Hlasujte: Zimní pneu
Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi
Jen pro úplnost, vzadu je jen zatěžový regulátor. Tedy podle zatížení zadku snižuje, či zvyšuje brzdný účinek. Toto je nastavený a funguje jen pokud jsou normální podmínky a na obou nápravách stejný gumy. Když necháš vzadu letní , tak tě v první zatáčce zadek předběhne a předek ti to stejně nepodrží !! Když budeš mít kliku skončíš v příkopě, když ne bude tam strom, nebo kamion
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Reklama
no teda neviem lebo podla mna je logicke ze mne bez regulatora ked nemam nalozeny zadok tak bude brzdit viac ako tebe s regulatorom takze mne vychadza ze ja dostanem skor smyk na zadnych kolesach ako ty. CI NIE JE TO TAK? Lebo ved kvoli tomu to bolo vymyslene tak si to preto myslimRichard píše:Jen pro úplnost, vzadu je jen zatěžový regulátor. Tedy podle zatížení zadku snižuje, či zvyšuje brzdný účinek. Toto je nastavený a funguje jen pokud jsou normální podmínky a na obou nápravách stejný gumy. Když necháš vzadu letní , tak tě v první zatáčce zadek předběhne a předek ti to stejně nepodrží !! Když budeš mít kliku skončíš v příkopě, když ne bude tam strom, nebo kamion
Tak, aby som tomu nasadil subjektivnu korunu : Fiat Idea a Lacetti HB sa so zimnymi gumami iba na prednej naprave chovaju pri beznej jazde uplne normalne, BEZ NAMAHY zvladaju standardne zimne podmienky a ani pri ostrejsej jazde neprekvapuju necakanymi reakciami. A tu tzv. prvu zakrutu, ktora tieto auta hned stoci a skoncia v priekope, tak tu som zatial nenasiel...
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Ale kluci, já samozřejmě vím, že se s takto obutým autem dá celkem v pohodě jezdit (měl jsem takto obuto kdysi na Pontiacu) , ale mám na mysli hlavně jízdu na hraně, do které se sem tam každý z nás nezaviněně dostane. Např. neodhadne nájezdovou rychlost do zatáčky, někdo udělá chybu a vjede kam neměl, nedá přednost, úhybný manévr před dírou na silnici, výjezd z pole v zatáčce a auto s různými gumami na předku a zadku se chová zcela nevyzpytatelně!
Jinak jestli si dobře pamatuju kdysi se doporučovalo dát zimní gumy na zadek a to bez ohledu na typ pohonu
A ještě poznámku, kdysi se pneumatiky letní a zimní lišily spíše hrubostí vzorku, dnešní zimní, to je hlavně o směsi gumy a tak rozdíl mezi zimní a letní v zimě je daleko větší ve prospěch zimní
Jinak jestli si dobře pamatuju kdysi se doporučovalo dát zimní gumy na zadek a to bez ohledu na typ pohonu
A ještě poznámku, kdysi se pneumatiky letní a zimní lišily spíše hrubostí vzorku, dnešní zimní, to je hlavně o směsi gumy a tak rozdíl mezi zimní a letní v zimě je daleko větší ve prospěch zimní
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Souhlas, taky jsem kdysi jezdil předek zimní zadek letní, ale co jsem obul do zimních celé auto, tak je to citelný rozdíl. Stalo se mi , že přední kola se zabořila do břečky a zadek na letních mě začal předjíždět. Je to nepříjemný pocit. Takže v zimě zimní a v létě letní.Richard píše:Ale kluci, já samozřejmě vím, že se s takto obutým autem dá celkem v pohodě jezdit (měl jsem takto obuto kdysi na Pontiacu) , ale mám na mysli hlavně jízdu na hraně, do které se sem tam každý z nás nezaviněně dostane. Např. neodhadne nájezdovou rychlost do zatáčky, někdo udělá chybu a vjede kam neměl, nedá přednost, úhybný manévr před dírou na silnici, výjezd z pole v zatáčce a auto s různými gumami na předku a zadku se chová zcela nevyzpytatelně!
Jinak jestli si dobře pamatuju kdysi se doporučovalo dát zimní gumy na zadek a to bez ohledu na typ pohonu
A ještě poznámku, kdysi se pneumatiky letní a zimní lišily spíše hrubostí vzorku, dnešní zimní, to je hlavně o směsi gumy a tak rozdíl mezi zimní a letní v zimě je daleko větší ve prospěch zimní
Leganza 2,2 LPG automat rok 2000, dříve Espero