jak si vede vase auticko??
Moderátor: Blue Lanos
jak si vede vase auticko??
ahoj lidi chtel bych s ezaptat kolik se nejvic vytahyl za avseho auticak ja 140 ale myslim ze by dalo jeste vic uz mi ale dosla cesta pristi tyden to skusim na dalnici odskouset a dalsi otazka jak vam drzi na mokre ceste ci vzatackach ja mamv epredu pomerne hodne tvdrde tlumice takze ani moc nedrzi zadni sou zrale na ¨vymenu a co vy? ja ste natom????
- Reklama
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: stř bře 07, 2007 13:25
Ahoj.
Ja som dal na mojom najviac 150 km/h,tiez by to dalo aj viac,ale .... krídla nemam a po tom ako som pred dvoma tyždnami dostal defekt,tesne po tom čo som obehol auto v 130 km/h ,to už asi ani skušať nebudem Vela nechýbalo a kartón z mojej krabice by lietal vsade po okolí
Ja som dal na mojom najviac 150 km/h,tiez by to dalo aj viac,ale .... krídla nemam a po tom ako som pred dvoma tyždnami dostal defekt,tesne po tom čo som obehol auto v 130 km/h ,to už asi ani skušať nebudem Vela nechýbalo a kartón z mojej krabice by lietal vsade po okolí
Daewoo Tico , r.v. 1996
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: stř bře 07, 2007 13:25
Já jsem ze své nesii vyždímala na dálnici 160km/h a už to v ní nějak vrčelo, takže to bylo asi maximum. Co se týče stability tak teď už to je lepší ale taky mě to dost stálo. Před třemi týdny v servisu měnili tlumiče, pružiny a rozebrali brzdy. I když s bržděním myslím mají tato auta od začátku trochu problémy. Teď jen doufám když jsem ji takhle ,, uzdravila " že nějakou dobu bude klid a pofičí bez problému. Přeji všem hodně šťastných kilometrů.
no vzhledem k tomu jak říkáte že sedí nic moc a také to od něj nemuže nikdo očekávat tak nejvíc jsem jel a to nedopatřením 140 jelo by ještě něco víc ale jinak jezdím max 120 ono pre mne je duležitější se vrátit než bejt první a to tico i když pro mne super přesto vím že s bespečností se moc nekamarádi
tico
to mas pravdu ja taky ale nejezdim tak rychle jenom sem skousle kolik da ja sem jiak velice opatrny ridic vzdyt em pred par mesicy dodelal autoskolu anechtel bych teda prijit oridicak uz tak to je drahe ja jezdim predpisove jen kdyz skousim auticka tak to prepisknu jinak ne aco se tice sezeni tica tak na suchu sedi dobre vazne jen za mokra citim ze to nei pronej 100%
no já teda jezdím na spotřebu ale nedávno se mi stal takovej malér brzdím před křižovatkou je to v pořádku najednou se pedál propadl a zachránila to jen ruční brzda.Dojel jsem domu a zjistil že praskla trubka u zadního kola.Co mne ale šokovalo že nešel druhej okruh je to ale tak blbe udělané nádobka je šikmá že když uteče kapalina zadního okruhu je prázdnej i předek.
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: stř bře 07, 2007 13:25
Ta k si mal štastie,pretože niekde tu na fore bola fotka Tica,ktore nedobrzdilo a v 20km/h trafilo auto pred ním.Tá bezpečnosť fakt nic moc,ale ináč je to super autíčko,len rozmýšlam ho vymeniť za Espero,predsa mám priatelku a rodinu a riskovať ich životy ...
