Ahojte všichni
Dnes jsem svou Nexii (r.v.1996, 1,5 8V s LPG najeto 205 000) zavezl do servisu. Symptomy: chod jakoby na 3 válce jak na LPG tak na benzín, za studena jede normálně, za tepla nedrží volnoběh, nejdou zvednout otáčky nad 3500 RPM. po zahřátí ve vozidle i okolo silně smrdí LPG. Diagnóza v servisu na LPG: vyčišteny membrány a vyměněny sítka, seřízeno a na LPG jede normálně. Nicméně na benzín problémy přetrvávají. Mechanik měl podezření na vstřik, ten se později vyloučil. Navíc jsem si dnes všiml že byly kabely od oleje a mechanik řekl, že byla zvedlá olejová měrka. Napadly mě kroužky, ale kdyby to byly kroužky tak by to jelo na LPG bez problémů? ev. kolik by stálo překroužkování?
Potřebuju auto dat dokupy, aby bylo v pohodě a jde pryč, ale nechci jej prodávat ve špatném stavu.
1. válec
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
motor
....to pístní kroužky spolu s ventilami vyloučíš snadno - změř kompresi - nejde o hodnotu 9 - 11 ale o to aby nebyl větší rozdíl mezi válci a tlakoměr bude mít určitě někdo okolo tebe...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnes to bylo celý den na diagnostice.....
Diagnóza: propálené víčko rozdělovače.... Mechanik je fakt machr a dal si s tím práci.... trvalo mu to skoro 5 hodin, ale přišel na to.... Na LPG to jelo jen proto, že LPG stačí slabši jiskra ale benzín potřebuje to své jisté, takže proto se to tak divně chovalo... tlaky ve válci OK, takže i kroužky, olej nežere, takže jsem šťastný... Auto bere brácha a já budu mít snad koncem týdne nové. Tak se tu mějter fajn. Občas sem ještě zajdu ale spíš jak pro radu, tak spíš poradit.... Ahoj
Diagnóza: propálené víčko rozdělovače.... Mechanik je fakt machr a dal si s tím práci.... trvalo mu to skoro 5 hodin, ale přišel na to.... Na LPG to jelo jen proto, že LPG stačí slabši jiskra ale benzín potřebuje to své jisté, takže proto se to tak divně chovalo... tlaky ve válci OK, takže i kroužky, olej nežere, takže jsem šťastný... Auto bere brácha a já budu mít snad koncem týdne nové. Tak se tu mějter fajn. Občas sem ještě zajdu ale spíš jak pro radu, tak spíš poradit.... Ahoj
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost