Otacky motora (specialitka)

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Otacky motora (specialitka)

Příspěvek od Rado77 »

Ahojte,
vy kto mate Matiz I a el. stahovanie okien - deje sa Vam to, ze ked bezi motor v neutrali (ci uz zahriaty al. nie) a zaroven mate zavrete okna, ale potiahnete oba spinace okien dohora, ze otacky motora znacne poklesnu? Taktiez sa mi mierne znizia, ked zapnem svetla. Je to normalny jav ze prud poklesne natolko, ze to ma vplyv na otacky motora? Alebo moze byt problem s altikom?

Diki-diki
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Reklama
 

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Je to normální jev, otáčky poklesnou, světla pohasnou...
Uživatelský avatar
Rado
Příspěvky: 525
Registrován: pát led 21, 2005 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rado »

Jasne..je to normalne....ono sa ale po chvili tie otacky vyrovnaju.
A moc to neskusaj s tymi oknami...ak su zavrete a dalej tlacis spinac tak sa ti mozu odpalit motrceky bo maju najvacsiu zataz...tym padom beru vela ampreov a tym padom aj tie otacky poklesnu...ale po chvili si to RJ uvedomi a strekne viac paliva..cize cim viac elektriky ..tym vacsia spotreba :)
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
Uživatelský avatar
mrk
Příspěvky: 2098
Registrován: pát led 23, 2004 19:51
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrk »

ja mam tie spinace na okna 4, takze mne to robi este vacsi odber a skus este zapnut vsetky svetla a vetranie daj na stvoku :lol:
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

No a ještě k tomu vyhřívání zadního okna a motor na volnoběh neutáhne ani ten altík ... :lol:

hele konec srandy ;) , je to normální a trochu se změní i zvuk toho alternátoru , jakoby lehce píská .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

JÉÉÉÉ, kluci a neposkakuje vám Mates, když máte zaplý blinkry????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

No to som rad, ze je to normalka. Diki za infoz ;)
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

jasne ze je to normalni vykon celych 37 kw je proste malo na zatez myslim 50 A altiku.a to ze piska dela uplne kezdej altik to je uplne bezny.a dobry znameni ze jeste funguje
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

palikx píše:jasne ze je to normalni vykon celych 37 kw je proste malo na zatez myslim 50 A altiku.a to ze piska dela uplne kezdej altik to je uplne bezny.a dobry znameni ze jeste funguje
Celých 37,5kW :D
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

Predsa sa ale este vratim k teme - dnes som to trochu skumal. Ked mam zahriaty motor, stojim, trochu tuknem na plyn a otacky idu hore, a potom sa vracaju na vychodiskove, co trva cca 4 sekundy, co je normalka. Ale ked som zapol svetla, a urobil tuto istu proceduru, otacky po tuknuti na plyn vybehnu, potom sa po asi dvoch sekundach znizia POD NORMAL, a po dalsich dvoch sekundach sa dostanu na normal... to sa mi zda divne a myslim ze predtym to auto dlhe roky a od novoty nerobilo...Pre info - mam nove sviecky, VN kable, precisteny rozdelovac + novu hlavu, spravne nastavene rozvody, cisty filter vzduchu, precisteny krok. motor.... deje sa to aj niekomu z Vas, ze pri zapnutych svetlach po pridani plynu otacky vylezu, potom sa rapidne znizia (az motor skoro zdochne) a potom sa dostanu do normalu?

Podotykam ze sa to deje len pri zasvietenych svetlach, takze to suvisi s odberom prudu. Otazkou je, ak to teda nieje normal jav, ci dava malo stavy pre cievku na iskry, alebo to suvisi nejako s krokovym motorcekom alebo co....

Diki moc
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..alebo co ...

..si sa skusil opytat ECU jednotky ..ci vie o tom ze ma zapnute svetla..??
..a tym padom odber z vykonu o 10A vyssi nez je "normal" ... :?:
..

ODPOVIEM TI, nevie..a ani len netusi...
..ona proste vie, ze na volnobezne otacky ma privret krokovy motorek na hodnotu X..
..taq ho privre, a nasledne zistuje ze otacky klesaju na hodnotu 500-600ot/min.
taq v zapeti preladi korokac na hodnotu Y, aby boli otacky predpisanych 850...

EDITED:
a ak sa ti to takto zacne chovat aj pri vypnutych svetlach, prip. otacky budu kolisat nejako
uplne inac, je cas vycistit saciu klapku...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

Cau JRD & ostatni,

...a po resete sa ECM nauci hodnoty X a Y pre krokac, alebo je to default hodnota v ECM?
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no ked teraz budesh jazdit startovat zhasinat motor zo zapnutymi svetlami..
..tak si mozno zvykne..

a ak som dobre videl na testery co doniesol Palikx na zraz..
tak tam niekde bola funkcia RESETu krokoveho motorka..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

Funguje to! Odpojil som bateriu, zapojil spet. Po nastartovani otacky vybehli, hned som zapol svetla, odmrazovanie zad. okna, ventilator na plne a vnutorne svetlo + radio a pockal som, az sa motor zahreje na prac. teplotu. Potom som to auto prebehol, na trojke som to vytocil na 90 a potom som brzdil motorom na trojke a dvojke. Cca po 15 minutach sa otacky volnobehu skludnili na standard hladinu.

No a ked som pri zapnutych "spotrebicoch" teraz tukal na plyn v neutrali, otacky mi uz neklesli pod standard uroven.

Super

Diki vsetkym, hlavne JRD-mu ;)
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“