starter
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- congo
- Příspěvky: 105
- Registrován: ned led 01, 2006 22:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
starter
chlapi pomoc,
otocim klucom a v starteri len daco cvakne a nic sa dalej nedeje, poklepal som po startery a teraz to uz ani necvaka a
co ted? (ted si dame deli) ale nie co to moze byt a ako to mozem odstranit?
otocim klucom a v starteri len daco cvakne a nic sa dalej nedeje, poklepal som po startery a teraz to uz ani necvaka a
co ted? (ted si dame deli) ale nie co to moze byt a ako to mozem odstranit?
Nexia 1.5 16v, SONY CDX-GT 500, Jensen XS1693, Magnat Basstec 225
prekrocil som magicku hranicu 200.000 km
prekrocil som magicku hranicu 200.000 km
- Reklama
V prvé řadě bych zkontroloval propojení kostry s motorem a zárověň kontakty na baterii. Nejlépe demontovat, vše očistit. To samé na startéru. Pokud to nepomůže je chyba ve startéru.( vadná spínací cívka)
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
-
- Příspěvky: 315
- Registrován: úte říj 24, 2006 19:21
- Bydliště: Nové Zámky - SK
Ahojte ! Pred rokom som mal obdobný problém so štartérom len s tým rozdielom, že počas jazdy sa mi zasúval pastorek , čiže začalo štartovať. Po demontáži a premeraní štartéra som zistil , že je cievka v ťahu. Vymenil som cievku a bolo po probléme.
Miki
______________________________
Škoda 110 - červená
Daewoo Nexia GLE , 1,5 SOHC, 8V , 1996 - zlatá metalíza
______________________________
Škoda 110 - červená
Daewoo Nexia GLE , 1,5 SOHC, 8V , 1996 - zlatá metalíza
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Je potrebné premerať či tam ide elektrika a to kostra motora a či na tom hrubom kábli je stály prúd a na tom tenkom či dostávač prúd od spínačky.
Ak tam je všetko tak necvaká lebo nemá obvod cez uhlíky a vtedy netahá cievka plnou silou(len jedno vinutie tahá).To sa dá premerať tak ,že na ten druhý kontakt na spínači dáš skúšačku a druhý koniec skúšačky na kostru.To je ten kontakt kde ide kábel zo statora na spínač.a na 13 klúč.Nie ten čo je hlavný prívod od baterky,ale ten druhý vedla.
Ak sa ti skúša rozsvieti tak máš uhlíky alebo rotor poškodené.Rotor málokedy odíde ,ale uhlíky bežne
.
Ak tam je všetko tak necvaká lebo nemá obvod cez uhlíky a vtedy netahá cievka plnou silou(len jedno vinutie tahá).To sa dá premerať tak ,že na ten druhý kontakt na spínači dáš skúšačku a druhý koniec skúšačky na kostru.To je ten kontakt kde ide kábel zo statora na spínač.a na 13 klúč.Nie ten čo je hlavný prívod od baterky,ale ten druhý vedla.
Ak sa ti skúša rozsvieti tak máš uhlíky alebo rotor poškodené.Rotor málokedy odíde ,ale uhlíky bežne
.
Miki ti to dobre popisal, ja len ze na tom tenkom kabliku je stava iba ked akoze startujes (nestaci mat zapnute zapalovanie).dedo.miki píše:Je potrebné premerať či tam ide elektrika a to kostra motora a či na tom hrubom kábli je stály prúd a na tom tenkom či dostávač prúd od spínačky.
Ak tam je všetko tak necvaká lebo nemá obvod cez uhlíky a vtedy netahá cievka plnou silou(len jedno vinutie tahá).To sa dá premerať tak ,že na ten druhý kontakt na spínači dáš skúšačku a druhý koniec skúšačky na kostru.To je ten kontakt kde ide kábel zo statora na spínač.a na 13 klúč.Nie ten čo je hlavný prívod od baterky,ale ten druhý vedla.
Ak sa ti skúša rozsvieti tak máš uhlíky alebo rotor poškodené.Rotor málokedy odíde ,ale uhlíky bežne
.
Teraz som ta nepochopil (alebo predtym), ale pokial by zapol iba zapalovanie, tak na tom tenkom kabliku (+ cievky) by aj tak nic nenameral pokial neotoci kluc do polohy startu.dedo.miki píše:A ty máš štartovanie mimi spínacej skrinky ,že tak píšeš? Ja som nepísal ,že zo zapalovacieho okruhu, ale od spínačky a tam predsa štartuje Daewoo pokial ho niekto neprerobil.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Ved to je snád samozrejme.ferino28 píše:Teraz som ta nepochopil (alebo predtym), ale pokial by zapol iba zapalovanie, tak na tom tenkom kabliku (+ cievky) by aj tak nic nenameral pokial neotoci kluc do polohy startu.dedo.miki píše:A ty máš štartovanie mimi spínacej skrinky ,že tak píšeš? Ja som nepísal ,že zo zapalovacieho okruhu, ale od spínačky a tam predsa štartuje Daewoo pokial ho niekto neprerobil.
A naj je to robit tak, ze auto das na hever a niekto ti bude zapinat klucik (ty budes pod autom merat) a samo, ze zabrzdis zaradenim jednotky Takze ked lezies pod auto tak pozor na to!!! Mna raz takto vycvicil moj synferino28 píše:Miki ti to dobre popisal, ja len ze na tom tenkom kabliku je stava iba ked akoze startujes (nestaci mat zapnute zapalovanie).dedo.miki píše:Je potrebné premerať či tam ide elektrika a to kostra motora a či na tom hrubom kábli je stály prúd a na tom tenkom či dostávač prúd od spínačky.
Ak tam je všetko tak necvaká lebo nemá obvod cez uhlíky a vtedy netahá cievka plnou silou(len jedno vinutie tahá).To sa dá premerať tak ,že na ten druhý kontakt na spínači dáš skúšačku a druhý koniec skúšačky na kostru.To je ten kontakt kde ide kábel zo statora na spínač.a na 13 klúč.Nie ten čo je hlavný prívod od baterky,ale ten druhý vedla.
Ak sa ti skúša rozsvieti tak máš uhlíky alebo rotor poškodené.Rotor málokedy odíde ,ale uhlíky bežne
.