Tak co jí říkáte? Nová francouzská Tatrovka!!!
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak co jí říkáte? Nová francouzská Tatrovka!!!
Pro mě je to 50 na 50...pěknej dizajn, ale ten interiér se k ní vůbec nehodí!!!
http://automix.centrum.cz/novinky/clanek.phtml?id=10887
http://automix.centrum.cz/novinky/clanek.phtml?id=10887
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- Reklama
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
No je tam aj klasika kukaj
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 56&start=0
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 56&start=0
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Veru,žiadna replika sa nevyrovná klasike,aj keď to nieje nezaujímavé.Kto by si nepamätal,takto vyzerala prístrojovka klasickej T603 url http://www.auta5p.eu/srazy/chomutov2003/cv_122.htm , a toto je jedna z 1. generácie 603 ešte s nedeleným sklom pred.dverí a 3 reflektormi, url http://www.auta5p.eu/srazy/slavkov_2002/slavkov_231.htm .4 reflektory dostali 603-ky v r.1961 (myslím,že sériovka začala až v r.1962,v 1961 bola ale 4-oká 603 predstavená verejnosti) My sme klasické 603-ky volali "Guliváloš-tátoš",ale boli to pekné a dobré vozy,ale mne osobne sa najviac páčil z aerodynamických tatroviek Tatraplan označovný pôvodne ako TATRA 107,ale do sériovej výroby dostal označenie TATRA 600.url http://www.auta5p.eu/muzea/koprivnice_2 ... a_063x.htm . Pred rokmi som zas v retro-teste čítal,že jedným z najlepších európskych predvojnových áut,čo sa týka jazdných výkonov ,parametrov a spoľahlivisti,neboli vonkoncom Mercedes ani BMW,ale TATRA 97,url http://www.auta5p.eu/srazy/slavkov_2004/slavkov_149.htm , najmenšia z aerodynam. tatroviek,JEden z testov bol uverejnený v Světe motorů,koncom r.1983,a vetedy som žasol nad tom spotrebou,za ktorú by sa nemuseli hanbiť ani vtedajšie vozy s takým obsahom.Holt aerodynamická karoséria urobí svoje .Inak na Morave je dochovaná jedna Tatra 97,mám aj fotku pri nej,začiatkom 90.rokov jazdila s prostějovskou ŠPZ PV-27-89.
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
P.S. a ani motor vpredu a pohon pred. kolies nie je pre T-603 nijakou novinkou url http://www.auta5p.eu/muzea/stm_md_brati ... mdb_19.htm
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
- SkylineGTR
- Příspěvky: 1463
- Registrován: čtv úno 05, 2004 09:50
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Fíha, kdo to spackal? Asi nějaký moderní designer, co ho zrovna pustili ze školy,ne?
Daewoo Lanos 1,6 16v - Remus + Denso + KD + OMP + KYB + H&R + O.Z ;o)
http://s10.gladiatus.cz/game/c.php?uid=111067
http://s10.gladiatus.cz/game/c.php?uid=111067
Tatra
...no vážení nezbývá mi než se poklonit umu Tatry ( Ledvinka, Porche...ano, ti se podílelií a míjeli v Tatře )...no nakonec Hitler tam ukrad Tatra V 570 a byl z toho nesmrtelnej " brouk "...ale Tatra 77 jeden z prvních proudnicových vozů na světě...ano byly nedostatky - přetáčivost ( ale s tou se potýkali i jedno z prvních Porche 356 a později 911 - dnes jsou dokonalé... ) to Kessler, když se převedla výroba Tatraplánů do Mladé Boleslavi v 50letech byl problém s kvalitou a ani dnes boleslavská výroba není ceněna mezi veteránisty, ( jinak na frantíky mi nesahej nesmrtelný Citroen DS 19 velmi nadčasový, Citroen 11 v té době s předním náhonem a jel měly ho ji rádi gangsteři, prostě jel, francouzi, italové špička v designu i tvou Š navrhoval bertone ( favorit - felicia )...souhlasím s GOOSEM na Tatru nesahat, měla jeden velkej kýbl smůly a to dobu...i když se snažila viz cabriolet pro Stalina ( od Sodomky - toho taky zničili - a pak Karosa )...to Ivoš, Peha beru... člověk má uznat hodnoty z minulý doby - prostě unikáty...jinak k uvedeným článkům - žraly benzín...měl jsem spolužáka ze školy v Tatře na Smíchově ( ekonom ) a ten jezdil do Kopřivnice s 613 a to tím způsobem, na Tatru dal zkušební SPZ napsal si protokol na zkoušku, a jel s optimálním kroutícím momentem tedy přes 3 500 otáček, jinak 160km / hod a Tatra si brala 10 - 11 litrů na 100 ( motor obsah 3,5 l )...a měl benzín na chatu...to na okraj...a osobně jsem poznal Tatry a to nákladní 111 - 138 ve vojenských stavbách a co vydržely přeložení o 100%, dokázaly dojet bez jednoho předního kola... ( to se na korbu dal šikovně panel )...a to nebudu líčit historky s ruska vývoz, tam jsem nebyl...a Dakar to každý ví...to prostě " amíci " vedení po sametové revoluci to nemohli pustit na americkej trh...to byli zase jenom " záškodníci " a ne vedení za plat 50tisíc US....prostě Tatra je pro mě symbol umu a schopnosti a bohužel smůly...
Mějte se fajn a přečtete si třeba knihu o Tatře - Gomola ( tuším, že stála asi 800 Kč...no Praga se prodávala za 1 500 Kč, ale mám ji podepsanou od autora )...prostě historie se píše a hodnotí a lze ji jenom pochopit...
Mějte se fajn a přečtete si třeba knihu o Tatře - Gomola ( tuším, že stála asi 800 Kč...no Praga se prodávala za 1 500 Kč, ale mám ji podepsanou od autora )...prostě historie se píše a hodnotí a lze ji jenom pochopit...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico