pomoc...pri radeni problem

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
newnexia
Příspěvky: 99
Registrován: úte srp 07, 2007 23:11

pomoc...pri radeni problem

Příspěvek od newnexia »

caute idem kupit nexiu ma 164 je to GLX vybava (neviete ci ma klimu ? ) a jak som si skusal zajazdit setko ok ale pri zaradeni 3ky mi to akoby tak skrtli trosku kolieska v prevodovke akoby som nemal dobre vymcknutu spojku ale mam a take slabe aj v ruke citim ked tu 3 ku zaradim vybraciu...znamy co siel somnou povedal ze tam jak su tie spomalove koliesok pri radeni je pri 3ke uz vydrate...poradte co s tim je alebo kolko ma moze stat oprava....
Reklama
 

ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Re: pomoc...pri radeni problem

Příspěvek od ferino28 »

newnexia píše:caute idem kupit nexiu ma 164 je to GLX vybava (neviete ci ma klimu ? ) a jak som si skusal zajazdit setko ok ale pri zaradeni 3ky mi to akoby tak skrtli trosku kolieska v prevodovke akoby som nemal dobre vymcknutu spojku ale mam a take slabe aj v ruke citim ked tu 3 ku zaradim vybraciu...znamy co siel somnou povedal ze tam jak su tie spomalove koliesok pri radeni je pri 3ke uz vydrate...poradte co s tim je alebo kolko ma moze stat oprava....
Radil si pomaly (normalne) alebo sportovo?
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Tie synchrony to asi nebudu (malooo pravdepodobne na 3. stupni a este som nepocul o niekom komu by sa vysypala) Riadiaca paka ti nelieta v ruke, neni vylagrovana? Inac to naznacuje na spojku. Zameraj sa na nu ci je dobre nastavena (no skor ju treba vymenit)
Uživatelský avatar
newnexia
Příspěvky: 99
Registrován: úte srp 07, 2007 23:11

Příspěvek od newnexia »

paka nelieta v ruke a radil som normalne uplne...ved somju mal v rukach prvy krat..spojka zabera viacmenej vyssie
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

No ak ti zabera az hore (asi viac ako je normalne) tak to svedci pravdepodobne o tom ze spojka este nebola menena a coskoro na to pride cas. Ved je to tiez len oblozenie a niekedy dostava fakt zabrat. Este to mozes oddialit (tu vymenu) tak, ze ako trci to spojkove tiahlo (ked otvoris kufor tak na pravej strane, ako je prev.) spolu so spojkovym valcom tak sa tam da tym srobom ciastocne nastavit ta spojka. Problem je taky, ze to casto nejde povolit a utoci sa to a potom to treba nejak opravit (nieco navarit).
Uživatelský avatar
newnexia
Příspěvky: 99
Registrován: úte srp 07, 2007 23:11

Příspěvek od newnexia »

no ved uvidim ako to poriesim a prosim ta... je to glx je tam aj klima?? nad radiom tam bol len regulacia teploty teda modro cervene kolecko na teplotu potom nastavenie fukania a potom ventilator 1 2 3 4 polohy to asi neni klima co (
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

[quote="newnexia"]no ved uvidim ako to poriesim a prosim ta... je to glx je tam aj klima?? nad radiom tam bol len regulacia teploty teda modro cervene kolecko na teplotu potom nastavenie fukania a potom ventilator 1 Ak mas pod tymi ovladacmi dva vypinace (jeden by mal byt na klimu a ten druhy je na vnutornu cirkulaciu vzduchu), alebo ked otvoris kufor tak je to viditelne (skor to bije do oci).
Uživatelský avatar
newnexia
Příspěvky: 99
Registrován: úte srp 07, 2007 23:11

Příspěvek od newnexia »

su tam nejake dve tlacitka len si neviem spomenut co je na nich...su nad tymi kolečkami na regulaciu
Uživatelský avatar
newnexia
Příspěvky: 99
Registrován: úte srp 07, 2007 23:11

