Syčanie po vypnutý motora

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
ceysy
Příspěvky: 141
Registrován: ned kvě 27, 2007 15:47

Syčanie po vypnutý motora

Příspěvek od ceysy »

Ahoj. Objavil sa mi tento problém. Po vypnutý motora počujem z pravej strany ( v miestach odkladacej skrinky ) také zasyčanie cca 1-2 sekundy.
čo by to mohlo byť? Môže to byť žeby nasával falošný vzduch? Lebo je v motorovom priestore ešte ešte nejaký kryt ( neviem čo to je_ ) asi nejakého filtra na spolujazdcovej strane, z ktorého ide hadica priamo do sánia vzduchu. Tento kryt je menší ako hlavný filter.
Ďakujem za rady. :lol: :lol:
Reklama
 

Uživatelský avatar
blackjohn
Příspěvky: 559
Registrován: čtv čer 08, 2006 11:29
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od blackjohn »

To bude asi rezonátor(taková černá plastová "kapka" nad pravým tlumičem). Ale pochybuju, že by to zasyčelo odsud, má to připojení jen k nasávání.
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Nevím jestli je to u Espera, ale u Nubiry je u filtru vzduchu taková černá krabice a do ní vedou 2 tenké hadičky a ta krabice je zásobník podtlaku pro ovládání přepínače klapek topení - větrání. může tam být nějaká zpuchřelá hadička a pak se podtlak po vypnutí motoru ztrácí a syčí :?: :?:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

A co klima? Nebezala nahodou az do vypnutia motora? Ak ano, tak to na 99% bude klima.
ceysy
Příspěvky: 141
Registrován: ned kvě 27, 2007 15:47

Příspěvek od ceysy »

Nie. vsetko je vypnute
Uživatelský avatar
Hardy
Příspěvky: 146
Registrován: sob lis 25, 2006 17:57
Bydliště: Bratislava SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hardy »

Odkedy mam šišku tiež mi to sičí jak haddd.......... :D
1.5/16V modrá metalíza 14" Elektrony Borbet, sanie Kingdragon, JVC radio with USB,Xplod Sony repro atd
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

podtlak pro ovladani smeruvaci klapky vzduchu, po vypnuti a po tom co ti to zasyci tak by ti nemela prepinat klapka, kdyz zmenis polohu a nic se nestane tak je to 100% ono.
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ceysy
Příspěvky: 141
Registrován: ned kvě 27, 2007 15:47

Příspěvek od ceysy »

Aj ja si myslím že je to syčanie z podtlaku na nadstavovanie klapiek. A výmena hadičiek by pomohla? je to ťažká oprava? A kedy som to nechal tak stalo by sa niečo napr. motoru?
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

ceysy píše:Aj ja si myslím že je to syčanie z podtlaku na nadstavovanie klapiek. A výmena hadičiek by pomohla? je to ťažká oprava? A kedy som to nechal tak stalo by sa niečo napr. motoru?
Jestli má Espero podtlakově ovládanou klapku přepínání topení, poznáš lehce, když otočíš za běhu motoru tím kolečkem na okna a pak třeba na nohy je slyšet slabé zasyčení, jak se pouští podtlak do pístku klapky. Stejně tak i po vypnutí motoru by to mělo být slyšet zřetelněji. Právě zásobník podtlaku ti klapku přestaví i po vypnutí motoru. pokud je tam nějaká hadička zpuchřelá podtlak se ti ztratí (to je to syčení) a např. pokud po 5 minutách od vypnutí motoru a otočíš voličem nastavení vzduchu a nic neuslyšíš, je podtalk v háji a hledej tam. Motoru se asi nic nestane, ale přisává falešnej vzduch má chudší směs, ale tak tenké hadičky nemohou řídící jednotku tak zblbnout, aby se něco stalo. Mohlo by to malinko škubat při šolýchání plynu, nebo chcípat při volnoběhu.Každopádně je lepší to opravit 8)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
blackjohn
Příspěvky: 559
Registrován: čtv čer 08, 2006 11:29
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od blackjohn »

Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
ceysy
Příspěvky: 141
Registrován: ned kvě 27, 2007 15:47

Příspěvek od ceysy »

Super. ďakujem za rady. idem na to!
ceysy
Příspěvky: 141
Registrován: ned kvě 27, 2007 15:47

Příspěvek od ceysy »

Ahoj, tak dnes som to pozeral. podtlakové hadice na otáčanie klapiek kúrena sú dobré. Dokonca držia podtlak až do druhého dňa. Tak že to je v poriadku. odtiaľ nenasáva falošný vzduch. tak že stále neviem čo to syčí. Teraz sa to syčanie ozýva iba niekedy. Tak že môj problém stále pokračuje.
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

jeste me napada ze podobny zvuk vydava kdyz zapnes vnitrni cirkulaci vzduchu, ale zasyci to tak asi na 1 az 2 vteriny
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“