Pracovný týždeň
Moderátor: Blue Lanos
Pracovný týždeň
No,
po prečítaní množstva príspevkov ako maznáte svojich miláčikov,
som si aj ja zobral minulý týždeň tri dni dovolenky (pondelok, utorok
a štvrtok - streda bol sviatok) a vrhnul som sa na moje auto.
Kto tu chodí tak vie že som ten typ ktorému slúži auto a nie ja autu.
Za ten týždeň necelý som porobil následujúce veci:
- vyčistenie od hrdze pravej strany auta (podbehy, prahy, spodky dverí, lem zadného blatníka, brzdové a palivové trubky a ostatné hrdzavé)
ich natretie základnou farbou, vygitovanie a prebrúsenie 2x), vnútorné blatníky a podbehy natreté čienym asfaltom BODY 930 a prahy a spodky
dverí strieknute základnou farbou, potom sprejom BODY proti oderu
kamienkov a nakoniec namiešanou farobou stireborná metalíza a lakom.
Odkaz pre esperákov : !!!Nepichajte šrobovákom do prahov, podbehou a
spodkou dvier !!!!!!!!!!! A potom na auto patrí kefa na umývanie a nie
drátená kefa do rozbrusovačky, lietajú potom veľké kusy.
- vymenenie brzdového valčeka v pravom zadnom kolese, vyčistenie
celého vnutorného ustrojenstva bubnovej brzdy pravého kolesa, nastriekanie brzdového bubna, odvzdušnenie. Človek by neveril aký
vymyslia kórejci samostav - šrob s matkou som naozaj nečakal,
- na vlnovec na výfuku som pre istotu pridal dve šrobovacie pásky
na hadice,
- vymenenie pákového mechanizmu stieračov za nový - pôvodne som
chcel tie púzdra medzi sebou iba vymeniž, aby sa každé drali na druhú
stranu, ale po ich ulomení už iba nový kus - 1600 SK !!!, nastriekanie na
striebornú metalízu ramená stieračov, nové stierače,
- oprava operadla šoférovej sedačky - roztrhnutý molitan na operadle
na tej bočnej výstuži - keďže som nezohnal nový, tak som starý podšil
kúskom koberca, molitan zlepil a zošil dokopy,
- prepol octan selector na 95 oktanov,
- opravil centrálne zamykanie zadných ľavých dverí - prelomený drát
v prechodke - husací krk - dverí,
- výmena sviečok starých, s ktorými som auto kedysi kúpil za nové NGK,
- vypustenie starej chladiacej kvapaliny, prečistenie systému nejakým
sajrajtom čom kúpil na benzínke a napustenie novej nemrznucej zmesy,
- výmena pískajúceho klinového remaňa kompresora klimatizície za nový,
- vyumývanie auta z vnútra, vytepovanie sedačiek a koberčekov,
premazanie všetkého, čo premazať išlo.
Kto sa bude čudovať prečo išlo zväčša o pravú stranu - ľavú stranu auta
som trochu ošetril hňeď po kúpe, a auto som mal naklonené na ľavú stranu. Už som musil s tým niečo robiťm pretože mi odpádavali kusy
nátery v zadnom podbehu a kvitlo to.
Celkovo som minul piksľu základnej farby, dve piksle tmelu BODY fine, pikslu náteru na sposok auta - body 930, 1 ks sprey základná farba +
plnič, 3 ks sprey strieborná metalíza (1 ks ostal), 2 ks bezfarebný lak (1
ks ostal), brzdový valček, pákový mechanizmus stieračov, nové strierače, 4 ks sviečky NGK, čistič chladiacich systémov, nemrznúca zmes
do chladičov, klinový remeň na kompresor a ostatné drobné veci - brúsny papier, riedidlá, drátené kefy do rozbrusovačky atď. CCA 5.000 SKK.
po prečítaní množstva príspevkov ako maznáte svojich miláčikov,
som si aj ja zobral minulý týždeň tri dni dovolenky (pondelok, utorok
a štvrtok - streda bol sviatok) a vrhnul som sa na moje auto.
Kto tu chodí tak vie že som ten typ ktorému slúži auto a nie ja autu.
Za ten týždeň necelý som porobil následujúce veci:
- vyčistenie od hrdze pravej strany auta (podbehy, prahy, spodky dverí, lem zadného blatníka, brzdové a palivové trubky a ostatné hrdzavé)
ich natretie základnou farbou, vygitovanie a prebrúsenie 2x), vnútorné blatníky a podbehy natreté čienym asfaltom BODY 930 a prahy a spodky
dverí strieknute základnou farbou, potom sprejom BODY proti oderu
kamienkov a nakoniec namiešanou farobou stireborná metalíza a lakom.
Odkaz pre esperákov : !!!Nepichajte šrobovákom do prahov, podbehou a
spodkou dvier !!!!!!!!!!! A potom na auto patrí kefa na umývanie a nie
drátená kefa do rozbrusovačky, lietajú potom veľké kusy.
