První Nexia s motorem 2,5 V6

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

První Nexia s motorem 2,5 V6

Příspěvek od Ivan »

Kolegové, tak tento rok je plný rekordů. Já postavil pravděpodobně první Nexii s 2.0 16V turbo a kolega SANDo postavil pravděpodobně první Nexii s motorem 2,5 V6. Tady máte nějaké fotky, převzaté z Polského Nexia Clubu:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Osobně tedy moc nerozumím těm bubnovým brzdám na zadní nápravě a troufám si říci, že bude mít obrovské problémy s celkovým vyvážením auta, protože ta V6 je těžká jako kráva.
Pár technických info pro neznalé: motor má výkon kolem 170 koní, krouťák asi 227 Nm. Ideální by bylo, podle mě, to předělat na biturbo :-)

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Reklama
 

Uživatelský avatar
SANDo
Příspěvky: 44
Registrován: sob bře 05, 2005 16:48
Bydliště: Poland
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SANDo »

Hey there ;-)
A few things are different :-)
My engine doesn't have 174 HP 8)
It has more than 200 ;) Why?
1. 3.0 Inlet cams
2. Custom exhaust
3. 3.0 intake
4. Bigger injectors ( stock manage only to +/- 200hp )
5. Bigger fuel distributor ( 4 bar, stock also mnages only until 200hp +/- )
In general; ONLY after changing the exhaust tha car had 192 HP :twisted:
In most of other 2.5 inlet cams from 3.0 give at least 10hp, and the intake also something like this ;) So.... ;)
Greets!

PS Biturbo? Sure, but not now ( not enough cash ;p ) ;)
PS2. Oh yeah, and the car drives really normally ( about the weight ). There is normal understeering, just like by 2.0 8v ;-)
Obrázek
:twisted: Lady In Red V6 Edition :twisted:
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Tak ta strojovna je fakt paráda je to delo gratuluju k uspěchu :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

Very nice Porschekiller... :lol: :lol: :lol: Simply devil... ;)
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

What about your chassis, SANDo? It is original?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Tak tu sa splnil sen pre JRD McLAREN. Myslim ze mal podobny zamer, aj ked to chcel dotiahnut na 4x4.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..heheeee....
neni spatneee...
ale ja som to mal nakreslene nie z priecne ulozenym motorom..ale z pozdllzne..
..

..a navyse "ak vyjde ta TOTALka" u nas f robote na dvore..
..taq to moje bude mat srdecko z koncernu VW..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

JRD McLAREN píše:..heheeee....
neni spatneee...
ale ja som to mal nakreslene nie z priecne ulozenym motorom..ale z pozdllzne..
..

..a navyse "ak vyjde ta TOTALka" u nas f robote na dvore..
..taq to moje bude mat srdecko z koncernu VW..
Ale to asi nebude legalne. Alebo da sa aj to?
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..to neřeš..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

JRD McLAREN píše:..to neřeš..
OK
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

JRD McLAREN píše:..to neřeš..
:lol:

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

sim
Příspěvky: 2
Registrován: ned kvě 01, 2005 01:46
Bydliště: Poznań, PL
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sim »

Chassis is stock.

This engine was first in Henry's Kadett:

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... sc&start=0

There is a B25XE engine (C25XE made for Saab) with some parts needed to put this engine in to the Nexia (e.g. Opel Omega's 3.0 V6 Intake with dual throttle valve).

=====================

Karoseria jest seryjna.

Ten silnik był najpierw w Kadecie Henry'ego:

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... sc&start=0

Ten silnik to B25XE (C25XE wykonane dla Saaba) z kilkoma częściami potrzebnymi do założenia silnika w Nexi (np. układ dolotowy z Opla Omegi 3.0 V6 z podwójną przepustnicą).
-= 2 FAST 2 RUST =-
'87 Ford Mustang GT Convertible V8 5.0 EFI H.O. A/C
'96 Daewoo Nexia 3D HB GTX 1.6 16V ABS AIR BAG A/C
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Chlapi to neuveritelné čo my tu robíme von tam narval SAABácký motor sú to frejeri ale chvála bohu že s výkonom nemajú na Ivka tolko koníkou zatial v ich autíčkách není teda dúfam že neprekvapia :lol: :lol: :lol:

To Sando a SIM - ObrázekObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Cudro
Příspěvky: 326
Registrován: úte led 10, 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Cudro »

Som zvedavy co na to povie ten podvozok. Jazdit s tak silnym motorom na seriovom podvozku z Nexie a s tymi bubnovymi brzdami vzadu je sialenstvo. Ked ten motor poriadne zaberie, musi mu utrhnut poloosi.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Hosi poklona -i javascript:emoticon('-i')
javascript:emoticon('-i')
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“