po vypnuti kľučika ešte motor ide 2s

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
jackaninm
Příspěvky: 31
Registrován: úte říj 30, 2007 17:19
Bydliště: Giraltovce

po vypnuti kľučika ešte motor ide 2s

Příspěvek od jackaninm »

Prosím vas nestretol sa s tým niekto ,vypnem kľuč a motor ešte tak 2 s ide a potom sa vypne.Kde bude problém, aspoň orientačne.Už som aj odpojil bateriu na pár minut a zapojil naspäť,ale robí to vždy!
Reklama
 

Uživatelský avatar
Muco
Příspěvky: 930
Registrován: pát úno 23, 2007 08:47
Bydliště: Banská Bystrica

Re: po vypnuti kľučika ešte motor ide 2s

Příspěvek od Muco »

No a ako by ti mali pomôcť ? Nepíšeš to najdôležitejšie... bolo by dobré napísať,o aké auto ide-značka,typ ,popríp.rok výr...myslím si,že Ti potom niekto odpíše.(pôjdem do extrému asi,ale napr.na starých autách -Š 120 to bol "pozápal"....)ale dnes pri dnešných autách to môže byť niečo uplne iného
Vlastnil som Kalosa(2006),terazky mám TOYOTU yaris VVTi 1.0 /51kW
Zrýchlenie z 0-100km/h : nestíham to zmerať.. ;-))
Preťaženie : od xxxG do - xxxG a aj viac - nedá sa to vyrátať :-(
Reálna spotreba - priemer cca 5/L
+DAEWOO mikrovlnku od r. 1996-do dnes
Obrázek
Uživatelský avatar
jackaninm
Příspěvky: 31
Registrován: úte říj 30, 2007 17:19
Bydliště: Giraltovce

Příspěvek od jackaninm »

daewoo espero 96 ,66 kw 1.5 16V
Uživatelský avatar
jackaninm
Příspěvky: 31
Registrován: úte říj 30, 2007 17:19
Bydliště: Giraltovce

Příspěvek od jackaninm »

Automechanik mi povedal, že to môže byť nejakým skratom v aute a že sa to časom upraví ak nie musí sa napojiť na elektronickú kontrolu a tak to spravia.Budem to sledovať a dám vedieť.Som tu nový až teraz som ho objavil (ten web).Je to veľmi poučné fórum a som rád, že som sa zaregistroval, dozviem sa tu veľa o neduhoch môjho auta a ako na to! Držím palce všetkým!!!
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Tak vitaj na foreObrázekObrázek. Prajen ti aby si tu našiel vždy čo hladáš.Obrázek
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Inak Muco žiadny pozápal to tam nebol, ale bohatá zmes a nahriate hroty sviečok poprípade karbon spolu z nízkym oktánovým číslom benzínu robili spolu samozápal a to sa prejavovalo dobehom motora aj po vypnutí klúča.
Tu na Daewoo to neprichádza velmi do úvahy. Treba napojiť na diagnostiku a načítať.
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

zkusit vycistit ukostreni baterky a motoru
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Sice to s tym nesuvisi, ale od navstevy agrofinalu v sulekove, kde mi menili splynovac a ja som si "vymenil nazory" s ich mechanikom :? , sa mi diali divne veci :lol: . Pri spusteni blinkrov dolava, pri zapnuti svetiel, pri slipanuti na brzdu sa mi troksu pohli stierace. Tri taketo pohnutia a uz boli na dobehovom kontakte a spravili pohyb cez cele sklo.
Kedze to robilo len par tyzdnov a naposledy sa hybalo len so splynovacom, hladal som okolo neho ale nic zvlasten som tam nevidel. Tak som provizorne testovaco spravil ukostrenie splynovaca priamo na baterku a zahada bola vysvetlena. Skoda ze si nepamatam ako bol stary splynovac ukostreny (teda len jeho elektromagnet) takze namam dalsi dokaz toho aki su tam "odbornici". A to som si myslel ze dovozcovia navyse s pristrojmi nebudu taki ehm... vymenari.
Uživatelský avatar
Muco
Příspěvky: 930
Registrován: pát úno 23, 2007 08:47
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvek od Muco »

