Daewoo nexia 1.5 8V Turbo
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Daewoo nexia 1.5 8V Turbo
Máte někdo zkušenosti s instalací turba do 1.5 8V ? máme rozjetý projekt, který je zatím pouze ve zkušební verzi... Turbo jsem volil to nejjednodušší - Je to z Fiata Tipo 19 TD ... Je všeobecně známo, že Turbo z diesela potřebuje vyšší tlak na roztočení.... Vyrobil jsem si své výfuk. potrubí a výstupní otvor jsem volil 65 mm Dík tomuto průměru není rychlost výf. plynů tak veliká, za to tlak je dostatečný a turbo se roztáčí již při 2 200 ot/min... Jo mimochodem tto turbo jsem volil z důvodu absence el. zař... Nechtěl jsem žádné turbo, které má řídící jednotku... toto je krásně jednoduché... a teďjízdní dojmy... - Auto má na motorové brzdě o 11 kW víc, má lepší acceleraci a suprový zvuk... jen je tu menší problém... Ono by to jelo i lépe a bez cukání, kdybych našel někoho, kdo by mi dokázal přečipovat řídící jednotku, tak aby dávala víc benzínu ve vyšších otáčkách... děkuji za radu ... (nemám s řídícími jednotkami moc skušeností - jsem zastydlej karburátorovec )
- Reklama
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Děkujeme za informace, myslím, že v ČR jsi první, kdo dal do 8V Nexie turbo. Nicméně ten nárůst výkonu se mi zdá hodně nízký... přece jen 11 kW??
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
No, nevím...S.v.o.b.i.k píše:jelikož je to u 8V tak bych řek že to je dobrý u 16v by to bylo víc...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
musíš počítat s tím, že to je pouhá 1.5 a taky to turbo je spíše taková imitace pořádného Turba... Potřebuji jen udělat tu řídící jednotku a mám vyhráno... Pak už s tím můžu dělat víc úprav.... Teďka sem si sehnal Turbo z daihatsu cuore, to ale nebudu dávat do Nexie, ale do... Škody Rapid... To je jiné kaféIvan píše:Děkujeme za informace, myslím, že v ČR jsi první, kdo dal do 8V Nexie turbo. Nicméně ten nárůst výkonu se mi zdá hodně nízký... přece jen 11 kW??
nezlob se, ale turbo z una je pro me ten nejvetsi shit... Jednak ma ridici jednotku, druhak je slozita instalace a hlavne jsou nespolehlivy... navic jeste nejsou skoro k sehnani a kdyz, tak za draho...ferino28 píše:Neuvazoval si o benzinovom turbe z Una? Tym by si asi nemusel riesit ten vyfuk a narast vykonu by bol urcite vacsi?
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Turbo z Cuore??? Tam se nemontovali (nemontují) jen motory 1,0 a 1,2 bez turba?Brabi píše:musíš počítat s tím, že to je pouhá 1.5 a taky to turbo je spíše taková imitace pořádného Turba... Potřebuji jen udělat tu řídící jednotku a mám vyhráno... Pak už s tím můžu dělat víc úprav.... Teďka sem si sehnal Turbo z daihatsu cuore, to ale nebudu dávat do Nexie, ale do... Škody Rapid... To je jiné kaféIvan píše:Děkujeme za informace, myslím, že v ČR jsi první, kdo dal do 8V Nexie turbo. Nicméně ten nárůst výkonu se mi zdá hodně nízký... přece jen 11 kW??
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Ja mam Daihatsu Charade 1,0 GTti, to je jednoliter trojvalec s turbom a intercolerom a je dost mozne, ze sa tento motor objavil i v Cuore.... a ak ano tak to muselo mat ine odpichy, na moje Charade sa nechyta ani Octavia RS...Ivoš píše:Turbo z Cuore??? Tam se nemontovali (nemontují) jen motory 1,0 a 1,2 bez turba?
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
Daihatsu cuore turbo je neskutecnej letec, jezdil sem s tim na autodromu a malo kery auto je tak nezvladatelne co se tyka motoru... ale asi ho prodam, mam kupce, kterej to vezme za 10 000... Jeste uvidim....lubinob píše:Ja mam Daihatsu Charade 1,0 GTti, to je jednoliter trojvalec s turbom a intercolerom a je dost mozne, ze sa tento motor objavil i v Cuore.... a ak ano tak to muselo mat ine odpichy, na moje Charade sa nechyta ani Octavia RS...Ivoš píše:Turbo z Cuore??? Tam se nemontovali (nemontují) jen motory 1,0 a 1,2 bez turba?
No keby bolo so slovenskymi papiermi tak ho za tu cenu bez vahania hned beriem...Brabi píše:Daihatsu cuore turbo je neskutecnej letec, jezdil sem s tim na autodromu a malo kery auto je tak nezvladatelne co se tyka motoru... ale asi ho prodam, mam kupce, kterej to vezme za 10 000... Jeste uvidim....
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
mm...
no uz ked si tam dal to turbo..taq mash na to usposobene aj piesty..??
ze troska vecsia musi ostat ta splovacia komora, ked je piest v HU..
a taqtiez aj system SIMOS ktory ma nexia, sa asi bude dost zle prisposobovat na turbo,..
hlavne kvoli MAP senzoru..
..(kedze Turbom v sacom potruby vytvarash pretlak, namiesto podtlaku - ktory potrebuje MAP)..
no uz ked si tam dal to turbo..taq mash na to usposobene aj piesty..??
ze troska vecsia musi ostat ta splovacia komora, ked je piest v HU..
a taqtiez aj system SIMOS ktory ma nexia, sa asi bude dost zle prisposobovat na turbo,..
hlavne kvoli MAP senzoru..
..(kedze Turbom v sacom potruby vytvarash pretlak, namiesto podtlaku - ktory potrebuje MAP)..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov