Predne rameno

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
PAMA
Příspěvky: 203
Registrován: ned lis 06, 2005 17:23
Bydliště: Trencin
Kontaktovat uživatele:

Predne rameno

Příspěvek od PAMA »

Prave menim predne prave rameno.Poviem vam HOROR.Ked som konecne povolil vsetky sroby ten najdôlezitejsi sa zakusol do puzdra a nie ho povolit.Nakonie po 4 hod zdolavania sme ho prerezali platkom od pilky.

No ale bol som dost prekvapeny ked som kupil nove rameno ze to uz nieni plechove ale liatinove.Co sa mi viac paci. Cena 1240SK

Nemate dakto daky figel ako jednoducho zmontovat zakuzsnuty srob v puzdre u ramena?Aby mi to netrvalo 4 hod nabuduce.D.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

A jaký šroub máš na mysli , je tam stabilizátor , ten je na matici , pak je šroub v silentbloku , ten co tvoří osu pohybu ramene a pak hlavně čep , ten je potřeba odrazit ránou palicí zboku do těhlice ( má kuželové sedlo)...... nevím v čem jsi měl problém , ale je to práce na hodinu - celá výměna.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Vím o čem je řeč, měnil jsem ho taky ;) Jde o šroub, který drží rameno v kastli. Je to pevnostní šroub a jen tak povolit nejde. Stane se, že zarezne do pouzdra silentbloku v rameni a už ho nevytočíš - pouzdro i se šroubem se v silentbloku utrhne a protáčí se v něm.

Jestli jsi to řezal pilkou, jsi machr :lol: Já to nahřál švajcem a říznul kyslíkem. Sice všude kouř a smrad, jak se pálila guma (silentblok) ale jedno rameno bylo dole ani ne za 4 minuty ;) Další rpoblém byl sehnat ty šrouby, pač v normálním železářství je nemají - Fabory atd..

Nakonec jsem si je nechal poslat z http://www.czdrafel.cz/ a 2 šrouby mně vyšly i s poštou asi na 150,- Kč :(
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Mě se to stalo taky , ale na Nubiře , tam jsou ty s- bloky dva , ale dá se tam dostat s flexou , takže pohoda a šroub jsem tam dal z nápravy od BMW od známýho co má servis...... ty šrouby jsou u všech aut stejný ( dá se to najít , třeba je uplně na jiným místě , ale po porovnání jsou stejný, hlavně musí být pevnostní )
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Mi to šlo zcela snadno. Ráno okolo 8h jsem auto odstavil do servisu a odpoledne kolem druhé vyzvedl. Měnili tehdy obě ramena, tlumiče, stabík a veškeré silentbloky. Za dvojku se s tím párat nebudu. Ale dodám, že hoši servismani nadávali, že je tam málo místa. Jiné potíže neměli. :)
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no tyhle srouby mi ani nepripominejte.to je strasny a navic bez autogenu tragedie.a u nubi uz se mi to stalo taky musel jsem uriznout rameno abych se tam dostal.
posledni spek tacuma sroub je tam asi 30 cm dlouhy a v pulce prasknul.HOROR.v podstate na vymenu napravnice,ale vzal jsem flexu a rozrezal napravnici na cucky zbytek sroubu kus koukal tak jsem ho nejdriv navrtal a pak povolil.napravnici zpet zavaril a stroub jsme nechali vyrobit za 300.novy je objednan.
takze urcite ne prace na 20 minut.A bude hur
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“