Imobilizér.
Moderátor: Blue Lanos
Imobilizér.
Clapáci, potřebuji radu. Asi od servisáka. Nevíte náhodou jak funguje imobilizér u Matize II ?. Tady přesněji ve který okamžik dochází k přečtení kódu z klíčku a odblokování. Nutně to potřebuji vědět. Díky.
- Reklama
Re: Imobilizér.
copak, copak, horke zbozi ... mmchdm asi by to stejne chtelo specifikovat dotaz - imho totiz nepovoli zazeh/vstrik - cili pred otocenim starteru, podle toho pak starter budto klouze ci nastartuje ...Satik píše:Clapáci, potřebuji radu. Asi od servisáka. Nevíte náhodou jak funguje imobilizér u Matize II ?. Tady přesněji ve který okamžik dochází k přečtení kódu z klíčku a odblokování. Nutně to potřebuji vědět. Díky.
Neéé.
Po pravdě jsem dnes do Matízka nainstaloval alarm Mgicar 9000 který umožňuje i dálkový start. Ten ale nefunguje. Kontrolky svítí, startér točí a a a a NIC ! Samozřejmě mám i překlenovací modul (by-pass) , možná nefunguje. Co si o tom myslíš ?
Lacetti S.W. 2.0 16V TCDi, mint green, r. v. 2008, Magicar M100AS, Panasonic CQ-VX100N.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Místo další elektroniky doporučuji mechanické zabezpečení - zámek páky. Cena je okolo 5-6000KčRobert píše:... krom toho imobilizeru tam nemam nic
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Je to paráda.
Stálo to 5 990,-Kč. A JE SUPER. Jen co vyřeším ten dálkový start. Matízka mám taky venku.
Lacetti S.W. 2.0 16V TCDi, mint green, r. v. 2008, Magicar M100AS, Panasonic CQ-VX100N.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Dálkový start je určitě super, hlavně v zimě. Ale ještě lepší je podle mě benzínový "mokrý" bufík. Ohřeje chladící kapalinu, el. čerpadlem ji prohání motorem a interiérovým fukarem ještě ohřívá interiér. Startuje se teplý motor i za mrazu. Spotřeba benzínu menší než při běhu studeného motoru na volnoběh. Dokonalé... Ovšem cena je podstatně vyšší
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Alarm
V Ostravě na burze prodávají různé alarmy - měl jsem ve Favoritu menší z Polska. Jednou se mi před barákem nějaký ožrala opřel o auto a málem se podělal. Alarm řval jako kráva. Celej panelák byl vzhůru. Cena od 1500 do 5000,-Kč. Jak kterej. Jenže - když Ti budou chít auto ukrást, tak ho machři ukradnou, ať tam máš cokoliv.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Škoda, žes nebyl na srazu. Tam jsem se nad Jakubovým kontaktem kapoty dobře pobaviliRobert píše:Kontakt kapoty??? to slysim poprve...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny