Lakování palubovky
Moderátor: Blue Lanos
Lakování palubovky
Mám takovej jeden dotaz...U Matizka se mi začala loupat černá barva na palubce a chci to nastříkat...Jde to nějak??Mám pocit, že když to vemu jen sprayem, tak se to za chvíli oloupe...Diky za rady
Naposledy upravil(a) Robert dne pon říj 04, 2004 09:00, celkem upraveno 2 x.
- Reklama
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
A ta černá barva to je co zač?
Na Tvém místě bych zainvestoval do flokování...
Na Tvém místě bych zainvestoval do flokování...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lakování palubovky
Že se loupe černá barva je nanejvýš divné, protože ten černý plast není lakovaný, ale je černý durch. Pokud chceš lakovat sám, tak napřed primer pro plasty, pak plnič a pak lak. Na to může ještě přijít čirý lak. Jestli to stříkneš jen sprejem dříve či později se to bude loupat. Já jsem si to nechal dělat u lakýry a vzal se za všechno 1500 Kč. Lakoval černý plast okolo přístrojovky, popelník, kroužek okolo zapalovače, středovou konzolu, 4 kliky dveří a 2 kroužky okolo štelovací páčky zrcátek. Všecky díly k lakování jsem si demontoval a montoval sámRobert píše:Mám takovej jeden dotaz...U Matizka se mi začala loupat černá barva na palubce a chci to nastříkat...Jde to nějak??Mám pocit, že když to vemu jen sprayem, tak se to za chvíli oloupe...Diky za rady
Flock je efektní, ale horší je to s údržbou
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ta údržba může být problematická, to je pravda. Člověk si na to musí dávat větší pozor...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Ja se bavil s jednim chlapkem co si ten FLOCK nechal udelat a je nanejvys spokojenej a rikal, ze normalne na to veme vysavac a vysaje bordel a vse je O.K., tak nevim, ale zase ten FLOCK je hodne drahej...Na tu palubku to prijde cca 3000,- Kc, ktery opravdu do toho nemuzu ted vrazit.
TO ONDRAS: A kdyz pouziju zaklad pro plasty, plnic a pak lak tak se to loupat nebude???
TO ONDRAS: A kdyz pouziju zaklad pro plasty, plnic a pak lak tak se to loupat nebude???
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Se základem a plničem by to mělo být OK. Já to mám přes rok, palubku jsem od té doby sundaval a nandaval snad 20x a je to bez problémů Ale stále doporučuji lakýrníka, protože za základ, plnič a lak ve spreji dáš asi tolik, co za celé lakování profíkem.Robert píše:TO ONDRAS: A kdyz pouziju zaklad pro plasty, plnic a pak lak tak se to loupat nebude???
Co se týká flocku, tak podle mě by lépe vypadal třeba na výplních dveří, než na palubovce
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
------------------------------------------------Ondras píše:Se základem a plničem by to mělo být OK. Já to mám přes rok, palubku jsem od té doby sundaval a nandaval snad 20x a je to bez problémů Ale stále doporučuji lakýrníka, protože za základ, plnič a lak ve spreji dáš asi tolik, co za celé lakování profíkem.Robert píše:TO ONDRAS: A kdyz pouziju zaklad pro plasty, plnic a pak lak tak se to loupat nebude???
Co se týká flocku, tak podle mě by lépe vypadal třeba na výplních dveří, než na palubovce
Ondráši,jak píšeš již jsi sundaval palubku aspoň 20x.Vím, že až ji budu potřebovat sundat také bych na to určitě přišel jak na to,ale nebylo by opět na škodu napsat jak na to,třeba krok za krokem.Na co si dát pozor a pod.Třeba jak se vymontuje celá přední deska se združenými přístroji/tachometr,palivoměr/.Jestli to máš zpracovaný,uveřejni to potom v tvém připravovaném techn.rubrice.
Ono by bylo dobré,kdyby všichni pokud něco složitějšího dělájí,aby to popisovali krok za krokem,aby ostatní si mohli udělat představu jestli to zvládnou sami a nebo radši návštíví servis.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
takto sa rozobiera lanosacka palubka: http://lanos.jinak.cz/akonato/striekanie_palubovky.html
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Kryt přístrojovky se sundává jak píše Robert. Pět šroubků a sundat. Jen já ten kryt raději sundávám rukama, bez použití šroubováku. Riziko poškození se tím sníží. Chytnu kryt v místě nad budíkama a táhnu. Chce to trochu síly, ale pořád lepší než to páčit šroubovákem. Kryt drží na kovových bajonetech docela dobře. Jakmile povolí jeden bajonet už to jde hladce. Až se vycvakají všechny, je potřeba poodpojovat konektory 2 tlačítek a jedné ledky nad ovladači ventilace. Pak jde kryt odejmout celý.
