Mam Racer 1.5 94 rok. Předem podotýkám, že nejsem žádný kutil. Dokážu maximálně vyměnit kolo, žárovky a podařilo se mi opravit nějaký zádrhel v odemykacím mechanizmu (asi nějakým omylem)
Hodně mě trápí koroze. Řekl bych, že auto bude prohnilé spíše víc než míň , ale vadí především mi viditelné známky koroze a to především na zadních blatnících kolem kol a na přední části kufru.
Tak bych se chtěl zeptat, jak mám postupovat. Bylo by v mých silách nějak provizorně ty viditelná místa opravit? Mám zajet raději do normálního servisu nebo do specializovaného autoklempířství? Vyplatí se nechat v servisu opravovat postižená místa (broušení, nástřik atd.) nebo raději celý díl vyměnit? Jaké jsou (alespoň přibližně) cenové relace klempířských oprav?
Díky za každou radu.
Koroze ... poradte
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
koroze
Měl jsem stejnej problém, mám r.v. 89. Korozi kolem zadních lemů jsem řešil výměnou "zadních lemů" jeden stál cca 500Kč.Kupoval jsem i prahy -jeden cca za 750Kč.Nechal jsem to dělat u jednoho soukromého karosáře a komplet mě to vyčlo asi na 7000Kč (materiál, práce lak).Teď - je to asi měsíc jsem dával přední blatníky jeden za 720Kč plus 450Kč barva plus 250Kč práce.Všechny díly jsem kupoval na Opel Kadett vše je naprosto stejné.
Nazdar,
tak jak si pochodil s korozí?
Já tohle řešim trochu jinak, než vysolit 7000 , je lepší to oškrábat, namatlat odrezovačem, přetřít základovkou a přestříkat sprejem v barvě auta. Vyjde to tak na 500 a vydrží asi rok, pak se to musí zopakovat. Trvá to chvilku, samozřejmě podle toho, v jakym to je stádiu!!!
Já to takhle dělám furt a zatim je to v pohodě .
tak jak si pochodil s korozí?
Já tohle řešim trochu jinak, než vysolit 7000 , je lepší to oškrábat, namatlat odrezovačem, přetřít základovkou a přestříkat sprejem v barvě auta. Vyjde to tak na 500 a vydrží asi rok, pak se to musí zopakovat. Trvá to chvilku, samozřejmě podle toho, v jakym to je stádiu!!!
Já to takhle dělám furt a zatim je to v pohodě .