- vymenenie brzdového valčeka v pravom zadnom kolese, vyčistenie
celého vnutorného ustrojenstva bubnovej brzdy pravého kolesa, nastriekanie brzdového bubna, odvzdušnenie. Človek by neveril aký
vymyslia kórejci samostav - šrob s matkou som naozaj nečakal,
- na vlnovec na výfuku som pre istotu pridal dve šrobovacie pásky
na hadice,
- vymenenie pákového mechanizmu stieračov za nový - pôvodne som
chcel tie púzdra medzi sebou iba vymeniž, aby sa každé drali na druhú
stranu, ale po ich ulomení už iba nový kus - 1600 SK !!!, nastriekanie na
striebornú metalízu ramená stieračov, nové stierače,
- oprava operadla šoférovej sedačky - roztrhnutý molitan na operadle
na tej bočnej výstuži - keďže som nezohnal nový, tak som starý podšil
kúskom koberca, molitan zlepil a zošil dokopy,
- prepol octan selector na 95 oktanov,
- opravil centrálne zamykanie zadných ľavých dverí - prelomený drát
v prechodke - husací krk - dverí,
- výmena sviečok starých, s ktorými som auto kedysi kúpil za nové NGK,
- vypustenie starej chladiacej kvapaliny, prečistenie systému nejakým
sajrajtom čom kúpil na benzínke a napustenie novej nemrznucej zmesy,
- výmena pískajúceho klinového remaňa kompresora klimatizície za nový,
- vyumývanie auta z vnútra, vytepovanie sedačiek a koberčekov,
premazanie všetkého, čo premazať išlo.
Kto sa bude čudovať prečo išlo zväčša o pravú stranu - ľavú stranu auta
som trochu ošetril hňeď po kúpe, a auto som mal naklonené na ľavú stranu. Už som musil s tým niečo robiťm pretože mi odpádavali kusy
nátery v zadnom podbehu a kvitlo to.
Celkovo som minul piksľu základnej farby, dve piksle tmelu BODY fine, pikslu náteru na sposok auta - body 930, 1 ks sprey základná farba +
plnič, 3 ks sprey strieborná metalíza (1 ks ostal), 2 ks bezfarebný lak (1
ks ostal), brzdový valček, pákový mechanizmus stieračov, nové strierače, 4 ks sviečky NGK, čistič chladiacich systémov, nemrznúca zmes
do chladičov, klinový remeň na kompresor a ostatné drobné veci - brúsny papier, riedidlá, drátené kefy do rozbrusovačky atď. CCA 5.000 SKK.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
- Reklama
Pekne tak sa treba starat o auticko, nevravim ze auto treba lestit ale raz za cas je dobre odstranit mensie ci vacsie chyby.
Nepekna je vsak cena za tie stierace, ja som to kupoval za necelych 1100Sk pred rokom.
A mimochodom ramienka stieracov by som dal radsej matnou ciernou, nie je to ktovieco ked cloveku lieta pred ocami nieco leskle svetle.
Nepekna je vsak cena za tie stierace, ja som to kupoval za necelych 1100Sk pred rokom.
A mimochodom ramienka stieracov by som dal radsej matnou ciernou, nie je to ktovieco ked cloveku lieta pred ocami nieco leskle svetle.
Re: Pracovný týždeň
Jak jsi vypustil tu starou kudystefan píše: - vypustenie starej chladiacej kvapaliny, prečistenie systému nejakým
sajrajtom čom kúpil na benzínke a napustenie novej nemrznucej zmesy,
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
No, krasne si sa o to auto postaral.
Len tak zo srandy, kde je ten octan selector na 95 oktanov? Nech si to mozem skontrolovat?
Len tak zo srandy, kde je ten octan selector na 95 oktanov? Nech si to mozem skontrolovat?
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Starú nemrznúcu som vypustil hadicou čo ide do kúrenia auta. Idú
tam 4 trubky, dve z klimy a dve z chladiaceho systému. Su tam
jednoduché navliaknuté hadice, stlačením kombinačkami povolíš
pásku a vytiahneš hadicu. Dostaneš sa tam zo spodu auta.
Octan selector je obmotaný izolačnou páskou pri diagnostickom konektore
riadiacej jednotky, treba zhodiť kryt RJ, vytiahnuť také dva plastové
klince na kryte a zložiť kryt, octan selector je primotaný izolačkou
ku káblom idúce k diagnostickému konektoru, trojžilový konektor,
treba spojiť dokopy čierny z bieločiernym vodičom.
Pákový mechanizmus stieračou stoji presne 1543,5 SKK.
tam 4 trubky, dve z klimy a dve z chladiaceho systému. Su tam
jednoduché navliaknuté hadice, stlačením kombinačkami povolíš
pásku a vytiahneš hadicu. Dostaneš sa tam zo spodu auta.
Octan selector je obmotaný izolačnou páskou pri diagnostickom konektore
riadiacej jednotky, treba zhodiť kryt RJ, vytiahnuť také dva plastové
klince na kryte a zložiť kryt, octan selector je primotaný izolačkou
ku káblom idúce k diagnostickému konektoru, trojžilový konektor,
treba spojiť dokopy čierny z bieločiernym vodičom.
Pákový mechanizmus stieračou stoji presne 1543,5 SKK.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Nemas nahodou foto toho octan selector
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Ešte som zabudol. Po skúsenosti hasiča a jeho zhoreného Esperka,
som skontroloval trubky ABS a plusový pól batérie. Na trubkách je vrstva
ochranného plastu, ale pre istotu som obizoloval ešte plusový pól
svorky akumulátora izolačnou páskou.
som skontroloval trubky ABS a plusový pól batérie. Na trubkách je vrstva
ochranného plastu, ale pre istotu som obizoloval ešte plusový pól
svorky akumulátora izolačnou páskou.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.