Ztrácí se voda + problem s topenim

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
JS
Příspěvky: 1
Registrován: čtv zář 20, 2007 08:40

Ztrácí se voda + problem s topenim

Příspěvek od JS »

Dobry den, mám Matize SE, rok výroby 1999. Ztracime se voda a zaroven je problem s topenim. Prosim poradte. Dekuji
Reklama
 

Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

Fuha, na tuto temu toho bolo popisaneho dost, skus najst v starsich prispevkoch. Dovodov na unik moze byt vela, napr. cez viecko expanzky, netesni nejaka hadica, tecie z radiatora pod koberce.... a to slabe kurenie - upchaty radiator napriklad, alebo dokonca iba problem v zasekavani klapky, ktora reguluje teply/studeny vzduch....
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Nechci dělat bubáka , ale může to být i těsnění pod hlavou :cry:
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

Predpokladam ze si uz pozeral pod auto, ci tam neni mlaka nejaka, alebo na motor - chladiaca sa zvykne na horucom motore hned zmenit na bielo a bolo by to tam niekde aj okom vidno... mne raz praskla hadica privod do radiatora kurenia, a striekalo to, ze som mal polku motora bielu od toho :) A samozrejme ked to tecie do motora dakde, je to aj slusne citit v aute. A este je otazka, kolko sa straca, lebo nejaky ten ubytok 1cm al. 2 v expanzke je normalka. Taktiez to treba odsledovat na studenom motore, lebo pri horucom hladina v expanzke stupne aj o 3 - 4 cm
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“