Problem se startovanim
Moderátor: Blue Lanos
čau chlapi,Tak čerpadlo je dobre už sem ho měl aj vydělane ale pak došel sused a řikal at ho tam dam zpět,nakonec zistil že relatko nespina sice čerpadlo fakčilo ale aj tak to nejde nastartovat tak zkusil jestli haže jiskra a ta boužel nic tak jestli nahodou nemate někdo s tymto zkušenosti čim by to mohlo byt?ale řikal že by bylo dobre to hodit na diagnostiku ale je dost možne že to bude něco s civku,nebo myslite někdo že by to mohlo byt v něčem jinem?
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Na diagnostike by to mali z najvacsou urcitostou zistit pokial nehadze iskru ako ma alebo kedy ma. Drzim palce.
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Myslím si, že to sám nezvládneš, pokud nejsi elektrotechnik s velmi dobrou znalostí tranzistorů a jejich chování v určitých podmínkách. Zapalovací cívka přímo "spřažena" s jednotkou ECM , ovládaná tranzistory a diodami atd. atd. Je opravdu nutné stanovit závadu na diagnostice. Předpokládám, že pojistky zapalování jsi zkontroloval / 1,25A/ Na kontaktu č. 15 , na VN cívce, bys měl naměřit 12 v při zapnutém zapalování.Pokud tam napětí je, je závada v modulu zapalování a jsme znova u tranzistorů , takže diagnostika
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No, pokial ti nespina ani rele palivoveho cerpadla a ani to nehadze iskru, mohol by byt problem s imobilizerom.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
hmmm,tak to je panove skvěle.No myslim že kdyby to bylo jen tym čerpadlem tak bych obědnal nove a namontoval aj sam ale jak čtu ty vaše rady tak myslim že se mě to z takovu asi hodně prodraži co?no nezbyde mě nic jineho než to napojit na PC,no snad to nebude nějak moc važne.Na pojistky sem se dival jen okem jestli nejsou spalene ale sou v pořadku,tak su zvědavi,no ale to je asi normalni že se začina všecko srat před Vanocema co?
Takže si myslite že problem by mohl byt v krabičce co je pod předni spolujezdcovou sedačkou?No předni sedačku sem vymontoval abych se tam podival jak to vypada alke myslim že tam ja nic nezmožu je tam jen krabička co vypada jak disk v PC a do toho ja ryt nebudu.Pojistky sem taky přeměřal a sou OK takže ted nejspiš diagnostika a nebo ten autoelektrikař
zdravim všechny.Tak sem to dal v patek do servisu s tym problemem co tady zazněl a řekl at si zavolam dnes odpoledne.Když sem tam volal tak mě řekl že se na to ještě podiva ale prej to može byt špatny snímač otaček.Nejsem žadny mechanik takže sem se chtěl zeptat vas jestli nahodou někdo nevote kde se to v autě nachazi a jestli je to moc velky problem opravit a jak je to po cenove strance?snad to nebude moc drahe.Dik moc za odpověd.čaute
tak mě servisak dnes řekl velmi pěknu zpravu.Neni to ani tou cívkou ani Snimačem ale něco hluboko v elektrice a nebo spiš něco s centralem,možna nějaky kontakt.protože řikal že když se s tym dalkačem hral tak mu to pak chvilkama naskočilo.mam tam pravě nějaky od jablotronu CA-320Akcent a v manualu tam pišou že to ma aj odpojeni palivoveho čerpadla ale nevim jestli to ma něco společneho aj s tym že svičky nehažou jiskru,tak jestlitomu někdotozumite nebo mate zkušenosti tak by ste mohli poraditale asi to vidim že to dam nějakemu elektrikařovi at si k tomu sedne a pěkně se s tym pohraje,no už vidim že to nejspiš bude nějaka blbost ale jinač dik za rady
no ten alarm muze byt napojen na 2 okruhy a odpojuje i zapalovani.
s tim je vzdycky potiz.takze zaklad jit po kabelech najit odpojene draty spojit je na puvodni a pak zkouset dal.pokud nedava jiskru a nespina relatko VUBEC nepousti do nej proud ridici jednotka motoru.takze najit vsecko napajeni jednotky jsou to myslim celkem 3 draty 1 staly a 2 po zapnuti klicku.
mam v aute ten samy alarm a bohuzel ho zapojoval nejaky kreten a samozrejme si to dela co chce.takze pokud to mas od podobnyho dovedy tak bych ho radeji odpojil nadobro.
ja se na to chystam hned jak se otepli.
