prosba o radu
Moderátor: Blue Lanos
prosba o radu
Dobrý den, mám stejnou závadu, škubání a po určité době se zhasne motor a navíc se mi rozvítila kontrolka motoru. Když to nechám vychladnout, a pak nastartuji, jede to 10 minut v poho a pak se to objeví po zahřátí motoru opětovně. Můžete mi poradit, Kabely jsou nové svíčky jsou nové. Díky Martin
- Reklama
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Môže to byť všeličo ak sa jedná o 1.generáciu matiza s 1 indukčkou,mohla by to byť aj tá na vine,ale môže to byť aj nejaký sajrajt v benzíne,to som už zažil na predošlých vozoch,presne tak isto sa to prejavovalo,prejavuje sa to najčastejšie práve šklbaním vozu až po pár kilometroch a následným zhasnutím motora keď je nečistota v nádrži,po pauze,keď sa usadí hladina paliva v nádrži zas motor chvíľu beži,kým nenasaje tú nečistotu.
Zistiť sa to dá tak,konkrétne u matízka som to ešte nerobil,to Ti poradí niekto skusenejší s Matizmi,ale napr. u škodoviek,že som na chvílu odpojil prívodnu hadicu k palivovému čerpadlu a napojil naň druhú,dlšiu,čo dosiahla až do kabíny,spolujazdcovi k nohám položil bandasku s cca 2 litrami,benzínu ,do nej strčil druhý koniec hadice, tak sme prešli pár km,že motor ťahal benzín z bandasky a všetko bolo Ok. Tak sme vyčistili nádrž a už sa závada neopakovala.Ale neviem,či je táto rada vhodná aj pre Matízka,nevšimol som si,či má nádrž na spodku vypušťací otvor.
Takže,podľa mňa,s najväčšou pravdepodobnosťou bude nečistota v palivovej nádrži,resp.systéme.
ľudovo povedané,že si natankoval nejaké svinstvo v benzíne
Zistiť sa to dá tak,konkrétne u matízka som to ešte nerobil,to Ti poradí niekto skusenejší s Matizmi,ale napr. u škodoviek,že som na chvílu odpojil prívodnu hadicu k palivovému čerpadlu a napojil naň druhú,dlšiu,čo dosiahla až do kabíny,spolujazdcovi k nohám položil bandasku s cca 2 litrami,benzínu ,do nej strčil druhý koniec hadice, tak sme prešli pár km,že motor ťahal benzín z bandasky a všetko bolo Ok. Tak sme vyčistili nádrž a už sa závada neopakovala.Ale neviem,či je táto rada vhodná aj pre Matízka,nevšimol som si,či má nádrž na spodku vypušťací otvor.
Takže,podľa mňa,s najväčšou pravdepodobnosťou bude nečistota v palivovej nádrži,resp.systéme.
ľudovo povedané,že si natankoval nejaké svinstvo v benzíne
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Musíš vyloučit z jednu možností. Buď je to benzín a nebo obvod zapalovaní. To znamená, až ti přestane motor jet, okamžitě demontuj svíčky a vyzkoušej zda-li hazí jiskru. Pokud s tím má někdo nějakou zkušenost, určitě ti tu poradí. Musíš počkat jestli se ti neozve Palix, ten dělá všechno a podle referencí účastníků fóra je dobrej.
Jinak rada Alvina nejde použít, protože Matíz má benzinové čerpadlo tuším v nádrži
Jinak rada Alvina nejde použít, protože Matíz má benzinové čerpadlo tuším v nádrži
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Základ je pozrieť ked to zdochne sviečky ako motor páli.Ak sú čierne a od sadze tak máš zlý benzín -málo oktánový.Inak podla sviečky sa dá dedukovať možná závada.ako vyzerajú sviečky pri závade
Kabely jsou nové, svíčky také, vše jsem měnil zhruba před měsícem, když jsem měl problémy s tím sáním a tahem motoru. Problém je asi opravdu v tom zobrazeném dílu, když jsem zase pořádně nastrčil hadičku na ten domršenej nátrubek tak to kolísání přestalo. Ještě mě napadlo jestli mi nemohl přeskočit rozvodový řemen, včera při jednom z rozjezdů to chcíplo (moje vina málo plynu, rychle spojka) a docela to ,drblo, s autem. Nevím.
Modročerný Mates 0,8 S, r.v. 2000 spotřeba město 5,8l
Tak tu sa pisalo nieco na podobnu temu..precitaj si to a ak mas podobne priznaky , co teda podla toho co pises mas tak je to na 90% opticky snimac otacok.
Tu je odkaz https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=7553
Tu je odkaz https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=7553
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
Re: prosba o radu
Já mněl to samý a byla to voda v rozdělovači.Když jsem jel na studenej motor tak to škubalo,ale jelo,jak se motor zahřál,tak vznikla v rozdělovači pára,rozsvítil se check a mates zdechnul.skus na to mrknout.Happymapory píše:Dobrý den, mám stejnou závadu, škubání a po určité době se zhasne motor a navíc se mi rozvítila kontrolka motoru. Když to nechám vychladnout, a pak nastartuji, jede to 10 minut v poho a pak se to objeví po zahřátí motoru opětovně. Můžete mi poradit, Kabely jsou nové svíčky jsou nové. Díky Martin