Servisní náklady Škoda Octavia
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
Servisní náklady Škoda Octavia
Teď se mi vrátila služení Škoda Octavia Combi 1.9TDi 66kW (najeto 160tkm) ze servisní prohlídky - výměna oleje, zadního stěrače (nechápu proč, ale i s motorem a tryskou ostřikovače) + kontola brzdové kapaliny a dalších náplní. No suma sumárum 12tisíc s daní.
V březnu to byla výměna brzd (destičky, pakny, kotouče), zhruba 15tisíc. v březnu nás čekají ještě rozvody, baj voko zase nějakých 12 tisíc.
Je to normální, nebo se mi zdá, že ta oktávka je jen strašnej žrout peněz.
PS: všechny opravy samozřejmě ve značkovým servise, kam oktávka jezdí od mala.
V březnu to byla výměna brzd (destičky, pakny, kotouče), zhruba 15tisíc. v březnu nás čekají ještě rozvody, baj voko zase nějakých 12 tisíc.
Je to normální, nebo se mi zdá, že ta oktávka je jen strašnej žrout peněz.
PS: všechny opravy samozřejmě ve značkovým servise, kam oktávka jezdí od mala.
... nikdy v životě bych nechtěl hondu ...
- Reklama
Octa takovej zrout penez asi nebude,problem bude spis v tom "znackovym" servisu a "originalnich" dilech.Ale u sluzebniho vozu takovy palky za servis asi moc neresit
Matýsek z roku 99", odjeto 160 tkm, zrecyklováno :-(
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Jo problém je ten "servis" a to že vědí, že jde o služebák.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
no asi to bude o tom.ale rozvody stojej origo kolem 6 a neorigo od skf asi 4.
kamaradovi menim vyzdy vsecky filtry od UFI a cena cca 1400.origo budou tak jednou tak drahe.olej se da koupit bezne kolem 150 kc ale taky za 400.co stoji zadni sterac komplet netusim.cena prace ale zas tak rozdilna nebude mozna tak o 100 kc na hodinu.ale v takovemto pripade je dobre se podivat na fakturu a dobre si prohlednout co se vse na aute udelalo.nekdy by se clovek divil co vse se tam da napsat.
kamaradovi menim vyzdy vsecky filtry od UFI a cena cca 1400.origo budou tak jednou tak drahe.olej se da koupit bezne kolem 150 kc ale taky za 400.co stoji zadni sterac komplet netusim.cena prace ale zas tak rozdilna nebude mozna tak o 100 kc na hodinu.ale v takovemto pripade je dobre se podivat na fakturu a dobre si prohlednout co se vse na aute udelalo.nekdy by se clovek divil co vse se tam da napsat.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Materiál byl:
Olej Aral 5W-40, 1l 380,- bez DPH
Zadní stěrač kompletní, 3675,- bez DPH
plus další drobnosti jako olejový filtr (230,- bez DPH, brzdovka 238,- bez DPH, ...). Prostě jen za materiál celkem téměř 8tisíc s daní. Abytek byla práce. Ve faktuře všechno rozepsáno, ne na hodiny, ale na úkony.
Třeba: vizuální kontrola brzdového obložení - 138,- bez DPH
Ten zadní stěrač měnili, protože byla poškozená tryska zadního ostřikovače, takže kapalina z ní spíš kapala, než stříkala. Prý se to dá vyměnit jedině jako komplet.
Olej Aral 5W-40, 1l 380,- bez DPH
Zadní stěrač kompletní, 3675,- bez DPH
plus další drobnosti jako olejový filtr (230,- bez DPH, brzdovka 238,- bez DPH, ...). Prostě jen za materiál celkem téměř 8tisíc s daní. Abytek byla práce. Ve faktuře všechno rozepsáno, ne na hodiny, ale na úkony.
Třeba: vizuální kontrola brzdového obložení - 138,- bez DPH
Ten zadní stěrač měnili, protože byla poškozená tryska zadního ostřikovače, takže kapalina z ní spíš kapala, než stříkala. Prý se to dá vyměnit jedině jako komplet.
... nikdy v životě bych nechtěl hondu ...
Pamatuju jak nam na sluzebnim Combu prasklo spojkove lanko.Znackovy servis Opel-cena 1700,- .Lanko za 650,-.Na tohle nezapomenu: serizeni-250,- zkusebni jizda dalsich 250,- Zbytek prace mechanicka
Matýsek z roku 99", odjeto 160 tkm, zrecyklováno :-(
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Jo, tu zkušební jízdu nám tam taky naúčtovali, ale už nevím kolik, fakturu jsem už předal účetní.Mikeš píše:Pamatuju jak nam na sluzebnim Combu prasklo spojkove lanko.Znackovy servis Opel-cena 1700,- .Lanko za 650,-.Na tohle nezapomenu: serizeni-250,- zkusebni jizda dalsich 250,- Zbytek prace mechanicka
... nikdy v životě bych nechtěl hondu ...
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
ti spali tvoje pohonny hmoty a jeste ti za to nauctuji, to je bomba skesebni jizda aspon u nas je tak dva az pet km.
taky delaj zkusebku potom co vymeni ten stirac??
taky delaj zkusebku potom co vymeni ten stirac??
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Taky zvažuju přejít na naftu, ale podobné informace mi od toho trochu odrazují. Ušetřím samo na naftě, ale zase dám víc v servisu při prohlídkách a nedej bože, aby se např. podělal vstřikovač, čerpadlo nebo turbo. Tak to je úspora alespoň na 100000 km v háji. Ono to dle mě přijde tak nějak na stejno nafta jako benzin. Benzín má jednodušší tišší motor co se líp točí. Nafta je složitější, servisně dražší, hlučnější a rozsah využitelných otáček je menší ale má vyšší krouťák. V případě bezínu se jednoznačně vyplatí přechosd na LPG, pokud se člověk smíří s jistými omezeními (podzemní garáže atd. Mám pocit, že si zas koupím benzína a dám do toho LPG
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Řekl bych, že hlavně záleží, jestli se vůbec vyplatí přecházet na naftu. Resp. vyplatí, ale jen za předpokladu, že s tím autem člověk jezdí delší trasy pořád....když vezmu náš model: jezdí se po městě (hlavně), pak 40 km na chalupu a zpět jednou týdně a občas výlety o víkendu. Suma sumárum abych nežral tak 200 - 300 km týdně....investice do nafty se v tomto modelu nevyplatí.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza