Teploměr chladící kapaliny

Diskusní forum Daewoo Lanos Clubu.

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Ale brzdí málo a ten rozdíl v přidání plynu je tak malý samozřejmě když začneš zpomalovat tak to chce lehce pošimrat plyn aby to zase přidalo a pak to jede zase zadarmo a dá se tím poměrně dost šetřit ale chce to větší kopce né klesání pár strupňů a 50 metrů dlouhý
Reklama
 

Uživatelský avatar
krowman
Příspěvky: 252
Registrován: pon lis 27, 2006 19:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krowman »

Zdar, nebudu zakladat novej topic, tak to pisu sem, je to taky s teplotou trochu :) jde o to, ze vonekda sem menil v lanosu nemrzku a ted jak je vic a vic zima, tak se mi zda ze se motor hodne spatne dostava na provozni teplotu, ted je to tak "pod" a "na" te prvni carce, driv to bylo skoro pod pulkou ta raficka.. tak nevim, jestli je to tou zimou a tak moc to napor vzduchu chladi s kombinaci s tou novovou nemrzkou... nevim no.. co vy na to? mam pred chladic vrazit karton? :) :arrow:
Daewoo Lanos, tudor HB, 1.5, ´97
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

jestli sem te pochopil spravne, driv ti budik ukazoval do pulky a ted jen kousek od spodu???

no muze to ovlivnit zoxidovany kontakt na teplotnim cidlu pro budik, nebo spatny budik, nebo samo cidlo, tim ze si vymenil nemerz.smes to urcite nebude, vymenou muzes jen ovlivnit dobu ohrati motoru
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

krowman píše:Zdar, nebudu zakladat novej topic, tak to pisu sem, je to taky s teplotou trochu :) jde o to, ze vonekda sem menil v lanosu nemrzku a ted jak je vic a vic zima, tak se mi zda ze se motor hodne spatne dostava na provozni teplotu, ted je to tak "pod" a "na" te prvni carce, driv to bylo skoro pod pulkou ta raficka.. tak nevim, jestli je to tou zimou a tak moc to napor vzduchu chladi s kombinaci s tou novovou nemrzkou... nevim no.. co vy na to? mam pred chladic vrazit karton? :) :arrow:
Mám úplně stejnej problém, i když to asi problém nebude, asi to jen blbě ukazuje ;) , měnil jsem těsnění pod hlavou a jezdil asi 1 měsíc jen s čistou destilkou ( 3x jsem měnil celou náplň, protože se mě nikdy nepodařilo vypustit všechno) Když už nová destilka zůstala čistá, tak jsem to zase vypustil a nalil čistou nemrzku - asi označení G48 ( modrá ). Dřív jsem měl teplotu na budílku někde pod půlkou, ale po výměně za nemrzku je to max. v 1/4 . Auto topí dobře , tak to zatím nechám ;)
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
krowman
Příspěvky: 252
Registrován: pon lis 27, 2006 19:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krowman »

conpet píše:
krowman píše:Zdar, nebudu zakladat novej topic, tak to pisu sem, je to taky s teplotou trochu :) jde o to, ze vonekda sem menil v lanosu nemrzku a ted jak je vic a vic zima, tak se mi zda ze se motor hodne spatne dostava na provozni teplotu, ted je to tak "pod" a "na" te prvni carce, driv to bylo skoro pod pulkou ta raficka.. tak nevim, jestli je to tou zimou a tak moc to napor vzduchu chladi s kombinaci s tou novovou nemrzkou... nevim no.. co vy na to? mam pred chladic vrazit karton? :) :arrow:
Mám úplně stejnej problém, i když to asi problém nebude, asi to jen blbě ukazuje ;) , měnil jsem těsnění pod hlavou a jezdil asi 1 měsíc jen s čistou destilkou ( 3x jsem měnil celou náplň, protože se mě nikdy nepodařilo vypustit všechno) Když už nová destilka zůstala čistá, tak jsem to zase vypustil a nalil čistou nemrzku - asi označení G48 ( modrá ). Dřív jsem měl teplotu na budílku někde pod půlkou, ale po výměně za nemrzku je to max. v 1/4 . Auto topí dobře , tak to zatím nechám ;)
taky mam antifreeze G48 modra :) predtim sem mel raficku pod pulkou (asi provozni teplota) a ted to mam po zahrati kolem te prvni carky.. :arrow:
Daewoo Lanos, tudor HB, 1.5, ´97
Odpovědět

Zpět na „LANOS“