Daewoo nexia 1.5 8V Turbo

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Brabi
Příspěvky: 20
Registrován: ned lis 11, 2007 13:49

Daewoo nexia 1.5 8V Turbo

Příspěvek od Brabi »

Máte někdo zkušenosti s instalací turba do 1.5 8V ? máme rozjetý projekt, který je zatím pouze ve zkušební verzi... Turbo jsem volil to nejjednodušší - Je to z Fiata Tipo 19 TD ... Je všeobecně známo, že Turbo z diesela potřebuje vyšší tlak na roztočení.... Vyrobil jsem si své výfuk. potrubí a výstupní otvor jsem volil 65 mm :o) Dík tomuto průměru není rychlost výf. plynů tak veliká, za to tlak je dostatečný a turbo se roztáčí již při 2 200 ot/min... Jo mimochodem tto turbo jsem volil z důvodu absence el. zař... Nechtěl jsem žádné turbo, které má řídící jednotku... toto je krásně jednoduché... a teďjízdní dojmy... - Auto má na motorové brzdě o 11 kW víc, má lepší acceleraci a suprový zvuk... jen je tu menší problém... Ono by to jelo i lépe a bez cukání, kdybych našel někoho, kdo by mi dokázal přečipovat řídící jednotku, tak aby dávala víc benzínu ve vyšších otáčkách... děkuji za radu ... (nemám s řídícími jednotkami moc skušeností - jsem zastydlej karburátorovec :o) )
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Děkujeme za informace, myslím, že v ČR jsi první, kdo dal do 8V Nexie turbo. Nicméně ten nárůst výkonu se mi zdá hodně nízký... přece jen 11 kW??

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

jelikož je to u 8V tak bych řek že to je dobrý u 16v by to bylo víc...
Můj nový web o nexii
Http://nessi-gsi.kvalitne.cz
Obrázek
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

S.v.o.b.i.k píše:jelikož je to u 8V tak bych řek že to je dobrý u 16v by to bylo víc...
No, nevím...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Brabi
Příspěvky: 20
Registrován: ned lis 11, 2007 13:49

Příspěvek od Brabi »

Ivan píše:Děkujeme za informace, myslím, že v ČR jsi první, kdo dal do 8V Nexie turbo. Nicméně ten nárůst výkonu se mi zdá hodně nízký... přece jen 11 kW??
musíš počítat s tím, že to je pouhá 1.5 a taky to turbo je spíše taková imitace pořádného Turba... Potřebuji jen udělat tu řídící jednotku a mám vyhráno... Pak už s tím můžu dělat víc úprav.... Teďka sem si sehnal Turbo z daihatsu cuore, to ale nebudu dávat do Nexie, ale do... Škody Rapid... To je jiné kafé ;-)
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Neuvazoval si o benzinovom turbe z Una? Tym by si asi nemusel riesit ten vyfuk a narast vykonu by bol urcite vacsi?
Brabi
Příspěvky: 20
Registrován: ned lis 11, 2007 13:49

Příspěvek od Brabi »

ferino28 píše:Neuvazoval si o benzinovom turbe z Una? Tym by si asi nemusel riesit ten vyfuk a narast vykonu by bol urcite vacsi?
nezlob se, ale turbo z una je pro me ten nejvetsi shit... Jednak ma ridici jednotku, druhak je slozita instalace a hlavne jsou nespolehlivy... navic jeste nejsou skoro k sehnani a kdyz, tak za draho...
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Brabi píše:
Ivan píše:Děkujeme za informace, myslím, že v ČR jsi první, kdo dal do 8V Nexie turbo. Nicméně ten nárůst výkonu se mi zdá hodně nízký... přece jen 11 kW??
musíš počítat s tím, že to je pouhá 1.5 a taky to turbo je spíše taková imitace pořádného Turba... Potřebuji jen udělat tu řídící jednotku a mám vyhráno... Pak už s tím můžu dělat víc úprav.... Teďka sem si sehnal Turbo z daihatsu cuore, to ale nebudu dávat do Nexie, ale do... Škody Rapid... To je jiné kafé ;-)
Turbo z Cuore??? Tam se nemontovali (nemontují) jen motory 1,0 a 1,2 bez turba?
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
lubinob
Příspěvky: 216
Registrován: pon zář 10, 2007 10:48
Bydliště: Senica

Příspěvek od lubinob »

Ivoš píše:Turbo z Cuore??? Tam se nemontovali (nemontují) jen motory 1,0 a 1,2 bez turba?
Ja mam Daihatsu Charade 1,0 GTti, to je jednoliter trojvalec s turbom a intercolerom a je dost mozne, ze sa tento motor objavil i v Cuore.... a ak ano tak to muselo mat ine odpichy, na moje Charade sa nechyta ani Octavia RS... :lol: :lol: :lol:
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

No na stránkách Daihatsu je Cuore dohromady s Charade, tj. Cuore/Charade....takže to musí být ale hukot!!! ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Brabi
Příspěvky: 20
Registrován: ned lis 11, 2007 13:49

Příspěvek od Brabi »

lubinob píše:
Ivoš píše:Turbo z Cuore??? Tam se nemontovali (nemontují) jen motory 1,0 a 1,2 bez turba?
Ja mam Daihatsu Charade 1,0 GTti, to je jednoliter trojvalec s turbom a intercolerom a je dost mozne, ze sa tento motor objavil i v Cuore.... a ak ano tak to muselo mat ine odpichy, na moje Charade sa nechyta ani Octavia RS... :lol: :lol: :lol:
Daihatsu cuore turbo je neskutecnej letec, jezdil sem s tim na autodromu a malo kery auto je tak nezvladatelne co se tyka motoru... ale asi ho prodam, mam kupce, kterej to vezme za 10 000... Jeste uvidim....
Uživatelský avatar
lubinob
Příspěvky: 216
Registrován: pon zář 10, 2007 10:48
Bydliště: Senica

Příspěvek od lubinob »

Brabi píše:Daihatsu cuore turbo je neskutecnej letec, jezdil sem s tim na autodromu a malo kery auto je tak nezvladatelne co se tyka motoru... ale asi ho prodam, mam kupce, kterej to vezme za 10 000... Jeste uvidim....
No keby bolo so slovenskymi papiermi tak ho za tu cenu bez vahania hned beriem...
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

mm...
no uz ked si tam dal to turbo..taq mash na to usposobene aj piesty..??
ze troska vecsia musi ostat ta splovacia komora, ked je piest v HU..

a taqtiez aj system SIMOS ktory ma nexia, sa asi bude dost zle prisposobovat na turbo,..
hlavne kvoli MAP senzoru..
..(kedze Turbom v sacom potruby vytvarash pretlak, namiesto podtlaku - ktory potrebuje MAP)..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“