Montáž je totéž obráceně. Zapojit konektory, nacvakat bajonety, přišroubovat. Při zacvakávaní je dobré dát pozor, aby nevyskočily z plastu palubovky kovové závity pro šroubky držící kryt.
Přístroje jdou pak demontovat ještě snadněji než kryt. Povolí se 4 šrouby, celý panel se povytáhne. Tím se v podstatě sám odpojí náhon tachometru. Pak se prostrčí ruka za panel a vytáhnou 2 placaté konektory. Pak jde celý panel vyndat.
Panel Samotný jsem už taky rozebíral, když jsem do těla tachometru montoval senzor pro palubní počítač. Všechno je šroubované a pěkně přehledné.
Montáž panelu je zase opak - zapojit 2 placaté konektory a náhon tachometru. Ten se připojí tak, že se panel dá na místo - tím se nahon sám připojí k tachometru. Bowden náhonu je docela tuhý a drží na svém místě i bez panelu. Před zašroubováním panelu se prostrčením ruky nad panelem zkontroluje připojí náhonu a případně se náhon prstama docvakne.
Montáž je totéž obráceně. Zapojit konektory, nacvakat bajonety, přišroubovat. Při zacvakávaní je dobré dát pozor, aby nevyskočily z plastu palubovky kovové závity pro šroubky držící kryt.
Přístroje jdou pak demontovat ještě snadněji než kryt. Povolí se 4 šrouby, celý panel se povytáhne. Tím se v podstatě sám odpojí náhon tachometru. Pak se prostrčí ruka za panel a vytáhnou 2 placaté konektory. Pak jde celý panel vyndat.
Panel Samotný jsem už taky rozebíral, když jsem do těla tachometru montoval senzor pro palubní počítač. Všechno je šroubované a pěkně přehledné.
Montáž panelu je zase opak - zapojit 2 placaté konektory a náhon tachometru. Ten se připojí tak, že se panel dá na místo - tím se nahon sám připojí k tachometru. Bowden náhonu je docela tuhý a drží na svém místě i bez panelu. Před zašroubováním panelu se prostrčením ruky nad panelem zkontroluje připojí náhonu a případně se náhon prstama docvakne.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Dnes jsem na to čuměl,5 šroubků jsem našel a pokud jsem to dobře pochopil sundám jenom ten černý plast vcelku a vše ostatní zůstává na svém místě(spínače,rádio,vzduchové průduchy )Ondras píše:Kryt přístrojovky se sundává jak píše Robert. Pět šroubků a sundat. Jen já ten kryt raději sundávám rukama, bez použití šroubováku. Riziko poškození se tím sníží. Chytnu kryt v místě nad budíkama a táhnu. Chce to trochu síly, ale pořád lepší než to páčit šroubovákem. Kryt drží na kovových bajonetech docela dobře. Jakmile povolí jeden bajonet už to jde hladce. Až se vycvakají všechny, je potřeba poodpojovat konektory 2 tlačítek a jedné ledky nad ovladači ventilace. Pak jde kryt odejmout celý.
Montáž je totéž obráceně. Zapojit konektory, nacvakat bajonety, přišroubovat. Při zacvakávaní je dobré dát pozor, aby nevyskočily z plastu palubovky kovové závity pro šroubky držící kryt.
Přístroje jdou pak demontovat ještě snadněji než kryt. Povolí se 4 šrouby, celý panel se povytáhne. Tím se v podstatě sám odpojí náhon tachometru. Pak se prostrčí ruka za panel a vytáhnou 2 placaté konektory. Pak jde celý panel vyndat.
Panel Samotný jsem už taky rozebíral, když jsem do těla tachometru montoval senzor pro palubní počítač. Všechno je šroubované a pěkně přehledné.
Montáž panelu je zase opak - zapojit 2 placaté konektory a náhon tachometru. Ten se připojí tak, že se panel dá na místo - tím se nahon sám připojí k tachometru. Bowden náhonu je docela tuhý a drží na svém místě i bez panelu. Před zašroubováním panelu se prostrčením ruky nad panelem zkontroluje připojí náhonu a případně se náhon prstama docvakne.
Jsem rád že to zatím nepotřebuji sundavat.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
S černým bazmekem jdou ven mřížky ventilace a 2 spínače+ledka (nutno odpojit ty káblíky). Rádio a ovladače ventilace zůstávajíVáclav Brousek píše: Dnes jsem na to čuměl,5 šroubků jsem našel a pokud jsem to dobře pochopil sundám jenom ten černý plast vcelku a vše ostatní zůstává na svém místě(spínače,rádio,vzduchové průduchy )
Jsem rád že to zatím nepotřebuji sundavat.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny