První Nexia s motorem 2,5 V6
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
První Nexia s motorem 2,5 V6
Kolegové, tak tento rok je plný rekordů. Já postavil pravděpodobně první Nexii s 2.0 16V turbo a kolega SANDo postavil pravděpodobně první Nexii s motorem 2,5 V6. Tady máte nějaké fotky, převzaté z Polského Nexia Clubu:
Osobně tedy moc nerozumím těm bubnovým brzdám na zadní nápravě a troufám si říci, že bude mít obrovské problémy s celkovým vyvážením auta, protože ta V6 je těžká jako kráva.
Pár technických info pro neznalé: motor má výkon kolem 170 koní, krouťák asi 227 Nm. Ideální by bylo, podle mě, to předělat na biturbo
Osobně tedy moc nerozumím těm bubnovým brzdám na zadní nápravě a troufám si říci, že bude mít obrovské problémy s celkovým vyvážením auta, protože ta V6 je těžká jako kráva.
Pár technických info pro neznalé: motor má výkon kolem 170 koní, krouťák asi 227 Nm. Ideální by bylo, podle mě, to předělat na biturbo
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Reklama
Hey there
A few things are different
My engine doesn't have 174 HP
It has more than 200 Why?
1. 3.0 Inlet cams
2. Custom exhaust
3. 3.0 intake
4. Bigger injectors ( stock manage only to +/- 200hp )
5. Bigger fuel distributor ( 4 bar, stock also mnages only until 200hp +/- )
In general; ONLY after changing the exhaust tha car had 192 HP
In most of other 2.5 inlet cams from 3.0 give at least 10hp, and the intake also something like this So....
Greets!
PS Biturbo? Sure, but not now ( not enough cash ;p )
PS2. Oh yeah, and the car drives really normally ( about the weight ). There is normal understeering, just like by 2.0 8v
A few things are different
My engine doesn't have 174 HP
It has more than 200 Why?
1. 3.0 Inlet cams
2. Custom exhaust
3. 3.0 intake
4. Bigger injectors ( stock manage only to +/- 200hp )
5. Bigger fuel distributor ( 4 bar, stock also mnages only until 200hp +/- )
In general; ONLY after changing the exhaust tha car had 192 HP
In most of other 2.5 inlet cams from 3.0 give at least 10hp, and the intake also something like this So....
Greets!
PS Biturbo? Sure, but not now ( not enough cash ;p )
PS2. Oh yeah, and the car drives really normally ( about the weight ). There is normal understeering, just like by 2.0 8v
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..heheeee....
neni spatneee...
ale ja som to mal nakreslene nie z priecne ulozenym motorom..ale z pozdllzne..
..
..a navyse "ak vyjde ta TOTALka" u nas f robote na dvore..
..taq to moje bude mat srdecko z koncernu VW..
neni spatneee...
ale ja som to mal nakreslene nie z priecne ulozenym motorom..ale z pozdllzne..
..
..a navyse "ak vyjde ta TOTALka" u nas f robote na dvore..
..taq to moje bude mat srdecko z koncernu VW..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Chassis is stock.
This engine was first in Henry's Kadett:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... sc&start=0
There is a B25XE engine (C25XE made for Saab) with some parts needed to put this engine in to the Nexia (e.g. Opel Omega's 3.0 V6 Intake with dual throttle valve).
=====================
Karoseria jest seryjna.
Ten silnik był najpierw w Kadecie Henry'ego:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... sc&start=0
Ten silnik to B25XE (C25XE wykonane dla Saaba) z kilkoma częściami potrzebnymi do założenia silnika w Nexi (np. układ dolotowy z Opla Omegi 3.0 V6 z podwójną przepustnicą).
This engine was first in Henry's Kadett:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... sc&start=0
There is a B25XE engine (C25XE made for Saab) with some parts needed to put this engine in to the Nexia (e.g. Opel Omega's 3.0 V6 Intake with dual throttle valve).
=====================
Karoseria jest seryjna.
Ten silnik był najpierw w Kadecie Henry'ego:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... sc&start=0
Ten silnik to B25XE (C25XE wykonane dla Saaba) z kilkoma częściami potrzebnymi do założenia silnika w Nexi (np. układ dolotowy z Opla Omegi 3.0 V6 z podwójną przepustnicą).
-= 2 FAST 2 RUST =-
'87 Ford Mustang GT Convertible V8 5.0 EFI H.O. A/C
'96 Daewoo Nexia 3D HB GTX 1.6 16V ABS AIR BAG A/C
'87 Ford Mustang GT Convertible V8 5.0 EFI H.O. A/C
'96 Daewoo Nexia 3D HB GTX 1.6 16V ABS AIR BAG A/C