pomoc...pri radeni problem
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
pomoc...pri radeni problem
caute idem kupit nexiu ma 164 je to GLX vybava (neviete ci ma klimu ? ) a jak som si skusal zajazdit setko ok ale pri zaradeni 3ky mi to akoby tak skrtli trosku kolieska v prevodovke akoby som nemal dobre vymcknutu spojku ale mam a take slabe aj v ruke citim ked tu 3 ku zaradim vybraciu...znamy co siel somnou povedal ze tam jak su tie spomalove koliesok pri radeni je pri 3ke uz vydrate...poradte co s tim je alebo kolko ma moze stat oprava....
- Reklama
Re: pomoc...pri radeni problem
Radil si pomaly (normalne) alebo sportovo?newnexia píše:caute idem kupit nexiu ma 164 je to GLX vybava (neviete ci ma klimu ? ) a jak som si skusal zajazdit setko ok ale pri zaradeni 3ky mi to akoby tak skrtli trosku kolieska v prevodovke akoby som nemal dobre vymcknutu spojku ale mam a take slabe aj v ruke citim ked tu 3 ku zaradim vybraciu...znamy co siel somnou povedal ze tam jak su tie spomalove koliesok pri radeni je pri 3ke uz vydrate...poradte co s tim je alebo kolko ma moze stat oprava....
No ak ti zabera az hore (asi viac ako je normalne) tak to svedci pravdepodobne o tom ze spojka este nebola menena a coskoro na to pride cas. Ved je to tiez len oblozenie a niekedy dostava fakt zabrat. Este to mozes oddialit (tu vymenu) tak, ze ako trci to spojkove tiahlo (ked otvoris kufor tak na pravej strane, ako je prev.) spolu so spojkovym valcom tak sa tam da tym srobom ciastocne nastavit ta spojka. Problem je taky, ze to casto nejde povolit a utoci sa to a potom to treba nejak opravit (nieco navarit).
[quote="newnexia"]no ved uvidim ako to poriesim a prosim ta... je to glx je tam aj klima?? nad radiom tam bol len regulacia teploty teda modro cervene kolecko na teplotu potom nastavenie fukania a potom ventilator 1 Ak mas pod tymi ovladacmi dva vypinace (jeden by mal byt na klimu a ten druhy je na vnutornu cirkulaciu vzduchu), alebo ked otvoris kufor tak je to viditelne (skor to bije do oci).
tak pokud jdou obě tlačítka zmáčknout, tak klimu máš... nastavíš jednoduše dle pocitů..)) jinak k té trojce... měl jsem ten samý problém na škodovke, když jsem zhruba při 60, 65 km/h a výš chtěl zařadit trojku, šla přes zuby..a šla dobře jen z meziplynem.. pak jsem zjistil, že mám v převodovce 4 litry oleje místo 2,5 ..tak jsem odpustil a je to mnohem lepší, už si škrtne jen tak v 85 km/h... každopádně to naznačuje, že synchron na trojce už je načatý, poněvadž kužel, na který najíždí ozubené kolo už je odřený a tím tuplem se tak dokonale nazpomalí - v mém případě navíc nezpomalil díky velkému množství oleje, kdy jsem tten kužel celý ještě nechtěně mazal... spojkou to zřejně nebue, pokud ti jde bezproblémlů řadit jednička, dvojka, resp. ostatní kvalty...
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Ale ked kolega pisal, ze mu spojka zabera az hore to vatssinou znamena opotrebovanu spojku a tiez co viem tak asi uz viac ludi ju menilo (aj ja) v pribehu naj. 130-170.000 km. Ved nic nieje vecne. A o tom ze by niekomu odisli synchrony na Nexii som este nepocul a na tej 3-ke ani nemaju preco. Mam naj. cca 200.000 km a vsetko ide hladko (avsak 4. st. troska susti pri jazde ale to pocujem len ja pretoze to auto dobre poznam), ale nechcem tvrdit ze to tak musi byt.Marra píše:tak pokud jdou obě tlačítka zmáčknout, tak klimu máš... nastavíš jednoduše dle pocitů..)) jinak k té trojce... měl jsem ten samý problém na škodovke, když jsem zhruba při 60, 65 km/h a výš chtěl zařadit trojku, šla přes zuby..a šla dobře jen z meziplynem.. pak jsem zjistil, že mám v převodovce 4 litry oleje místo 2,5 ..tak jsem odpustil a je to mnohem lepší, už si škrtne jen tak v 85 km/h... každopádně to naznačuje, že synchron na trojce už je načatý, poněvadž kužel, na který najíždí ozubené kolo už je odřený a tím tuplem se tak dokonale nazpomalí - v mém případě navíc nezpomalil díky velkému množství oleje, kdy jsem tten kužel celý ještě nechtěně mazal... spojkou to zřejně nebue, pokud ti jde bezproblémlů řadit jednička, dvojka, resp. ostatní kvalty...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no ..ja to vidim tak...
ze po 10tich rokoch treba vymenit olej v prevodovke..
aj ked "by to mala byt VECNA NAPLN"..
..
mne tiez idu tazsie hadzat kvalty..
a v zime je to hruza..a je to olejom..
no a ci tam je klima..taq aj ked je to GLX..klima tam byt nemusi..
..ale asi bude..
.treba otvorit kapotu, a kuknut sa, ci je pri baterke taky "hlinikovy hrnec"..
..
(pre zaujemcov, dodam popis aj v technickej slovesnosti..)
ze po 10tich rokoch treba vymenit olej v prevodovke..
aj ked "by to mala byt VECNA NAPLN"..
..
mne tiez idu tazsie hadzat kvalty..
a v zime je to hruza..a je to olejom..
no a ci tam je klima..taq aj ked je to GLX..klima tam byt nemusi..
..ale asi bude..
.treba otvorit kapotu, a kuknut sa, ci je pri baterke taky "hlinikovy hrnec"..
..
(pre zaujemcov, dodam popis aj v technickej slovesnosti..)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov