Gufera ventilu
Moderátor: Blue Lanos
Gufera ventilu
Zdravim vás, mam trošku problém s Matízkem, začal docela dost brát olej a dost kouřit. Vypadá to na gufera ventilů.Nemáte s jejich vyměnou prosím někdo nějake zkušenosti?Zajímalo by mě jestli se to nech udělat bez sundání hlavy?
Díky moc.
Díky moc.
- Reklama
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Teraz máme v péči jedno Esperko a má to samé žere si olejíček a dymí ako komín no a sú to krúžky a to Ti chcem povedať vlastne že hlavu v tom prípade musíš sundat ale nieje to žiadna veda ide to v pohode
Vlastne musíš sundat spodek aj vrch ale já som to zvládol za jeden den je to hračka složitejšia ale fakt to ide
Vlastne musíš sundat spodek aj vrch ale já som to zvládol za jeden den je to hračka složitejšia ale fakt to ide
no pokud si vyrobis drzak ventilu kterym skrz svicku podrzis ventil aby nepadal do valce tak to udelat jde.ale pokud to kouri tak to asi budou krouzky.me to taky kourilo strasne a po vymene kruhu a simerinku je to uz v poho.najete asi 3 tis km a ubylo tak 2-3 deci.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
gufera
....to palikx a máš " funda-udělátko " já nemám problém s olejem spotřeba neměřitelná ( odhad něco se musí spálit asi do 1 deci na 4 - 5 tisíc km )...ale soused po GO ano ( já si právě myslím, že mu nevyměnili gufera, ale má 16 ventil )...jo Melichar to má myslím na feldy....
Mějtě se fajn
Mějtě se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Palikx jak vypadá ten držák ? Můžeš hodit foto nebo nákres ? Díkpalikx píše:no pokud si vyrobis drzak ventilu kterym skrz svicku podrzis ventil aby nepadal do valce tak to udelat jde.ale pokud to kouri tak to asi budou krouzky.me to taky kourilo strasne a po vymene kruhu a simerinku je to uz v poho.najete asi 3 tis km a ubylo tak 2-3 deci.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
no drzak nemam jen jsem ho videl kdysi na favorita.na 8 ventily a matize to pouzit jde na 16 v ne.da se rict ze je to jen svareci drat na konci s matkou ktera se vejde do diry po svicce.nic na tom neni.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
No právě, že mě to překvapilo, že by šel tímto způsobem podložit ventil bez sundání hlavy. Kolikrát zámek ventilu držel tak, že se muselo i poklepem na ventil uvolnit misku klínků. Svíčkový otvor je dost malý a strkat nějaké "DĚLANIKO" do válců bych moc neriskoval. S Daewoo vozy sice žádné zkušenosti z ventily nemám, tak by mě zajímal spíše názor, jestli to opravdu takhle někdo dělal na svém autě. Ono se toho napovídá a "skutek někdy utek".
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
gufera
....no Brousek - u nás to Melichar dělá taky - důvod menší náklad prací na opravu ( sundání hlavy + nové těsnění + šrouby hlavy - doporučení vyměnit - původní jsou vytažené ) a to všechno si promítni na favo v hodnotě 10 - 20 tisíc, kde už netěsní gufera ventilů...pokud mu to tam spadne tak sundá hlavu asi za pokus to stojí...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Ja by som mal 1 otazku k tejto teme - ked som mal dole veko ventilov a nastavoval som vole ventilov, zabudol som skontrolovat sroby vnutri, ktore drzia hlavu valcov spolu s blokom motora. Moja otazka - zvyknu tieto sroby (myslim ze ich je vnutri casom povolovat? Ci ma zmysel este raz davat dole veko ventilov a skusit ich podotahovat ?
Dakujem
Dakujem
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
pro vaclava jasne ze se to dela udelatkem.uplne v pohode.
rado ty srouby na hlavu ktere patrne myslis se nepovoluji a dotahovat se urcite nedoporucuje.maji svuj moment .takze pokud nechces delat tesneni pod hlavou nesahat.
rado ty srouby na hlavu ktere patrne myslis se nepovoluji a dotahovat se urcite nedoporucuje.maji svuj moment .takze pokud nechces delat tesneni pod hlavou nesahat.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil