistím víčko rozdělovače z venku, svíčkové kabely mám s měděným vodičem, startuje bez problému, tak proč do toho šťourat.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Diki, auto mi chodi dobre, takze verim, ze predstih nemam rozstelovany (ked sa to navyse ani nerozsteluje same casom). Ale jasne, ked uz nieco necham nahodou robit v servise, urcite budem pri tom stat Ale toto je zaujimave info, ze ak je predstih privelky (nad 10), auto ide lepsie vo vyssich otackach, ale horsie v nizsich...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Motor potrebuje v každých otáčkach iný predzápal a to je veda čo sa robí na brzde v stolici kde sa skúma pri akých otáčkach aký predzápal a podla toho sa robí program do riadiacej jednotky.Predtým na starších typoch to robil rozdelovač ,ktorýmal odstredivú reguláciu predstihu(tá pracovala v závislosti na otáčkach) a aj podtlakovú reguláciu.Tá pracovala podla podtlaku v sacom potrubí.
Naposledy upravil(a) dedo.miki dne ned pro 23, 2007 11:51, celkem upraveno 1 x.
Všeobecně platí , ovšem velmi zjednodušeně : čím vyšší otáčky, tím větší předstih. Ovšem jen do určité míry, pak už předstih na výkon motoru má velmi malý , nebo žádný vliv. Problém je ovšem při startu. Předstih při startu by měl být na nule, nebo jen velmi maličký.Aby se motoru "vyhovělo" ve všech režimech, ve kterých je nejvíce využíván, je moderní motor "řízen" velmi složitou elektronikou,která bere v potaz otáčky,zátěž a mnoho jiných veličin a ovlivňuje tak chod motoru.Hodně záleži také na maximálním kroutícím momentu motoru,který je různý podle paliva , konstrukce a pod.
Dřív to bylo jednoduché.Regulátory předstihu byly většinou dva. Ostředivý a tam kde už nestačil, začal pracovat podtlakový.To se dalo celkem bez problémů nastavit i opravit, ale na co je ti šroubovák u integrovaného obvodu? Asi to víš na co!
Dřív to bylo jednoduché.Regulátory předstihu byly většinou dva. Ostředivý a tam kde už nestačil, začal pracovat podtlakový.To se dalo celkem bez problémů nastavit i opravit, ale na co je ti šroubovák u integrovaného obvodu? Asi to víš na co!
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.