Příspěvek od newnexia »

sice neviem ako su oznacene tie dve tlacitka ale dajme tomu ze to je clima ...ako si regulujem teplotu tej zimy v aute??? cim?
Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

tak pokud jdou obě tlačítka zmáčknout, tak klimu máš... nastavíš jednoduše dle pocitů..:))) jinak k té trojce... měl jsem ten samý problém na škodovke, když jsem zhruba při 60, 65 km/h a výš chtěl zařadit trojku, šla přes zuby..a šla dobře jen z meziplynem.. pak jsem zjistil, že mám v převodovce 4 litry oleje místo 2,5 ..tak jsem odpustil a je to mnohem lepší, už si škrtne jen tak v 85 km/h... každopádně to naznačuje, že synchron na trojce už je načatý, poněvadž kužel, na který najíždí ozubené kolo už je odřený a tím tuplem se tak dokonale nazpomalí - v mém případě navíc nezpomalil díky velkému množství oleje, kdy jsem tten kužel celý ještě nechtěně mazal... spojkou to zřejně nebue, pokud ti jde bezproblémlů řadit jednička, dvojka, resp. ostatní kvalty...
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Marra píše:tak pokud jdou obě tlačítka zmáčknout, tak klimu máš... nastavíš jednoduše dle pocitů..:))) jinak k té trojce... měl jsem ten samý problém na škodovke, když jsem zhruba při 60, 65 km/h a výš chtěl zařadit trojku, šla přes zuby..a šla dobře jen z meziplynem.. pak jsem zjistil, že mám v převodovce 4 litry oleje místo 2,5 ..tak jsem odpustil a je to mnohem lepší, už si škrtne jen tak v 85 km/h... každopádně to naznačuje, že synchron na trojce už je načatý, poněvadž kužel, na který najíždí ozubené kolo už je odřený a tím tuplem se tak dokonale nazpomalí - v mém případě navíc nezpomalil díky velkému množství oleje, kdy jsem tten kužel celý ještě nechtěně mazal... spojkou to zřejně nebue, pokud ti jde bezproblémlů řadit jednička, dvojka, resp. ostatní kvalty...
Ale ked kolega pisal, ze mu spojka zabera az hore to vatssinou znamena opotrebovanu spojku a tiez co viem tak asi uz viac ludi ju menilo (aj ja) v pribehu naj. 130-170.000 km. Ved nic nieje vecne. A o tom ze by niekomu odisli synchrony na Nexii som este nepocul a na tej 3-ke ani nemaju preco. Mam naj. cca 200.000 km a vsetko ide hladko (avsak 4. st. troska susti pri jazde ale to pocujem len ja pretoze to auto dobre poznam), ale nechcem tvrdit ze to tak musi byt.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no ..ja to vidim tak...
ze po 10tich rokoch treba vymenit olej v prevodovke..
aj ked "by to mala byt VECNA NAPLN"..
..
mne tiez idu tazsie hadzat kvalty..
a v zime je to hruza..a je to olejom..
no a ci tam je klima..taq aj ked je to GLX..klima tam byt nemusi..
..ale asi bude..
.treba otvorit kapotu, a kuknut sa, ci je pri baterke taky "hlinikovy hrnec"..
..
(pre zaujemcov, dodam popis aj v technickej slovesnosti..)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

tak jistě, nemusí to být pravda, jen říkám zkušenost... měl jsem taktéž totálně zavdušněnou spojku, kdy šla jednička při stání řadit hůř, ale trojka, čtverka vždy ok... mohlo taky dojít k únik oleje, nebo výměně za nevhodný atd...
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Uživatelský avatar
newnexia
Příspěvky: 99
Registrován: úte srp 07, 2007 23:11

Příspěvek od newnexia »

dobre ludia...tak teraz mi prosim poradte ked tu nexiu budem mat ma 164 tisic najazdene neviem co je meneene..ta trojka mi trosku napicu skripe..na co setko sa mam zamerat...myslim vymenit skontrolovat atd....nevyznam sa moc v motoroch takze pls piste pre kktou :) s prepacenim diki kolegovci
Uživatelský avatar
ice.cube
Příspěvky: 188
Registrován: sob čer 02, 2007 15:18
Bydliště: Veľká Lehota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ice.cube »

ja som mal problémm so spiatočkou al enakoniec som zistil že sa mi odšroubováva tá koncovka na novej hlavici na páke. Ale jaké nervy som mal keď som mnemohol vycúvať z miesta v práci... :lol: :lol: :lol: :lol:
NEXIA, tmavomodrá metalíza, fólie, PREDANÉ !!!
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“