Všetko pravda,čo tu píšete o tej stabilite,dá sa to rôznymi úpravami korigovať,ale tá stabilita u Tica sama o sebe nieje ktoviečo,ja som bol tiež trochu šoknutý po skusenostiach z IBIZy,ASTRY a GETZa,pri jazde po tatranskej Ceste slobody musel človek na TICU oveľa viec dávať dole nohu z plynu,možno len moje subjektívne pocity boli nepríjemne ,ale je to dané tým že TICO má uzky rázvor a pomerne vysoké ťažisko,keď sme jar jazdili po tatrách so švagrom,ja na TICu on na Losose,ani som sa nesnažil s ním držať krok,vždy sme sa dohodli kde sa stretneme a on si šiel svojim tempom a ja svojim,nemal som chuť rezať zákruty s pískaním gúm,ani po diaľnici to hnať 130,proste TICO je TICO je to neúročne a nenáročne vozíko,ale nemôže sa jazdnými vlastnosťami rovnať modernejším vozom,netreba zabudnúť ani na to,že vývoj TICA pdobehol niekedy v r.1988 a od vtedy doba aj v technike miniautíčiek výrazne pokročila,viď Matiz,Spark a pod.
Ale inak dajú sa zlepšiť jazdné vlastnosti a hlavne stabilita,ako píšs Slavek,ale zázraky nech nikto nečaká chovať sa to ako ASTRA,alebo IBIZA isto nebude,tie sedeli ako pribité aj pri riadne ostrom prejazde zákrut..
jak si vede vase auticko??
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
O té stabilitě jak říkáš třeba ibiza kontra tico jen opravdu naivní člověk by doufal že jsou rovnocené ono totíž fyzikální zákony jsou u nás jedny z mála co se nedaj podplatit a když se na ně podíváš musí ti to bejt jasné.A nakonec to tico ani není určeno na závody a extra dlouhé jízdy a na co to člověk potřebuje a co od toho očekává to si musí uvědomit dříve než to koupí.Mne teda splnilo všechny nároky a očekáváni co jsem potřeboval
Sam jsem s Ticem jel asi 120 protoze tlumice jsou asi v... a pneu 155/80 taky stabilite moc nepomuzou. Proste dost nervozne poskakuje a za volantem vypadam jak zacatecnik protoze porad koriguju.
Ale kdyz se zatizi, tak krasne sedne, zklidni se a v plnem osazeni (4 studenti + batohy) jsem s nim mazal 130. Jezdim po statovkach a moc nespecham. Radeji si vychutnavam nizsi rychlosti na slozite trati.
Na mistnim mestskem zavodnim okruhu (300zgh) mam jednu moc oblibenou zatacku. Velmi ostra prava vracecka a do prudkeho kopce. Za 2 a na vyjezdu plnej. Prave predni lehce nervozne podhrabuje a tico reze zatacku tesne kolem obrubniku. Tahle zatacka mi vzdycky zvedne naladu. A moc se to libilo i spoluzakoj kdyz jsem mu ukazoval okruh.
Ale kdyz se zatizi, tak krasne sedne, zklidni se a v plnem osazeni (4 studenti + batohy) jsem s nim mazal 130. Jezdim po statovkach a moc nespecham. Radeji si vychutnavam nizsi rychlosti na slozite trati.
Na mistnim mestskem zavodnim okruhu (300zgh) mam jednu moc oblibenou zatacku. Velmi ostra prava vracecka a do prudkeho kopce. Za 2 a na vyjezdu plnej. Prave predni lehce nervozne podhrabuje a tico reze zatacku tesne kolem obrubniku. Tahle zatacka mi vzdycky zvedne naladu. A moc se to libilo i spoluzakoj kdyz jsem mu ukazoval okruh.