s tim je vzdycky potiz.takze zaklad jit po kabelech najit odpojene draty spojit je na puvodni a pak zkouset dal.pokud nedava jiskru a nespina relatko VUBEC nepousti do nej proud ridici jednotka motoru.takze najit vsecko napajeni jednotky jsou to myslim celkem 3 draty 1 staly a 2 po zapnuti klicku.
mam v aute ten samy alarm a bohuzel ho zapojoval nejaky kreten a samozrejme si to dela co chce.takze pokud to mas od podobnyho dovedy tak bych ho radeji odpojil nadobro.
ja se na to chystam hned jak se otepli.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
no topravě nevim kdo to montoval ale mam to asi rok to auto a zatim to bylo v pohodě ale takmě napadlo co kdybych to prvni zkusil odpojit z řidici jednotky a když to nastartuje takto bude asi tym alarmem a pak jit po draatkach.No naštěsti mam k temu manual tak snad to bude OK ale jestli to zapojoval nějaky magor jak řikaš a zapojil si to jak chtěl tak asi nezbyde nic jineho než ho vyhodit uplně.Dikpalikx píše:no ten alarm muze byt napojen na 2 okruhy a odpojuje i zapalovani.
s tim je vzdycky potiz.takze zaklad jit po kabelech najit odpojene draty spojit je na puvodni a pak zkouset dal.pokud nedava jiskru a nespina relatko VUBEC nepousti do nej proud ridici jednotka motoru.takze najit vsecko napajeni jednotky jsou to myslim celkem 3 draty 1 staly a 2 po zapnuti klicku.
mam v aute ten samy alarm a bohuzel ho zapojoval nejaky kreten a samozrejme si to dela co chce.takze pokud to mas od podobnyho dovedy tak bych ho radeji odpojil nadobro.
ja se na to chystam hned jak se otepli.
Tak auto už mam doma,byl sem tam s kamošem a chtěli sme odpojit central.Nakonec sem tam někde pod palubovku pohybal s úpojistku a najednu to naskočila ale nevim jistě jestli je to tym ale snad jo.No ale ted mam problem s centralem,nejde ani dalkovy ani na kliček tak to opravdu nevim čim to može byt.myslel sem že když odpojim dalkovy tak na kliček by měl normalně fungovat ale zda se že tomu tak neni.Tak zkusim něco s pojistkama udělat jestli to teda ma nějaku souvoslost Pojistky s kličkovim centralem
no ty mas veci.
urcite se podivej na napajeni centralu.pokud tam mas original je na nej pojistka.jen nevim ktera.pokud je to dodelany jako ten alarm neporadim vubec.jen to aby jsi jeste jednou koukl pod palubku a zkusil najit nejaky napajeni.
urcite se podivej na napajeni centralu.pokud tam mas original je na nej pojistka.jen nevim ktera.pokud je to dodelany jako ten alarm neporadim vubec.jen to aby jsi jeste jednou koukl pod palubku a zkusil najit nejaky napajeni.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Tak už to mam konečně všecko složene.Central byl pojebany jen kvuli pojistce na červenem dratku od centralu ktery vedl k napajeni 12V a to startovani nejspiš z oxidovana pojistka ktera je hned pod volantem,je tam napojeby černy drat ale nevim k čemu to je,hlavně že to jede.Tak když to tak zhrnu tož sem byl 2 měsice bez auta jen kvuli pojistkam
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
nekdy banalni chyba ale prace na nekolik dni, kamosovi se seskvarili nekolik dratu k sobe a porad mu za jizdy chcipalo auto, bylo to snad u vsech elektrikaru v okoli i u dylera a nikdo na nic neprisel jen mu vymenily spoustu veci a za vsechno platil, pak sme s nim jednou zacali to celi rozebirat a nasli sme to, kabel od cerpadla byl seskvarenej s kabelem od svetel a zadniho sterace vymenili sme asi 15 sentimetru kabelu a jelo to zase jako novy, celkova oprava i se servisami stala 18tisic. Je to smutny ale je to tak
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
No tak to teda pěkně nasere takova blbost a tolik peněz.No akorat se divim že ti elektrikaři na to nepřišli.Holt,nikdo neni dokonalySlavek píše:nekdy banalni chyba ale prace na nekolik dni, kamosovi se seskvarili nekolik dratu k sobe a porad mu za jizdy chcipalo auto, bylo to snad u vsech elektrikaru v okoli i u dylera a nikdo na nic neprisel jen mu vymenily spoustu veci a za vsechno platil, pak sme s nim jednou zacali to celi rozebirat a nasli sme to, kabel od cerpadla byl seskvarenej s kabelem od svetel a zadniho sterace vymenili sme asi 15 sentimetru kabelu a jelo to zase jako novy, celkova oprava i se servisami stala 18tisic. Je to smutny ale je to tak