Mám Daewoo nubira r.v. 1998, zřejmě původně dovezenou z itálie s BRC plynem. Najeto už má 180 tisíc, ale jednou už se měnil motor. Asi po roce fungování na "nový" motor (pochopitelně to bylo z bouračky) se objevil zajímavý problém. Motor táhne úplně v pohodě, ale kolem 3000 otáček (někdy na 2800, někdy až na 3100) hrozně ztratí výkon, auto přestane akcelerovat a řpi jízdě do kopce nebo hodně naložený to dokonce začne cukat.
Musí se dorvat plyn až na podlahu a když se dostanu na 3200 otáček, jede to zase úplně normálně. Tím plynem na podlaze se mi pochopitelně dost snížil dojezd na plnou nádrž, dřív jsem jezdil vždycky přes 600, teď tak kolem 500km. V servise měnili filtr, membránu a dělá to pořád. Nabízí mi výměnu ještě něčeho, ale to stojí 6000, tak hodně váhám, jestli jo, nebo ne. Na benzín jede auto úplně normálně a kvalitou plynu to taky není, projel jsem už minimálně 4 plné nádrže, které jsem vycucnul úplně do sucha a pak znova natankoval. Když je auto studené, problém se projevuje míň.
Nesetkal se s tímhle problémem někdo?
Pokles výkonu při LPG kolem 3000 otáček
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon črc 16, 2007 15:07
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Nazdárek no tak že som sa s tím setkal a nie raz a vlastne by som potreboval vedieť či tam máš sekvenčné (smart) alebo elektronik no a potom keď že tam náhodou máš ten elektronik tak neváhaj a daj ho vimneniť my to tu robýme bežne to je v tom že BRC staršej výroby má velké muchy a dalej sa strašne složito nastavuje no a sekvenc na ten sa zasa ťažko sháňa softvér na nastavenie u toho tvojho keď že sa ti menili membrány môže byť chyba v nastaveniu ale já osobne v tom to prípade radím výmenu
no to je zvlastni problem.zkusili jste treba svicky?a jinak snad existuje nejaka diagnostika toho plynu tim na nic neprisli?nubira ma promenne sani a to se kolem 3000 ot preklapi tak jestli jeste nemuze byt problem nekde v podtlaku.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon črc 16, 2007 15:07
- Kontaktovat uživatele:
SMART
Právě že používám SMART, v servisu mi nabízeli, že ho vymění, ale že se tím závada odstraní MOŽNÁ, ne určitě. A SMART stojí kolem 6 tisíc kč, což se mi za MOŽNÁ řešení zdá trochu moc.
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Vieš ja som smarta videl najprv na obrázku a potom u Hanzyho ale už som sa informoval ale softvér nanastavenie smarta sa proste nedá zohnať možno ješte v Taliansku ale to nie je bohvie čo no a sekvenc nastavovať bez diagnostiky je nič moc takže neviem no proste ako som už písal viem že to znie blbo ale to je riziko dovezených áut tam dosť často hrozí výmena my s tým máme vela skúseností a dosť vela práve BRC systémou končia v šrote je to blbé ale súčiastková základna na to nie je žádná sláva asi som ťa nepotešil ale toto sú len skúsenosti aká s tým máme my ale počul som že dakde sa BRC montuje tak že jedine tam by Ti mohli pomôcť