Ak sa podarí,tak si nechám aj Tico ,na "súkromné" jazdy a tuning
Ak sa podarí,tak si nechám aj Tico ,na "súkromné" jazdy a tuning
Daewoo Tico , r.v. 1996
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Nuž veru,mne sa preeeeeeeeeeesne toto iste stalo na Wartburgu ešte v lete 1989,v Tatrách,praskla predná dadička a nasledovalo dupnutie do prázdna a bol som šokovaný,že druhý okruh nič..aumirek píše:no já teda jezdím na spotřebu ale nedávno se mi stal takovej malér brzdím před křižovatkou je to v pořádku najednou se pedál propadl a zachránila to jen ruční brzda.Dojel jsem domu a zjistil že praskla trubka u zadního kola.Co mne ale šokovalo že nešel druhej okruh je to ale tak blbe udělané nádobka je šikmá že když uteče kapalina zadního okruhu je prázdnej i předek.
potom mi to vysvetľoval bývalý automobolivý pretekár a mautomechanik,že pri panickom dupnutí na brzdu "utečie " kvapalina a účinok sa minie,že skôr treba rozvážnejšie zošlipanuť ten pedaá,druhý raz po jeho prepadnutí k podlahe,ona brzda zaberie,tesne pri podlahe a je to nič moc,spravidla si treba dopomôcť ručnou,ale chytí. A skutočne keď sa mi ,neskôr,stal podobný malér na Š120,nespanikaril som,spomenel som si na radu toho známeho a brzda skutočnu,uplne na podlahe,ale preds chtila.Ale taká jazda je fakt možná len na núdzove dojdenie...
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
no bohužel u toho tica je problém že ta nádobka je dole šikmá a ta přepážka je vlastně v urovni brzdové pumpy tudíž bez kapaliny no a jak píšeš brzdit rozvážně ono to má háček v tom že tím pádem vlstně když to začne brzdit tak už vlastně stojím tím nárazem do přepážky.Mimocodem vyřešil jsem to tím že tu přepážku v nádobce jsem nastavil trochu výš.
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Pajo ja ti jen neco napisu k ty stabylite tim ze si das mekši tlumice tak to jen zhorsis bude se ti hodne naklanet a pri kazdem mensim hrbolku nebo dirce ti bude auto ustrelovat, u ty stabylity je to hodne dano rozvorem kol a tverdosti tlumicu, gumy + vaha auta, kdyz se kouknes co jezdej na reli za auta tak uvidis ze jsou tam auta i tvoji vahovy kategorie, na tvim miste ja bych tam dal tlumice koni stavitelny, nejaky tverdejsi pera a pri nejmensim 165 gumy a pak to bude sedet v podstate lip, dej tam gumy znacky royal a uvidis, se to neutrhne i kdyz za gumu das asi 2500 kč je to dost, ale jestli ti jde o to nedelat bruslare na mokry vozovce tak se to vyplati
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ahoj dik ti moc za vysvetleni jak pouzit tlumice a gumy usetril si mi aspon otazku kterou sem chtel co nejdriv zavest jake gumy na tico dik moc aurcite to zvazim stemi gumy ikdyz nevim jestli dam 2500 za kazdou gumu sem ejn studentik a je to ho moc oprava laku vyspraveni plisne garancka ale jak rikam moc dik moc si vazim tve odpovediSlavek píše:Pajo ja ti jen neco napisu k ty stabylite tim ze si das mekši tlumice tak to jen zhorsis bude se ti hodne naklanet a pri kazdem mensim hrbolku nebo dirce ti bude auto ustrelovat, u ty stabylity je to hodne dano rozvorem kol a tverdosti tlumicu, gumy + vaha auta, kdyz se kouknes co jezdej na reli za auta tak uvidis ze jsou tam auta i tvoji vahovy kategorie, na tvim miste ja bych tam dal tlumice koni stavitelny, nejaky tverdejsi pera a pri nejmensim 165 gumy a pak to bude sedet v podstate lip, dej tam gumy znacky royal a uvidis, se to neutrhne i kdyz za gumu das asi 2500 kč je to dost, ale jestli ti jde o to nedelat bruslare na mokry vozovce tak se to vyplati