pomoste mi .-
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
pomoste mi .-
ked idem a preradim na druhystupen tak a ked pridam tak mi zacne trhat auto neviete v com to moze byt..ale to len na druhom stupni diki
- Reklama
Nemam nic proti tebe ale neako si sa tu rozbehol ako velky VŠEVED CO VIE VSETKO!!nebude na 90% nijaka ina chyba ako kable a sviecky-mozno veko rozdelovaca+palec..preto to trha len na 2 rychlosti pretoze auto z rychlosti 1 len das do pohybu a rozbehujes ho s rychlosti 2 a vtedy to najviac citit ..pri 3 auto uz dostatocne plynule dokaze ist pretoze uz je v otackach tak to necitis.. viď pripad mnoho ludi na tomto fore..NEMIENIM sa s nikym tu hadat ani nikoho odsudzovat proste tak mi to pripadalo tak som vyjadril svoj nazor..samozrejme teraz cakam utok na moju osobu s tvojej strany ak to nezoberies sebavedomo...niesom nijaky specialista na auta ale zas uplny magor niesomHynek píše:Nerad ti kazím radost, ale že by nepracovaly svíčky a kabely jen při zařazení dvojky je blbost! Závada bude zaručeně jinde!
Naposledy upravil(a) Dark69 dne ned pro 02, 2007 20:35, celkem upraveno 1 x.
Pánové Hynek má pravdu, protože buď to trhá při všech zařazených rychlostí a nebo to netrhá. Že je to na dvojku markantnější je jasné, ale pokud je to ve svíčkách a kabelech, tak to musí dělat pořád. Vyměň svíčkové kabely, případně svíčky a bude po problému.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
nexia
...to padre nejprve vizuálně otevři večer potmě kapotu máš ohňostroj - kabely, nebo přeměřit - tedy exaktně - pozor kabely mají různý odpor podle délky ( jsou uhlíkové ) nemělo by to být více než 11 - 12 je to stanovený na metr délky asi 40 až 50...nejlepší by bylo dát tam jiný rozdělovač a kabely a vyloučit pokud máš možnost a ochotnýho spolumajitele...jinak měl jsem podobnou závadu - nejvíce se to projevilo při akceleraci - předjíždění - zakuckalo se to a už jsem skončil...řešitel palikx - hřídelka rozdělovače s růžicí ( co se na ní může posr.. nechápu ) + čerpadlo malý tlak 1,5 ( má být 2,9 - 3,1 ) nejprv se vyřešila hřídelka, přestalo škubat, ale stále nic moc nejelo no a pak benzínové čerpadlo...no a předtím jsem zaplatil bezmala 20litrů Srbům a to značkovejm uměli jaksi no kulo.. .. inu přeji více štěstí
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nexia
...to dedo.miky - jednoznačně mazanej tvůj názor - typ - seš prostě elektrikář... no to mluví za vše a těch kabelů tam je...dohromady to dáme do hromady ( do kupy )...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Komu není rady, tomu není pomoci.Nejsem vševěd, ale mám s auty najeto asi 3,5 milionu km.Dark69 píše:Nemam nic proti tebe ale neako si sa tu rozbehol ako velky VŠEVED CO VIE VSETKO!!nebude na 90% nijaka ina chyba ako kable a sviecky-mozno veko rozdelovaca+palec..preto to trha len na 2 rychlosti pretoze auto z rychlosti 1 len das do pohybu a rozbehujes ho s rychlosti 2 a vtedy to najviac citit ..pri 3 auto uz dostatocne plynule dokaze ist pretoze uz je v otackach tak to necitis.. viď pripad mnoho ludi na tomto fore..NEMIENIM sa s nikym tu hadat ani nikoho odsudzovat proste tak mi to pripadalo tak som vyjadril svoj nazor..samozrejme teraz cakam utok na moju osobu s tvojej strany ak to nezoberies sebavedomo...niesom nijaky specialista na auta ale zas uplny magor niesomHynek píše:Nerad ti kazím radost, ale že by nepracovaly svíčky a kabely jen při zařazení dvojky je blbost! Závada bude zaručeně jinde!
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.