dedo.miki píše:Inak Muco žiadny pozápal to tam nebol, ale bohatá zmes a nahriate hroty sviečok poprípade karbon spolu z nízkym oktánovým číslom benzínu robili spolu samozápal a to sa prejavovalo dobehom motora aj po vypnutí klúča.
Tu na Daewoo to neprichádza velmi do úvahy. Treba napojiť na diagnostiku a načítať.

No....veď vieš,že sa do toho tak rozumiem :cry: :cry: :cry:
ale pamätám si,že tomu hovorili niektorí pozápal...-ja som im to mohol vtedy len zožrať ...a jediné,čo predpokladám je,že dnes to už asi nebude s dnešnými autami ako "včera"8) 8) 8) 8)

a pre Jackaninm-:...vidíš-čo som ti hovoril???su tu tí praví ľudia na pravom mieste :PP: :PP: :PP: :PP: :PP:
Vlastnil som Kalosa(2006),terazky mám TOYOTU yaris VVTi 1.0 /51kW
Zrýchlenie z 0-100km/h : nestíham to zmerať.. ;-))
Preťaženie : od xxxG do - xxxG a aj viac - nedá sa to vyrátať :-(
Reálna spotreba - priemer cca 5/L
+DAEWOO mikrovlnku od r. 1996-do dnes
Obrázek
Uživatelský avatar
jackaninm
Příspěvky: 31
Registrován: úte říj 30, 2007 17:19
Bydliště: Giraltovce

Příspěvek od jackaninm »

Včera večer pre zmenu po vypnutí motora a svetiel si prístrojovka veselo svieti,vytiahnem kľuč a ona stále svieti.Až na tretí pokus ,vopchať kluč ,vypnut kluc zhaslo.Pozriem sa na to ukostrenie ak nie tak pod diagnostiku. dik
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Môžeš pozrieť aj či ozaj vypína spínačka a to tak ,že zhodíš kryty okolo volantu a zo skúšačkou premeráš . Merať musíš ked ti ostane svietiť prístrojovka či do káblu prestal ísť prúd.
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Tiež tipujem na orech spínačky.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Uživatelský avatar
ros
Příspěvky: 292
Registrován: pát kvě 26, 2006 14:08
Bydliště: Havířov

Re: po vypnuti kľučika ešte motor ide 2s

Příspěvek od ros »

jackaninm píše:Prosím vas nestretol sa s tým niekto ,vypnem kľuč a motor ešte tak 2 s ide a potom sa vypne.Kde bude problém, aspoň orientačne.Už som aj odpojil bateriu na pár minut a zapojil naspäť,ale robí to vždy!
Těžko říct co to bude, ale měl jsem podobný problém, auto nešlo vypnout klíčkem. Prostě si vrčelo dál i po vytažení klíčku ze zapalování. Ze začátku to bylo taky jen chvilku. Ale později si motor broukal vesele pořád. Byl zkratovaný drát někde u poloosy a startéru. To mi řekl elektron v servise. Tak si to nech prohlídnout, ať ti něco nevyhoří.
Leganza 2,2 LPG automat rok 2000, dříve Espero
Uživatelský avatar
jackaninm
Příspěvky: 31
Registrován: úte říj 30, 2007 17:19
Bydliště: Giraltovce

Příspěvek od jackaninm »

Vyčistil som kontakty na baterii,vymenil žiarovku v zadných hmlovkách(bola uplne biela ako mlieko) a zatial to funguje.Tak asi tam bol skrat ale sa to upravilo-aspoň dufam!!!Dik všetkym! :P :P :P
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

tak tou bilou zarovkou to stopro nebylo, ta ti vyskratovat elektriku nemuze
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“