Klakson
Moderátor: Blue Lanos
Klakson
Vím že tohle téma je tady v Esperu,ale tohle se týká Matize.Včera jsem si trochu pohrál a konečně dal do Matízka pořádné klaksony,které mi zbyly z předchozího auta a neprodal jsem je s nimi - naštěstí!!Je to teda nářez když jedu okolo Vltavy tak mě zdraví kapitáni výletních lodí!!No nebylo jednoduché je umístit a tak je každý jinde - to nevadí aspoň má zvuk rozptyl a netlučou se spolu.Jen mám trochu obavy o relé aby ty kontakty vydržely - když tak se dá silnější.Na minulém autě tam relátko nebylo a to co jsem tam dal tak to byl tak silný odběr že se zapekly kontakty.
Matizek modrej - jak jinak 5/2003 najeto 120 000 defend lock,radio Pioneer 2x airbag,posilovač,ABS,tónovaný skla,elektrika,central a navíc od 8/2010 čipnuté na 51KW!! - člen Matiz clubu č.27
- Reklama
Koukal jsem do manuálu Jak na to (Matiz) a tam je že je snad relátko 10A - bude to stačit?Díky za odpověď - nerad bych zapekl kabely!!To mi za zvuk klaksonu takový problémy nestojí.dedo.miki píše:Vedto sú normálne fanfáry a relé musí vydržať.Ked sa kupuje relátko tak je na nom označený aj údaj o maximálnom odbere.Bežne dostať 15A relátka a tie bohato postačia.
Matizek modrej - jak jinak 5/2003 najeto 120 000 defend lock,radio Pioneer 2x airbag,posilovač,ABS,tónovaný skla,elektrika,central a navíc od 8/2010 čipnuté na 51KW!! - člen Matiz clubu č.27
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
ja som mal voľakedy fanfary na stovke,to bol zvuk keď som zatrúbil skoro ako lodná siréna,alebo aspoň Tatra 815 ,pár ľudí sa skoro pominulo od smiechu,keď videli čo to tak vytrubuje
(to modré vľavo bola moja stovka,uprostred pionier,čo mi ukradli na jeseň 1995,to bol malý ďábel ,škoda ho
vpravo wartburg ktorý tu dosť často spomínam ,24 rokov verne slúžil našej rodine.
Ale keď sme u klaksónov spomeniem jednu príhodu,stala sa niekedy na jar 1982,keď jeden bývaly automobilový pretekár šiel po centre Nitry na svojom poľskom Fiate a mal namontované melodické fafáry,což bolo v tom čase prísne zakázané.No a počul ho zatrúbiť legendárne horlivý nitriansky policajt Vojtech D. o ktorom sa vravelo,že dal aj pokutu sám sebe a to tak,že chytil vlastného syna na motorke bez vodičáka a nasolil mu pokutu,ktorú,samozrejme,musel zaplatiť sám,
Aj v tomto prípade vymeral previnlcosi 50 korunovú pokutu,čo ale ostrieľaného cestného vlka nevyviedlo z miery,podal mu stovku zo slovami "to je dobré,ja si ešte za 50 zatrúbim..."
(to modré vľavo bola moja stovka,uprostred pionier,čo mi ukradli na jeseň 1995,to bol malý ďábel ,škoda ho
vpravo wartburg ktorý tu dosť často spomínam ,24 rokov verne slúžil našej rodine.
Ale keď sme u klaksónov spomeniem jednu príhodu,stala sa niekedy na jar 1982,keď jeden bývaly automobilový pretekár šiel po centre Nitry na svojom poľskom Fiate a mal namontované melodické fafáry,což bolo v tom čase prísne zakázané.No a počul ho zatrúbiť legendárne horlivý nitriansky policajt Vojtech D. o ktorom sa vravelo,že dal aj pokutu sám sebe a to tak,že chytil vlastného syna na motorke bez vodičáka a nasolil mu pokutu,ktorú,samozrejme,musel zaplatiť sám,
Aj v tomto prípade vymeral previnlcosi 50 korunovú pokutu,čo ale ostrieľaného cestného vlka nevyviedlo z miery,podal mu stovku zo slovami "to je dobré,ja si ešte za 50 zatrúbim..."
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L